"Smršavila sam 27 kg u 7 mjeseci"
Mršavljenje

"Smršavila sam 27 kg u 7 mjeseci"

Prenosimo vam iskustvo naše FITovke koja je svojom upornošću i uz pomoć ostalih FITovaca uspjela napraviti super rezultate. Odvažite se i vi i budite primjer drugima!

„Moraš izbaciti večeru! Jedi najkasnije do 18h!“, „Ne smiješ jesti krumpir, on deblja!“, „Moraš jesti jako malo, ako želiš smršaviti“, „Ako jedeš 5x dnevno nećeš nikada smršaviti, dovoljno je jesti jednom, tek toliko da ne budeš baš jako gladna!“.

Sigurno ste se svi susretali sa ovakvim „savjetima“...e pa, ukratko – zaboravite!!

Pet obroka dnevno, kruh,krumpir,večera...sve ono što su vam rekli da ne smijete jesti je dio moje priče. A kako je sve krenulo?

Prošli su Božićni i Novogodišnji praznici...hrane je, naravno, bilo kao u priči, svi smo dobili dodatnih kilu..dvije..pet :) Kad sam vidjela da omiljene traperice teže zakopčavam, rekla sam sama sebi – DOSTA!!

Before slike

Spojila se na net...otvorila Google i krenula u potragu.. Čitala sam, čitala...ova dijeta, ona dijeta..sve sam ih probala..sve su mi poznate, no niti jedna nije dala dugoročne rezultate.

Onda sam naletila na ovaj forum. :))

Tada sam krenula čitati sve članke koje sam pronašla... mislim da mi je u glavi bilo više informacija nego što ih je Einstein imao u svojim najboljim godinama. Kad mi je već nastao pravi rusvaj u glavi, odlučila sam otvoriti svoju temu i tražiti pomoć, podršku, savjet.

Prva koja je uskočila i pomogla, bila je naravno Gymka :))) naš dobri duh foruma hehe.

Ne znam jel mi više pomogla ili me još više zbunila kad mi je na moj komentar kako mi je teško izbaciti kruh i krumpir jer to jako volim jesti, odgovorila: „A zašto bi to izbacila?“

Sunce mi je zasjalo iste sekunde :)) Čim je to rekla, odlučila sam ju poslušati :D

Krenula sam polako, za početak izbacivanje sve loše hrane – šećer, bijelo brašno - bijeli kruh, pohano, fast food, grickalice...

Inače, živim iznad pekare..i svako jutro me budi miris svježe pečenog bureka :)) ni sama ne znam koliko puta sam htjela sve poslati k vragu i otrčati dolje po burek..ali ne, ja tu moram jesti neke zobene pahuljice. Toliko sam kukala što ih moram jesti, da su mi kasnije postale omiljene :D sada ih, doslovno, obožavam :)

A što je sa mojim kruhom, krumpirom, rižom? Bijeli kruh – zamijenite raženim / integralnim.. Bijelu rižu – integralnom rižom Krumpir – kuhani. Piletina, malo integralne riže, povrće, salata = savršen ručak :) E,tako...sad kad sam se riješila najgoreg „zla“ rekli su: „A jel ti vježbaš što?“

Ma zar još i to moram?

A ništa, ajmo sad dalje čitati o vježbanju...ova vježba, ona vježba... sve ja to probam, a u najboljem slučaju završim kao kornjača – na leđima! Zaključila sam da nakon 22god. ne vježbanja ne mogu očekivati da ću u tjedan dana raditi ne znam kakve vježbe, pa sam stala na loptu i krenula polako... S obzirom da je dolazilo proljeće krenula sam voziti bicikl...svaki dan sve duže i duže... gradski prijevoz sam ignorirala (i uštedila na mjesečnoj karti) i svagdje išla ili pješke ili biciklom. Nakon nekih dva tjedna vaga kaže – 1kg!! Miiiiinus jedan kg!! Šest puta sam se penjala na vagu, da vidim jel radi kako treba...jer ja sam smršavila 1kg!! :)))

Kako sam počela sve više mršaviti, kupila sam si orbitrek...i krenula s njim. Prvih par dana sam jedva uspjela 5min u komadu...kasnije je to došlo do 45-50min :) samo nemojte odustajati čim vidite da ne možete dugo. A onda je i zikica uskočila sa dodatnim vježbama... iskorak, čučanj, pa sklekovi, pa trbušnjaci...leđnjaci..(p.s. ako nekome trebaju primjeri vježbi nek mi se javi u inbox, još uvijek koristim taj „priručnik“)

Sve u svemu, tjedan dana poslije sam imala upalu mišića.

