Natalie Portman: vježbe crne labudice
Lifestyle

Natalie Portman: vježbe crne labudice

Zahvaljujući intenzivnom programu vježbanja pod vodstvom voditeljice New York City Balleta, Mary Helen Bowers, Natalie Portman pretvorila se iz glumice u uvjerljivu balerinu za potrebe snimanja filma Crni labud (Black Swan). Glumica je predano trenirala i do 8 sati na dan, 6 dana u tjednu.

"Prepoznatljive karakteristike balerine su dugi, vitki mišići i prekrasno držanje. Željeli smo ne da Natalie izgleda kao balerina, već i da se kreće i pleše poput balerine", govori Bowers.

Da bi pomogla glumici da što uvjerljivije odglumi ulogu Bowers je nadopunjavala sate baleta plivanjem, funkcionalnim treningom i vježbama izdržljivosti. Dan bi započinjali plivanjem (1 km, kraul i prsno), zatim bi prešli na balet i vježbe izdržljivosti u trajanju 2 sata.

Možda se ne trebate pripremiti za pozornicu, ali možete imati tijelo plesačice. Bowers nam otkriva pokrete koji će vam zasigurno pomoći da izgledate poput balerine; jake i u formi, ali ne i nabildane.

Baletna vježba Natalie Portman: most

Baletni plesači su poznati po snažnim, ali vitkim nogama. Ova baletna vježba cilja na unutarnju stranu bedra, stražnji dio noge, središnji dio tijela (core) i stražnjicu i namijenjena je svima koji žele imati donji dio tijela nalik na balerinu.

Most

Kako izvesti vježbu: legnite na leđa i uvucite stomak, savijte koljena i stopala položite na pod. Izravnajte desnu nogu, prsti neka pokazuju prema stropu. Stomak je još uvijek uvučen i podižite kukove od poda i probajte držati koljena spojena. Spustite kukove malo iznad poda i ponovno ih počnite podizati. Napravite 30 ponavljanja i zatim promijenite stranu. Otežajte si: podignite se na prste dok izvodite vježbu.

Baletna vježba Natalie Portman: čvrsta guza

Čvrsta, fit guza balerine ne samo što dobro izgleda u trapericama, već može i spriječiti ozljede.

Čvrsta guza

Kako izvesti vježbu: započnite na sve četiri (pobrinite se da imate dovoljno jastuka pod koljenima). Primaknite koljeno prsima i zatim zamahnite nogom unazad držeći nogu ravno. Uvucite nogu prema stomaku i podignite nogu prema stropu. Ponovite 30 puta i promijenite stranu.

Baletna vježba Natalie Portman: trbušnjaci

Za balerinu centar ravnoteže je sve, kaže Bowers. Zato vježbe trbušnjaka imaju dvostruku ulogu. Ravnaju vaš stomak dok jačaju mišiće abdomena koji su temelj ravnoteže.

Trbušnjaci

Kako izvesti vježbu: legnite na leđa raširenih ruku, lagano svinutih koljena. Uvucite stomak dok podižete gornji dio tijela i ispružite ruke iznad glave (rukama tvorite kružni oblik). Koncentrirajte se na to da držite stomak uvučenim dok izvodite vježbu. Napravite 30 ponavljanja.

Baletna vježba Natalie Portman: toner ruku

Klasične odlike balerine su graciozno držanje i definirane ruke, kaže Bowers.

Toner ruku

Kako izvesti vježbu: sjednite na strunjaču i ispružite noge ispred sebe i položite ruke točno iza bokova, prsti neka pokazuju prema vani. Podignite bokove sa strunjače i istežite laktove, isprsite se i držite vrat uspravno. Uvucite stomak i lagano savijte laktove. Spuštajte i podižite bokove i istežite laktove, cijelo vrijeme držeći stomak ravnim i bokove podignutima. Ponovite 30 puta.

Baletna vježba Natalie Portman: osnove istezanja

Istezanje održava mišiće dugima i vitkima i stoga je ključan čimbenik u oblikovanju tijela baletnih plesača.

Osnove istezanja

Kako izvesti vježbu: legnite na leđa i podignite nogu. Rukama lagano povucite zglob prema glavi. Polako i temeljito istegnite cijelo koljeno. Kad ste završili, promijenite stranu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 2 komentara na ovu temu
Forum
Svi komentari na temu: Natalie Portman: vježbe crne labudice

Super članak bez želje za uspehom nema rezultata.
Rajko
15.09.12. u 11:46
line
Da se razumemo, ovo ima rezultate samo na : -Zene sa dobrom genetikom -Zene koje se inace - ili jako dugo - bave plesom pa im ovo dodju kao dodatne vezbe za oblikovanje i jacanje, inace, same ove vezbe nece dati telo kao teti sa slike. - Zene koje se citav zivot bave plesom + genetika -I zadnja cinjenica, Natalie Portman je trenirala po 7 ili 8 sati dnevno, od koga je samo deo otpadao na Vezbe baleta kod stapa a ostatak na pazljivo izabran program u teretani i program plivanja kako bi postigla izgled i figuru dugogodisnje Balerine i plesacice, tako da se nadam da se neko ne zamajava da ce ovim vezbama dobiti takvu figuru. Da su dobre, jesu, ali ne i dovoljne !
Morrighan
20.09.12. u 15:37
line
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 27.01.2012
Piše:
Ivana Ajduković