Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

Program treninga Sylvester Stallone-a za ulogu u filmu "Plaćenici"

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Sylvester Stallone, jedan od najvećih Hollywoodskih akcijskih heroja, već je mnogo puta dokazao da jako dobro zna što radi, međutim ono što je pokazao u svojem posljednjem akcijskom filmu Expendables nadmašuje sva očekivanja. Iako su mu 64 godine svojim fizičkim izgledom i dalje nadmašuje svoje puno mlađe kolege.

Zadnjih 4 desetljeća Sylvester Stallone nas je na malim ekranima uvijek iznova očaravao svojim nevjerojatnim izgledom i vrhunskom formom. No ono što nam mali ekrani ne mogu dočarati jesu vrhunske pripreme i znoj koji su potrebni da bi nas na malim ekranima zaista ostavio bez daha.

Jedini način da štetite svome tijelu je da ga ne koristite! Ovo je samo jedna u nizu poznati rečenica Jacka LaLannea, legende koja je u svijetu poznatija kao otac modernog fitnessa te tvorac najdugovječnije televizijske emisije posvećene vježbanju, dok ga u Hrvatskoj pamtimo ponajviše po reklami za sokovnik.

Sylvester Stallone

Stalone se prije svake uloge mjesecima priprema kako fizički, tako i psihički, kako bi u potpunosti dočarao lik kojeg predstavlja. Ako ima ulogu boksača pokazat će potpuno izdefiniran trbuh i jaka ramena. Ako pak glumi vozača kamiona pojavit će se na setu lošeg držanja te od sunca izgorene lijeve ruke. No potrebno je puno volje i rada da bi se željeni rezultati zaista i ostvarili.

U ekskluzivnom intervjuu kojeg je dao prije premijere filma "Plaćenici" Stalone govori o tome kako se pripremao za taj film te kako je pristupao cijelim pripremama budući da su postojale naznake da je to možda njegov posljednji film.

Kada je riječ o fizičkoj pripremi svaki glumac ima vlastiti recept kako tijelo dovesti u vrhunsku formu. Stallone kaže kako se za ovaj posljednji film pripremao 3 mjeseca pod palicom iskusnog Hollywoodskog trenera Gunnara Pettersona s kojim surađuje već 9 godina. Osim što je organizam trebalo vrhunski pripremiti za sve pokrete koje će u filmu morati izvoditi-skokove, borbe, borilačke poteze, padove - što samo po sebi nije bilo lagano, vježbe su trebale imati i terapeutski učinak kako bi se lokomotorni aparat u najkraćem roku mogao oporaviti od trauma dobivenih treningom.

Pripreme su krenule s 2 treninga dnevno, jednim ujutro i jednim popodne. Sly kaže kako bi obično radili 3-4 različite vježbe za svaku mišićnu grupu, 8-12 ponavljanja, 3-4 serije, sve do točke kad doslovno ne bi počeo padati s nogu. U njegovim godinama, bez obzira na prethodno iskustvo i sportski staž, potrebno je puno pažnje posvetiti prilagodbi treninga kako bi se izbjegla i najmanja mogućnost trauma i ozljeda.

Sylvester Stallone

Na pitanje o ozljedama Stallone kaže kako u 40 godina sportskog staža nekad negdje mora puknuti. No s vremenom naučiš slušati svoje tijelo i trening prilagoditi vlastitim mogućnostima. Treba u svakom trenutku biti svjestan koliko opterećenje tijelo može podnijeti i koliko daleko možete ići. S godinama je polako potrebno pomiriti se i s činjenicom da ne možete uvijek sve što ste mogli u mladosti. Na snimanju filma Plaćenici Sly je prilikom jedne borbe slomio vrat te je hitno prevezen u bolnicu.

Kada je o prehrani riječ, Stallone je za ulogu u ovom filmu morao sa 82 kg doći na 80, što se svakako ne čini puno, međutim kad vam je postotak masnog tkiva u organizmu 5-6%, 2 kg se zaista primjećuju, posebno na ekranu. Da bi u tome uspio glumac je 5 dana u tjednu prakticirao prehranu sa vrlo malim udjelom masnoća koja je vrlo monotona, ali za nagradu bi se od petka navečer do nedjelje popodne prejedao i trpao u sebe sve što bi mu došlo pod ruku. Time bi u 2 dana nabio i 3 kile, no do utorka bi se uz rigorozan trening to sve opet istopilo.

Primjer treninga:

3-4 serije

  1. Čučanj-skok-zgib (6/8/10 ponavljanja)-nakon što izvede seriju ove kompleksne vježbe radi još isti broj ponavljana klasičnih zgibova.
  2. Čučnjevi s opterećenjem (8-15 ponavljanja)
  3. Slijeganje ramenima s opterećenjem (8-15 ponavljanja)
  4. Absolo 5/5/10, 5/5/15, 5/5/20 (5 s lijevom rukom, 5 s desnom, 10/15/20 s obje ruke)
  5. Fleksija podlaktice (5/5/5)
  6. Hamer pregib (6-7 ponavljanja)

2-3 serije

  1. Čučanj-hammer biceps pregib s girjama (6-19 ponavljanja)
  2. Roll-out na rukometnoj lopti u svim smjerovima (8-12 ponavljanja)
  3. Namatanje utega u predručenju (do otkaza)
  4. Veslanje u pretklonu s girjom stojeći na sanduku za pliometriju (6-8 ponavljanja sa svakom rukom)
  5. Podizanje nogu iz visećeg položaja (12-20 ponavljana)
  6. Podizanje na prste+slijeganje ramenima (prvo radi podizanje na prste i nakon toga radi slijeganje ramenima sa istom težinom sa rukama na bokovima i stisnutim listovima)- (15,18,20 / 8-12 ponavljanja)

Kako su se Sly i ostali glumci pripremali za svoje uloge pogledate u sljedećim video prilozima

 

Film Plaćenici sa svojom zvjezdanom glumačkom postavom svojevremeno je postao pravi hit te dobio mnoge pozitive kritike. Stoga su se Stallone i ostatak ekipe već bacili na snimanje novog nastavka koji nas u kinima očekuje u kolovozu 2012g.

Objavljeno 01.01.2016.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!