Lijepo je to meni krenulo... a onda sam vidjela da su krenule prijave za natjecanje Fit u 60 dana! Hm, da se prijavim ili ne..ipak je to 60 dana...malo mi je to previše, glupo mi je pobjeći nakon 25dana... ma idem!!! Odlučila sam da je ovo moja zadnja velika dijeta! Tako da je bilo – sada ili nikada!

Dobila sam trenera – zmaja :) ali ipak nije bio zmaj hehe.. jedino što me tjerao jesti posni sir, koji nikako nisam mogla smisliti... a sada ga obožavam (hint: zobene pahuljice) :)))

Uz njegovu pomoć i savjete kg su se jednostavno topili :))

After slikeAfter slike

Evo primjer jednog menija:

9:00 šnita raženog kruha (50g) + tuna u salamuri + salata
12:00 200g posnog, 100g jagoda, 30g zobenih
15:00 130g piletine + 200g kuhanog krumpira (vagala dok je bio sirov)
18:00 šnita raženog kruha (50g) + par šnita pil.prsa u ovitku
20:00 2 fileta oslića + špinat + zelena salata
22:00 250g posnog + 2,3 nasjeckana badema, malo lanenih sjemenki i 2-3 jagode

Pa ti sad nakon ovog svega budi gladan hehe.

Joj, gdje sam stala.. nije baš da volim puno tipkati, više volim pričati *trep trep*

Ahm, da...natjecanje. Bila sam ODUŠEVLJENA svojim promjenama iz tjedna u tjedan... sada su već svi primjetili da sam dosta smršavila i počeli su padati komplimenti...što definitivno daje snagu za dalje.

Još uvijek nisam gotova...ali sam prešla veliki put i jako sam ponosna na sebe!!

Što sam htjela postići ovim blogom?

Htjela sam pokazati da za uspjeh nisu potrebne nikakve čarobne dijete, čarobni napitci, gladovanje, čajevi... sve što vam treba je VOLJA, sređena prehrana i vježbanje!

E,da...

