Fitness.com.hr izazov: Tko može napraviti najviše zgibova?

Image

Jeste li spremni za Fitness.com.hr izazov br.3?

Nakon izvrsnih rezultata u izdržaju u našem izazovu br. 2, vrijeme je za novi zadatak:

Tko može napraviti najviše zgibova?

Zadatak je napraviti što veći broj ispravnih zgibova. Minimum zgibova za sudionike izazova je:

  • 10 za muškarce
  • 2 za žene

Pravila izazova

Za sudjelovanje u izazovu morate snimiti video materijal na kojem se vidi izvršenje zadatka. Na početku videa, stanite pred kameru i recite "Pristajem na Fitness.com.hr izazov!" da bismo bili sigurni da je video vjerodostojan i snimljen tijekom trajanja našeg izazova.

Kameru postavite tako da se vidi ispravnost izvođenja zgibova te vaše cijelo tijelo tijekom cijelog pokreta.

U borbu za nagradu ulaze samo natjecatelji koji su zgibove odradili pravilno (pogledajte video na dnu članka). Sve video materijale će pregledavati stručni žiri Fitness.com.hr-a.

Rok za slanje video materijala je četvrtak 15. listopada 2015. u 13 sati. Imena pobjednika objavljujemo u utorak, 20. listopada u 12 sati.

Svoje video materijale ili YouTube linkove s videom šaljite na adresu: [email protected]. Sudjelovati u izazovu mogu sve osobe s prebivalištem na području Republike Hrvatske.

Nagrade

Nagradu dobiva 1 muškarac i 1 žena koji naprave najviše pravilnih zgibova. Pravilno izveden zgib pogledajte na videu na dnu članka.

Nagrade su Fitness.com.hr poklon paketi po izboru u iznosu od 300 kuna.

Dobitnici biraju nagradu po želji u Fitness.com.hr webshopu u iznosu od 300 kuna. Fitness.com.hr webshop dobitnicima šalje odabrane artikle na kućnu adresu, besplatnom dostavom.

Pravilna izvedba zgibova za Izazov

Pravilno izveden zgib pogledajte na videu. U donjoj poziciji, laktovi moraju biti potpuno ispruženi, dok u gornjoj poziciji brada mora biti iznad šipke. Žiri će brojati samo zgibove koji su izvedeni prema pravilima navedenima u videu:

Zgib je kompleksni pokret s težinom vlastitog tijela pri kojem se mišićnim naporom povlačimo vertikalno prema šipci za koju smo obješeni držeći se šakama. Budući da se radi o povlačenju, primarno će biti aktivni leđni mišići, uz pomoć stabilizatora trupa i asistenciju mišića ramena i ruku. 

Prije izvođenja pokreta, laktovi su potpuno ispruženi, a tijelo je mirno. U tom položaju ne puštamo tijelo da pasivno visi, nego održavamo tenziju cijelom dužinom tijela. Bez upotrebe momenta, pokret počinje pomicanjem lopatica, a zatim se nastavlja savijanjem laktova i završava potpunom kontrakcijom svih uključenih mišića.

Važni naputci prilikom izvođenja zgibova su: prsa izbaciti van i vući laktove prema dolje. Na taj ćemo način izbjeći pretjerano angažiranje manjih i slabijih mišića podlaktice, a primarno angažirati velike mišiće leđa.

Obično udah prati ekscentričnu fazu pokreta, a izdah koncentričnu. Kod zgibova, međutim, udišemo istovremeno sa početkom povlačenja, a izdišemo sa spuštanjem u početnu poziciju.

Sretno svima!

Objavljeno 01.10.2015.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
9
0
Podijeli s prijateljima!