21.3.2017. 10 najboljih vježbi za supersnažan core
Marko Čakan, mr. kineziologije
Da biste osnažili mišiće trupa i pripremili ih za velike napore potrebne su složene kretnje. Zbog toga smo vam pripremili 10 naprednih vježbi koje će u potpunosti istrenirati vaš core.
Opisi vježbi
13.3.2017. Naučite kako pravilno izvesti najpopularnije varijante mrtvog dizanja!
Ivan Lepčin, osobni trener
Iako pri spomenu "mrtvog dizanja", većina automatski vizualizira i pomisli na klasičnu verziju sa šipkom, postoji niz varijanti i podtipova tog dizanja.
Opisi vježbi
4.3.2017. 10 video vježbi za sexy trbuh
Maja Ćustić, prof. kineziologije, osobni trener
Vježbe za trbuh koje su prikazane u video prikazima mogu se provoditi samostalno kroz određene serije ili broj ponavljanja, ali mogu i u različitim trenažnim oblicima.
Opisi vježbi
9.12.2016. Kako napraviti stoj (video)?
Petar Bruno Basić
Stoj zahtjeva koncentraciju i svakodnevnu vježbu, zato pokušajte biti što redovitiji u vježbanju ovog zahtjevnog položaja.
Opisi vježbi
11.11.2016. 10 funkcionalnih vježbi s pilates loptom za oblikovanje mišića
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Nerijetko se rekvizit pilates lopta povezuje isključivo s vježbama iz Pilates sustava vježbi, iako se već desetljećima široko upotrebljava u rekreaciji, profesionalnom sportu i rehabilitaciji. U nastavku pogledajte 10 funkcionalnih vježbi za cijelo tijelo s pilates loptom.
Opisi vježbi
22.10.2016. 6 vježbi za čvrste noge i stražnjicu uz mini bands (video)
Martina Boss
Sve više žena donosi odluku o vježbanju u udobnosti vlastitog doma umjesto u teretani, stoga su potrebni i neki rekviziti kako bi trening bio učinkovitiji. Kao osnovni rekvizit uz bučice, predlažem i mini bands elastične gume koje će dati dodatno opterećenje, posebice kada se radi o treningu nogu i ...
Opisi vježbi
15.10.2016. TRX – trening za čvrste noge i stražnjicu (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Već smo pisali o brojnim prednostima TRX-a, kao funkcionalnog rekvizita namijenjenog snaženju čitavog tijela. U nastavku pogledajte tri seta treninga za noge i stražnjicu s TRX-om.
Opisi vježbi
23.9.2016. Vježbe s girjama za zdrava ramena
Marko Čakan, mr. kineziologije
Osim što su odličan izbor za trening snage i kondicije, vježbe s girjama mogu nam koristiti i za očuvanje zdravlja zglobova i optimizaciju pokreta.
Opisi vježbi
3.9.2016. 5 vježbi koje ne radite, a trebali biste
Ivan Lepčin, osobni trener
Donosimo vam 5 vježbi koje su superučinkovite, ali ih ljudi iz raznoraznih razloga zaobilaze, izbjegavaju ili im ih se jednostavno ne da izvoditi.
Opisi vježbi
3.8.2016. 10 najboljih vježbi za svaku ženu
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Oblikujte čitavo tijelo s fokusom na kritične ženske zone – bedra, trbuh i stražnjicu. Za dodatno oblikovanje mišića koristite bučice i utege za noge (0,5-2 kg težine).
Opisi vježbi
21.7.2016. Naučite kako izvesti muscle up na ravnoj šipci (video)
Petar Bruno Basić
Donosimo vam niz sitnica na koje biste trebali obratiti pažnju i koje bi vam trebale pomoći da savladate muscle up na ravnoj šipci s najljepšom mogućom formom.
Opisi vježbi
19.7.2016. 10 vježbi za lijepo oblikovana leđa koje možete odraditi kod kuće
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Ženska leđa posebno dolaze do izražaja u ljetnim mjesecima. Osim standardnih ženskih atributa, stražnjice, nogu i trbuha, lijepa leđa su nešto što će u otvorenim haljinicama sigurno plijeniti pažnju.
Opisi vježbi