1.3.2012. – 110kg
1.10. 2012. – 83kg

Sve komentare možete ostavljati direktno u blog postu naše FITovke Slavonke 23.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 130 komentara na ovu temu
Forum
Ćao,imam 55 godina , 1.2. ove godine imao sam 132 kg i odlučio smršati . Pet umjerenih obroka dnevno , bez kruha , sa vrlo malo masnoća , voće povrće , mlijeko i mliječni proizvodi sa vrlo malo masti , juneće i pileće bijelo messo , bez kožice ,2 do 2,5 l vode...ukupno oko 1200 kcal dnevno .Nakon 5 mjeseci vaga je pokazala 107 kg !!! Procenat mišića se povećao , sala smanjio , bio sam prezadovoljan . U međuvremenu sam operisao meniskus , uspješno odradio rehabilitaciju , počeo sa vožnjom sobnog bicikla , vježbe , trbušnjaci , šetnje u parku ...ali salo je prestalo da se ''topi'' .Kontaktirao sam neke nutricioniste , ali bez nekog rezultata , kao tijelo se prilagodilo redukovanoj ishrani i itd , bez nekog pravog savjeta kako i šta dalje . Inače visok sam 183 cm , težak 107 kg , obim struka 99 cm , grudi 120cm ,fizička aktivnost oko 6 sati tjedno , unos oko 1500 kcal dnevno , 2 l vode ... ako neko zna šta bih trebao činiti kako skinuo višak masti , rado bih to primijenio , i bio vrlo zahvalan
Dragi
29.10.14. u 12:46
line
Povecati unos kalorija na bar 1800, metabolizam se usporio zbog premalo hrane. Nije vam se povecao postotak misica, nego su se malo istaknuli zbog gubljenja sala, a vjerojatno ste ih i izgubili odredeni postotak jer covjek te visine i tezine nemoze funkcionirati sa 1200 kalorija dnevno. Preporucio bi cikliranje ugljikohidrata, npr. 150 UH u dane treniranja, 75 ili nize u dane odmora. Meni je pomoglo. Prvo sam ciklirao UH, pa sam zadnjh mjesec dana drzao keto.
Mike
29.10.14. u 16:43
line
Zaboravio sam napisati da redovno uzimam dodatak u vidu vitamina i minerala kao i proteine (ne mnogo oko 50 gr dnevno) . Procenat mišića se povećao sa 29% ma 36% , masti sa 41% na 32 % i na tome je stalo .Povećat ću unos na 1800 kcal kako preporučujete , pa se nadam da će rezultata napokon biti . U svakom slučaju , hvala na sav jetu
Dragi
30.10.14. u 12:40
line
mozete li mi poslat neke slikice za vjezbanje,usput svaka vam cast na mrsavljenju :)
buuucka
01.01.15. u 11:24
line
svaka čast :)) i ja sam imala sličan problem.. uspjela sam skinuti dosta kilograma.. i sad sam na zadnjem, najtežem dijelu.. ali ovakve priče tjeraju naprijed :)))) samo nastavi!!
Claudi
16.02.15. u 19:52
line
Svaka ti cast!!!:)))
petra2209
29.04.15. u 21:46
line
I ja se evo godinama borim da kako smrsavim akli i ako to bude samo 5-8kg skinem imam 110kg 173visoka pomagajte svaka cast izuzetcima
azra2
25.12.15. u 12:33
line
poz.Čitajući ova razna iskustva,sve to ljepo izgleda.Međutim,problem je također financijski ,jer ko može u našoj današnjici kuhati dva ručka ili dvije večere ili su svi oko vas osuđeni da idu na dijetu ako ste na jednoj vrsti obroka.
crni66
01.02.16. u 13:26
line
Pozzz Nova sam pa bi bila zahvalna na svakom savjetu Ugl...visoka sam 172 cm i imam 75 kg sto nije lose za moju visinu ali uvjek sam varirala 60 65 kg i onda. Je ovih 75 za mene drasticno jer se debljam na najgorim podrucjima..trbuhu sto mi je najbolnija tocka pa rukama n 2 pa noge I vec duuuugo duuugo vremena se zelim pokrenut i nikako bas nikako nemogu i eto dns sam kao pocela..napravila sam brijem 100 cucnjeva i skakala na uzetu al obzirom da godinama nisam nikad vjezbala imam upalu misica nemogu se pomaknut s kreveta...imam neki cudan osjecaj u nogama nesto kao bol al opet nije bol ma nezzz ugl ..svesjna sam i znam da krivo radim posto sam pocetnica moze li mi neko dati par vjezbica da se malo ufuram ..uže mi je prednost jer mogu doslovno cijeli dan skakat al nemam kondicije Htijela bi smrsavit 10 kg al neznam kako ..bojim se neuspjeha s moje strane jer sam jako labilna i brzo odustajem. Bojim se da nece bit rezultata Molim vas lijepo za svaku pomoc ili savjet Nasla sam na netu 31 day squat challenge Prvi dan 50 Drugi 60 Treci 70 Cetvrti odmor Itd Dal neko misli da je to mozda previse posto sam doslovno dns pocela vjezbat .. Dont judge,help pls
Ririqiueen
05.02.16. u 22:19
line
Bravo, svaka čast! Sve se može, kad se hoće :). Ja sam skinula 23 kg u 10 mj. Treninzi 4 x tjedno uz trenera i promjenu prehrane. Sad sam na pola puta i ponovno sam promijenila prehranu jer je u jednom trenutku mršavljenje stalo. Počela sam sa 111 kg, sad sam na 88 kg, a visoka sam 165 cm. Jako me ohrabrio tvoj post :)!!!
Adela1
16.02.16. u 21:45
line
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 04.10.2012
Piše:
Fitness.com.hr