25.6.2017. Most (bridge) - 5 najčešćih pogrešaka i pravilna izvedba (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježba most (bridge) pruža razne varijante izvođenja, a kako biste bili sigurni da je izvodite na pravilan način, te time izbjegavate moguće ozljede, krenite s osnovnom varijantom vježbe namijenjenom svima – rekreativcima, profesionalnim sportašima, kao i rekonvalescentima.
Opisi vježbi
23.6.2017. 7 vježbi s kettlebellom koje morate ubaciti u svoju trening rutinu (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Za trening s kettlebelom ne treba vam puno mjesta i vremena. Možete trenirati u zatvorenom prostoru ili još bolje u prirodi, a najbolja stvar je što vam za potpuni trening neće trebati više niti jedan rekvizit.
Opisi vježbi
16.6.2017. Istegnite čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Postoje brojne vježbe istezanja s TRX suspenzijama, a u nastavku pogledajte samo neke od njih u ležećem položaju na leđima, u položaju na koljenima i u stojećem položaju.
Opisi vježbi
6.6.2017. Najbolje vježbe za unutarnji dio leđa
Ivan Lepčin, osobni trener
Pogledajte koje nas vježbe dovode do "dubokih", mesnatih leđa. Vrlo je bitno da vježbe koje izvodimo budu pod raznim kutevima, budući da želimo stimulirati mišićna vlakna koja pomiču skapulu u raznim smjerovima i kutevima.
Opisi vježbi
2.6.2017. Dobro jutro uz 10 stojećih Yoga vježbi istezanja
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Započnite jutro na idealan način, te izdvojite svega 5-7 minuta za sebe. Izvedite stojeće Yoga vježbe za bolji protok energije, koncentraciju, snagu i fleksibilnost tijela kroz čitav dan koji je pred vama.
Opisi vježbi
28.4.2017. Isprobajte 18 naprednih izdržaja (plankova)!
Petar Bruno Basić
U videu ćete vidjeti čak 18 vrsta plankova koji su za sve vježbače. Početnicima bih preporučio da rade do 1 min, dok onim naprednijim vježbačima preporučujem 3 minute rada.
Opisi vježbi
20.4.2017. Najučinkovitije vježbe za trapezius
Ivan Lepčin, osobni trener
Pročitajte o anatomiji trapeziusa i pogledajte koje vježbe vam preporučamo za gornji, srednji i donji trapezius. Uvrstite navedene vježbe u svoje treninge programe i izgradite snažan trapezius.
Opisi vježbi
29.3.2017. Pullover - jedinstvena i nepravedno zapostavljena vježba za snažna prsa i leđa!
Ivan Lepčin, osobni trener
Kad spomenemo pullover, automatski se nekako podrazumijeva da pričamo o vježbi s bučicom. Čak i Arnold smatra ovu vježbu zaslužnom za svoja impresivna prsa.
Opisi vježbi
21.3.2017. 10 najboljih vježbi za supersnažan core
Marko Čakan, mr. kineziologije
Da biste osnažili mišiće trupa i pripremili ih za velike napore potrebne su složene kretnje. Zbog toga smo vam pripremili 10 naprednih vježbi koje će u potpunosti istrenirati vaš core.
Opisi vježbi
13.3.2017. Naučite kako pravilno izvesti najpopularnije varijante mrtvog dizanja!
Ivan Lepčin, osobni trener
Iako pri spomenu "mrtvog dizanja", većina automatski vizualizira i pomisli na klasičnu verziju sa šipkom, postoji niz varijanti i podtipova tog dizanja.
Opisi vježbi
4.3.2017. 10 video vježbi za sexy trbuh
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
Vježbe za trbuh koje su prikazane u video prikazima mogu se provoditi samostalno kroz određene serije ili broj ponavljanja, ali mogu i u različitim trenažnim oblicima.
Opisi vježbi
9.12.2016. Kako napraviti stoj (video)?
Petar Bruno Basić
Stoj zahtjeva koncentraciju i svakodnevnu vježbu, zato pokušajte biti što redovitiji u vježbanju ovog zahtjevnog položaja.
Opisi vježbi