Fitness.com.hr izazov: Tko može napraviti najviše iskoraka sa skokom bez pauze?
Lifestyle

Fitness.com.hr izazov: Tko može napraviti najviše iskoraka sa skokom bez pauze?

Vrijeme je za Fitness.com.hr izazov br. 5!

Nakon prošlog izazova i izvrsnih rezultata u izdržajima u čučnju, vrijeme je za novi zadatak:

Tko može napraviti najviše iskoraka sa skokom bez pauze?

Zadatak je napraviti što više iskoraka sa skokom u kontinuitetu (bez pauze), a minimalan broj za sudjelovanje u izazovu je:

  • 30 iskoraka sa skokom za muškarce
  • 15 iskoraka sa skokom za žene

Pravila izazova

Za sudjelovanje u izazovu morate snimiti video materijal na kojem se vidi izvršenje zadatka. Na početku videa, stanite pred kameru i recite "Pristajem na Fitness.com.hr izazov!" da bismo bili sigurni da je video vjerodostojan i snimljen tijekom trajanja našeg izazova.

Kameru postavite bočno, tako da se vidi ispravnost izvođenja iskoraka sa skokom te vaše cijelo tijelo tijekom cijelog pokreta, kao što je snimano i u donjem video materijalu.

U borbu za nagradu ulaze samo natjecatelji koji su iskorake sa skokom odradili pravilno (pogledajte video na dnu članka). Sve video materijale će pregledavati stručni žiri Fitness.com.hr-a.

Rok za slanje video materijala je utorak, 15. prosinca 2015.

Imena pobjednika objavljujemo u petak, 18. prosinca 2015. u 16 sati.

Svoje video materijale ili YouTube linkove s videom šaljite na adresu: urednistvo@fitness.com.hr. Sudjelovati u izazovu mogu sve osobe s prebivalištem na području Republike Hrvatske.

Nagrade

Nagradu dobiva 1 muškarac i 1 žena koji naprave najviše pravilnih iskoraka sa skokom. Pravilno izveden iskorak sa skokom pogledajte na videu na dnu članka.

Nagrade su Fitness.com.hr poklon paketi po izboru u iznosu od 300 kuna.

Dobitnici biraju nagradu po želji u Fitness.com.hr webshopu u iznosu od 300 kuna. Fitness.com.hr webshop dobitnicima šalje odabrane artikle na kućnu adresu, besplatnom dostavom.

Pravilna izvedba iskoraka sa skokom za Izazov

Pravilno izveden iskorak sa skokom pogledajte na videu.

Iskorak sa skokom se izvodi tako da stanete uspravno, stopala postavite u širini ramena. Ruke možete pružiti uz tijelo, pogrčiti u laktovima kao kod trčanja ili ih osloniti o bokove. Pogled usmjerite ravno ispred sebe, izravnajte leđa i zategnite mišiće trbuha kako biste u pokretu ostali stabilni. Zakoračite naprijed, oslanjajući se prvo o petu, a potom i o cijelo stopalo.

Korak treba biti toliko dugačak da se stopalo stražnje noge podiže od tla. Spustite se, dok udišete, dok se koljeno prednje noge ne spusti do kuta od 90 stupnjeva, zadržavajući težinu tijela na stražnjoj nozi. Pazite da koljeno prednje noge ne pređe zamišljenu liniju nožnih prstiju iste noge. Gurnite se prema gore iz prednjeg stopala, dok izdišete. Kod iskoraka sa skokom, umjesto da se vratite u početni položaj na uobičajeni način, eksplozivno se odgurnite i „skočite“ u sljedeći iskorak, na drugu nogu pa ponovite isti pokret.

Iskorak sa skokom je kompleksna vježba koja, osim aktivacije mišića stražnjice i nogu, kao kod klasičnih iskoraka, razvija i koordinaciju, eksplozivnost i brzinu te dodatno aktivira mišiće corea koji sudjeluju u stabilizaciji.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 01.12.2015
Piše:
Zorana Jagodić