Fitness.com.hr izazov: Tko može najduže ostati u izdržaju u čučnju?

Image

Jeste li spremni za Fitness.com.hr izazov br. 4?

Nakon izvrsnih rezultata u zgibovima u našem izazovu br. 3, vrijeme je za novi zadatak:

Tko može duže ostati u pravilnom izdržaju u čučnju?

Zadatak je što duže ostati u pravilnom izdržaju u čučnju oslonjen o zid, a minimalno vrijeme za sudjelovanje u izazovu je:

  • 2 minute za muškarce
  • 1 minuta za žene

Pravila izazova

Za sudjelovanje u izazovu morate snimiti video materijal na kojem se vidi izvršenje zadatka. Na početku videa, stanite pred kameru i recite "Pristajem na Fitness.com.hr izazov!" da bismo bili sigurni da je video vjerodostojan i snimljen tijekom trajanja našeg izazova.

Kameru postavite bočno, tako da se vidi ispravnost izvođenja izdržaja u čučnju te vaše cijelo tijelo tijekom cijelog pokreta, kao što je snimano i u donjem video materijalu.

U borbu za nagradu ulaze samo natjecatelji koji su izdržaje u čučnju odradili pravilno (pogledajte video na dnu članka). Sve video materijale će pregledavati stručni žiri Fitness.com.hr-a.

Rok za slanje video materijala je ponedjeljak, 16. studenoga 2015.

Imena pobjednika objavljujemo u petak, 20. studenoga u 16 sati.

Svoje video materijale ili YouTube linkove s videom šaljite na adresu: [email protected]. Sudjelovati u izazovu mogu sve osobe s prebivalištem na području Republike Hrvatske.

Nagrade

Nagradu dobiva 1 muškarac i 1 žena koji najduže ostanu u pravilnom izdržaju u čučnju. Pravilno izveden izdržaj u čučnju pogledajte na videu na dnu članka.

Nagrade su Fitness.com.hr poklon paketi po izboru u iznosu od 300 kuna.

Dobitnici biraju nagradu po želji u Fitness.com.hr webshopu u iznosu od 300 kuna. Fitness.com.hr webshop dobitnicima šalje odabrane artikle na kućnu adresu, besplatnom dostavom.

Pravilna izvedba izdržaja u čučnju za Izazov

Pravilno izveden izdržaj u čučnju pogledajte na videu.

Leđa moraju biti cijelom duljinom kralježnice oslonjena o zid. Glava mora biti oslonjena o zid. Koljena su savinuta pod pravim kutem. Stopala su u širini ramena. Ruke držite na struku. 

Izdržaj u čučnju je bodyweight vježba koju možete raditi gdje god nađete ravnu površinu o koju se možete osloniti i malo ravnog tla. Ovom vježbom razvijate snagu i izdržljivost, a uključeni su mišići natkoljenice, stražnjice te aduktori kuka.

Sretno svima!

Objavljeno 02.11.2015.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!