Nicole Wilkins: Trening za guzu iz snova
Lifestyle

Nicole Wilkins: Trening za guzu iz snova

Ako ste ikada imalo zagrebali o natjecateljskom fitnessu, na način da ste čitali vijesti, pratili natjecanja ili neke natjecatelje, gotovo je nesumnjivo da ste se susreli s imenom Nicole Wilkins. Ova Amerikanka, rođena 1984. godine je IFBB pro figure i fitness natjecateljica, fitness model i osobna trenerica te je jedno od najistaknutijih i najutjecajnijih imena u fitness svijetu danas.

Wilkins je svoj već pomalo kultni fitness status stekla izvanrednim natjecateljskim rezultatima: ona je 4-struka pobjednica najvećeg svjetskog fitness natjecanja Olympia u kategoriji Figure te 3-struka pobjednica natjecanja Arnold Classic, također u kategoriji Figure. Wilkins je jedina žena u povijesti koja je osvojila titulu Figure Olympia 4 puta!

No, osim natjecateljskih uspjeha, Wilkins je certificirana IFPA (International Fitness Professionals Association) trenerica s višegodišnjim iskustvom rada s klijentima, od rekreativaca do natjecatelja. Stoga, nema sumnje da je svaki video, blog ili članak koji Nicole objavi pravi mamac za nova znanja na području fitnessa – od treninga, do prehrane i suplemenata.

Danas radimo trening stražnjice prema savjetima Nicole Wilkins!

Krenimo!

Zagrijavanje

„Zagrijani mišići su mišići koji mogu bolje reagirati na trening te koji, nakon toga, daju i bolje rezultate, a zaštićeni su od ozljede.“, kaže Wilkins.

Pa krećemo s 5 minuta hodanja na traci za trčanje, umjerenim tempom

Nakon zagrijavanja, krećemo s treningom. Pauze između serija su 30-45 sekundi, pazite na sat.

Krećemo s osnovnim vježbama, čučnjem i iskorakom, ali u superserijama s penjanjem na klupicu, odnosno – vježbom za listove.

1. Superserija:

Čučanj na smith mašini – 3 serije x 12 ponavljanja

Penjanje na klupicu s podizanjem koljena – 3 serije x 10 podizanja za svaku nogu

2. Superserija:

Iskorak na smith mašini – 3 serije x 10 podizanja za svaku nogu

Sjedeće podizanje za listove – 3 serije x 20 ponavljanja

 

3. Superserija:

Sumo čučanj - 3 serije x 20 ponavljanja

Iskorak koso – 3 serije x 10 ponavljanja za svaku nogu

4. Lateralno hodanje s mini bandom – 3 serije x 10 koraka u svakom smjeru

5. Superserija:

Odnoženje kablom na opruženu nogu – 3 serije x 10 ponavljanja za svaku nogu

Odnoženje kablom na povinutu nogu – 3 serije x 10 ponavljanja za svaku nogu

6. Superserija:

Jednonožni potisak na press mašini - 3 serije x 15 ponavljanja za svaku nogu

Sjedeća fleksija - 3 serije x 20 ponavljanja

7. Superserija:

Mrtvo dizanje na uska stopala - 3 serije x 10 ponavljanja

Privlačenje nogu na lopti - 3 serije x 10 ponavljanja

Privlačenje lopte na podignutu zdjelicu - 3 serije x 10 ponavljanja

Kratki video ovoga treninga pogledajte ovdje: 

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 13 komentara na ovu temu
Forum
Ova i nema dupe
Morrighan
01.10.15. u 14:16
line
Da baš je loša.
ZorroRi
01.10.15. u 14:33
line
ma ne radi se o dupetu veæ o žilama na rukama na jednoj slici, to mi je grozno.
Moj pojam bi recimo bila Evangeline Lilly
gabrijela
01.10.15. u 15:37
line
Ma salila sam se malo ;)

Nicole je inace jedna od najboljih figure (kategorija u fitnessu) natjecateljica na svijetu ;)
ZorroRi
01.10.15. u 15:45
line
ja nažalost na ovom forumu ne znam staviti sliku..ni svoju ni tuðu:) jedva sam našla i kako otvorit novu temu. a nisam plava:)
gabrijela
01.10.15. u 16:09
line
EVo uputica:

odeš ovdje: http://postimage.org/
Uploadas sliku s racunala koju zelis.
Nakon toga kopiras link koji ti piše uz: Direktan link
To ti izgeda ovako: http://s3.postimg.org/cod86qw77/supraspinatusmuscletop.jpg
Nakon toga ovdje stisnes strelicu na kojoj pise: Full Reply Editor
Nakon toga kliknes na ikonicu Insert image i samo zalijepis ovaj gore link:

i to izgleda ovako:


Eto, nadam se da sam pomogla ;)
ZorroRi
01.10.15. u 16:28
line
hahaahahah..dobra slika:)
djeluje komplicirano tako da æu probat kad mi mozak bude radio na višoj razini koncentracije:)
hvala...
gabrijela
01.10.15. u 16:35
line
Meni su zadnjice vecine fitnes modela, blago receno, uzasne, kada ih onako podignu da se izgubi ovaj prelaz izmedju noge i gluteusa, i kada postanu kao kamen.

Za moj ukus, ova devojka je na primer imala jedno 10 puta bolje dupe na ovde levo nego na desnoj fotki(mada je i poza drugacija pa desno izgleda podignutije) a ova pomenuta devojka sa slika gore, posebno na ptvoj slici mi zaista deluje kao da nema zadnjicu, i bas se vidi iz profila koliko je nekako ravna i tvrda, kao muska.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/0a/60/0c/0a600c44d78b77c5b05402c870889637.jpg

Ne osporavam niciji trud, to je samo stvar ukusa, ovakva zadnjica me ne bi nesto preterano privukla ka ovim vezbama (koje svakako treba raditi), nego ono, naslov guza iz snova ne odgovara jednostavno sadrzaju
Morrighan
01.10.15. u 17:43
line
Dobre vjebe,ali ne treba pretjerivati,izgleda neprirodno
linić Jasminka
26.03.19. u 23:26
line
Ima ona više vrsta hormonalne potpore kao i sve natjecateljice, nema straha za nas :)
Gym_girl
27.03.19. u 15:41
line
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 30.09.2015
Piše:
Zorana Jagodić