27.4.2017. Kako se hraniti nakon prestanka intenzivnog treniranja?
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Donosimo vam smjernice i jelovnik kako održati tjelesnu formu i težinu za žensku osobu od 30 godina, koja je prestala vježbati, nakon višegodišnjeg redovnog vježbanja u teretani 4-5 puta tjedno.
Dijete i jelovnici
22.4.2017. Autoimuni protokol: eliminacijska prehrana za borbu protiv alergija i niza bolesti
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Autoimuni protokol je eliminacijska dijeta koja se bazira na Paleo principu. Iz prehrane se izbacuju svi potencijalni alergeni i hrana koja bi mogla imati negativan utjecaj na naše zdravlje.
Dijete i jelovnici
13.4.2017. Prehrana nakon provođenja striktne ketogene dijete
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Kad se odlučite da je vrijeme za prekid s keto dijetom, uvođenje ugljikohidrata treba odraditi pametno i bez žurbe.
Dijete i jelovnici
11.4.2017. Što jesti nakon prestanka pušenja da spriječite debljanje?
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Pušenje duhana može smanjiti unos hrane i povećati fizičku aktivnost, dok prestanak pušenja ima suprotni efekt.
Dijete i jelovnici
8.4.2017. Što je fleksitarijanska prehrana i koje su njezine prednosti?
Zorana Jagodić
Fleksitarijanstvo ili "poluvegetarijanstvo" je prehrana bazirana primarno na namirnicama biljnog porijekla uz povremeno uključivanje mesa i ribe u jelovnik.
Dijete i jelovnici
8.3.2017. Jelovnik za žensku osobu koja želi smršaviti, a ne stiže jesti na poslu
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Jelovnik koji je napisan je primijenjen za prosječnu žensku osobu, koja želi smršavjeti.
Dijete i jelovnici
28.2.2017. Savršeni obroci: Izgradite mišiće i izgorite masnoće prateći ovaj dnevni prehrambeni vodič!
Ivana Ajduković
Sljedećih šest obroka imaju nešto zajedničko: savršeni su. Jednostavni su koliko to mogu biti i idealni su jer vam pomažu da izgradite mišiće (pod uvjetom da ste redovito u teretani), izgorite masnoće i jednostavno budete zdraviji.
Dijete i jelovnici
12.2.2017. Piramida ketogene dijete: Kojih se prioriteta treba držati?
Zorana Jagodić
Primarna i glavna zakonitost ketogene dijete je smanjen udio ugljikohidrata do minimuma, pri čemu tijelo za energiju za svakodnevno funkcioniranje počinje topiti nakupljeno masno tkivo.
Dijete i jelovnici
31.1.2017. Intermittent fasting: princip prehrane s povremenim postom
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
U jeku novih principa prehrane koji ruše dosadašnja pravila, ovaj je postigao veliku popularnost. U doslovnom prijevodu, povremeni post, ovaj vid prehrane je zapravo bio učestao kod mnogih zaposlenih ljudi, kao što post sam po sebi njeguju mnoge religije.
Dijete i jelovnici
10.10.2016. Tjedni jelovnik za sportaše dijabetičare
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Prehrana dijabetičara je specifična po posebnom praćenju unosa ugljikohidrata i čestoj provjeri razine glukoze u krvi. Iako proteini i masti u određenoj količini utječu na podizanje razine šećera u krvi, glavni akteri su tu ipak ugljikohidrati.
Dijete i jelovnici
20.8.2016. Kako se udebljati (zdravo) i dobiti mišićnu masu?
Mirjana Kolac, prof. kineziologije
Statistike pokazuju da 10% muškaraca pati od premale tjelesne težine. Isto kao što i prekomjerna težina predstavlja opasnost za zdravlje, tako i premala tjelesna težina može predstavljati izuzetan problem. Uzrok tog problema može biti jednostavan-premali unos energije u odnosu na potrošnju ili pak ...
Dijete i jelovnici
11.7.2016. 7-dnevni jelovnik osobe koja boluje od hipotireoze
Marija Andrijašević, dipl. ing nutricionizma i apsolventica KIF-a
Hashimotov tireoiditis ili hipotireoza je stanje kod kojeg dolazi do smanjenog izlučivanja hormona štitnjače.
Dijete i jelovnici