11.1.2017. Koliko često je potrebno vagati se?
Zorana Jagodić
Sigurno poznajete nekoga tko svakoga dana barem jedanput (a nekad i više puta u danu) staje na vagu i (ne)zadovoljno komentira broj koji vaga pokazuje.
Um i tijelo
4.1.2017. Beta glukan - superman za jačanje imuniteta!
I.T.
Na strani ovog super junaka su mnogobrojne studije koje dokazuju da upravo beta glukan uspješno izgrađuje obrambeni sustav protiv virusnih, bakterijskih, gljivičnih, parazitskih i drugih uzročnika bolesti koji potom posljedično stvara vrlo snažnu imunološku reakciju u tijelu. Štoviše, obrambene stan...
Um i tijelo
8.12.2016. 5 brzih načina da trenutačno umanjite bol u vratu i ramenima
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Bol u vratu i ramenima najčešće se javlja kod osoba koje sjede ili izvode isti pokret veći dio dana. Pogledajte 5 brzih načina da trenutačno umanjite bol u vratu i ramenu.
Um i tijelo
4.12.2016. Kako vježbanje utječe na moždane funkcije i pamćenje?
Zorana Jagodić
Osim što pozitivno utječe na poboljšanje fizičke kondicije, redovna fizička aktivnost pomaže i u održavanju zdravlja mozga i potiče njegovo normalno funkcioniranje.
Um i tijelo
17.11.2016. Pred zimu: 30 savjeta kako ojačati imunitet
Zorana Jagodić
Donosimo vam 30 kratkih savjeta kojima možete ojačati imunitet i na vrijeme se zaštititi od neželjenih bolesti.
Um i tijelo
13.11.2016. Kako pušenje utječe na vaše sportske performanse?
Zorana Jagodić
Pušenje nije samo opasno i štetno za pušače, nego i za osobe koje se nalaze u njihovoj okolini s obzirom na to da duhanski dim ima štetne posljedice na zdravlje i kod tzv. pasivnih pušača koji udišu cigaretni dim tijekom boravka u prostorijama u kojima se puši.
Um i tijelo
8.11.2016. Kako trening utječe na zdravlje zglobova?
Zorana Jagodić
Kontrolirano vježbanje ne samo da je sigurno za zglobove već se i savjetuje svima, bez obzira na starost ili fizičku kondiciju.
Um i tijelo
6.11.2016. Vrste mišićnih vlakana, razlike i uloga u različitim aktivnostima
Zorana Jagodić
Jedan od osnovnih dijelova ljudskoga tijela su mišići, aktivni pokretači našeg tijela, koji s kostima sudjeluju u svakoj kretnji koju čovjek napravi. U ovom tekstu analizirat ćemo vrste poprečno-prugastih mišićnih tkiva i njihove razlike te ulogu u samoj aktivnosti.
Um i tijelo
15.9.2016. 10 jednostavnih načina kako održavati dobro držanje tijela
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pravilno držanje tijela je važna karika u postizanju psihofizičkog balansa. Zbog nepravilne posture mogu se javiti različiti bolovi i ozljede lokomotornog sustava.
Um i tijelo
8.8.2016. Sve što trebate znati o glikogenu u mišićima
Zorana Jagodić
Od praznih glikogenskih rezervi, do njihovog popunjavanja, glikogen igra važnu ulogu u stvaranju energije za aktivnosti.
Um i tijelo
16.7.2016. 20 činjenica o kralježnici koje trebate znati
Fitnes učilište, Jozo Grgić, mag.cin
Kralježnica se sastoji od 24 kralješka, a od toga su: 7 cervikalnih (vratnih), 12 torakalnih (prsnih) i 5 lumbalnih. U ovom tekstu cilj nam je iznijeti 20 zanimljivih činjenica o ljudskoj kralježnici koje biste i vi trebali znati. Pa krenimo.
Um i tijelo
30.6.2016. 10 činjenica koje vaše držanje govori o vašem tijelu (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Mišićni disbalans, zategnuta područja, slabe točke kreiraju lančanu reakciju koja se nakon određenog vremena očituje u nekom od iskrivljenih obrazaca pokreta i držanja.
Um i tijelo