Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Natalie Portman: vježbe crne labudice

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Zahvaljujući intenzivnom programu vježbanja pod vodstvom voditeljice New York City Balleta, Mary Helen Bowers, Natalie Portman pretvorila se iz glumice u uvjerljivu balerinu za potrebe snimanja filma Crni labud (Black Swan). Glumica je predano trenirala i do 8 sati na dan, 6 dana u tjednu.

"Prepoznatljive karakteristike balerine su dugi, vitki mišići i prekrasno držanje. Željeli smo ne da Natalie izgleda kao balerina, već i da se kreće i pleše poput balerine", govori Bowers.

Da bi pomogla glumici da što uvjerljivije odglumi ulogu Bowers je nadopunjavala sate baleta plivanjem, funkcionalnim treningom i vježbama izdržljivosti. Dan bi započinjali plivanjem (1 km, kraul i prsno), zatim bi prešli na balet i vježbe izdržljivosti u trajanju 2 sata.

Možda se ne trebate pripremiti za pozornicu, ali možete imati tijelo plesačice. Bowers nam otkriva pokrete koji će vam zasigurno pomoći da izgledate poput balerine; jake i u formi, ali ne i nabildane.

Baletna vježba Natalie Portman: most

Baletni plesači su poznati po snažnim, ali vitkim nogama. Ova baletna vježba cilja na unutarnju stranu bedra, stražnji dio noge, središnji dio tijela (core) i stražnjicu i namijenjena je svima koji žele imati donji dio tijela nalik na balerinu.

Most

Kako izvesti vježbu: legnite na leđa i uvucite stomak, savijte koljena i stopala položite na pod. Izravnajte desnu nogu, prsti neka pokazuju prema stropu. Stomak je još uvijek uvučen i podižite kukove od poda i probajte držati koljena spojena. Spustite kukove malo iznad poda i ponovno ih počnite podizati. Napravite 30 ponavljanja i zatim promijenite stranu. Otežajte si: podignite se na prste dok izvodite vježbu.

Baletna vježba Natalie Portman: čvrsta guza

Čvrsta, fit guza balerine ne samo što dobro izgleda u trapericama, već može i spriječiti ozljede.

Čvrsta guza

Kako izvesti vježbu: započnite na sve četiri (pobrinite se da imate dovoljno jastuka pod koljenima). Primaknite koljeno prsima i zatim zamahnite nogom unazad držeći nogu ravno. Uvucite nogu prema stomaku i podignite nogu prema stropu. Ponovite 30 puta i promijenite stranu.

Baletna vježba Natalie Portman: trbušnjaci

Za balerinu centar ravnoteže je sve, kaže Bowers. Zato vježbe trbušnjaka imaju dvostruku ulogu. Ravnaju vaš stomak dok jačaju mišiće abdomena koji su temelj ravnoteže.

Trbušnjaci

Kako izvesti vježbu: legnite na leđa raširenih ruku, lagano svinutih koljena. Uvucite stomak dok podižete gornji dio tijela i ispružite ruke iznad glave (rukama tvorite kružni oblik). Koncentrirajte se na to da držite stomak uvučenim dok izvodite vježbu. Napravite 30 ponavljanja.

Baletna vježba Natalie Portman: toner ruku

Klasične odlike balerine su graciozno držanje i definirane ruke, kaže Bowers.

Toner ruku

Kako izvesti vježbu: sjednite na strunjaču i ispružite noge ispred sebe i položite ruke točno iza bokova, prsti neka pokazuju prema vani. Podignite bokove sa strunjače i istežite laktove, isprsite se i držite vrat uspravno. Uvucite stomak i lagano savijte laktove. Spuštajte i podižite bokove i istežite laktove, cijelo vrijeme držeći stomak ravnim i bokove podignutima. Ponovite 30 puta.

Baletna vježba Natalie Portman: osnove istezanja

Istezanje održava mišiće dugima i vitkima i stoga je ključan čimbenik u oblikovanju tijela baletnih plesača.

Osnove istezanja

Kako izvesti vježbu: legnite na leđa i podignite nogu. Rukama lagano povucite zglob prema glavi. Polako i temeljito istegnite cijelo koljeno. Kad ste završili, promijenite stranu.

Objavljeno 27.01.2012.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!