2.4.2016. Koje su prednosti sportske masaže?
Zorana Jagodić
Sportska masaža je vrlo popularan način tretiranja mekanih tkiva nakon ozljeda, ali i kao strategija prevencije od ozljeda i opuštanja mišića nakon napornih treninga.
Um i tijelo
8.3.2016. Nerve flossing - tehnike opuštanja živaca i povećanja mobilnosti
Zorana Jagodić
Nerve flossing su tehnike fizičke terapije koje koristi specifične vježbe kojima se popravlja mobilnost različitih dijelova ljudskog živčanog sustava.
Um i tijelo
9.2.2016. Meditacija za početnike - kako početi i što je sve bitno za znati
Zorana Jagodić
Meditacija je oblik duhovnog vježbanja u kojoj osoba koja meditira svoju pozornost sustavno i planirano usmjerava prema određenom sadržaju.
Um i tijelo
18.1.2016. Zdrava kralježnica: vježbe za kralježnicu od jutra do večeri (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Zdrava kralježnica je jedan od prioriteta za normalno funkcioniranje u svakodnevnom životu zbog čega joj treba posvećivati brigu i pažnju.
Um i tijelo
14.1.2016. MOTS-c – hormon koji potiče metabolizam, smanjuje pretilost i otpornost na inzulin
Zorana Jagodić
MOTS-c je jedinstven među hormonima jer je šifriran u DNA mitohondrija, „bitku“ stanice koji pretvara hranu u energiju.
Um i tijelo
26.12.2015. Glukoneogeneza - sinteza glukoze nauštrb mišićnog tkiva
Zorana Jagodić
Glukoneogeneza je metabolički put kojim se formira (sintetizira) glukoza iz supstrata koji nisu ugljikohidrati, kao što su laktati (mliječne kiseline) , glicerol, i aminokiseline (alanin i glutamin).
Um i tijelo
14.12.2015. Neuropeptid Y - hormon zbog kojeg jedemo i debljamo se!
Zorana Jagodić
U autonomnom živčanom sustavu, ovaj hormon primarno proizvode neuroni simpatetičnog živčanog sustava, a on djeluje kao snažan vazokonstriktor (djeluje na sužavanje krvnih žila) te potiče rast masnih tkiva.
Um i tijelo
12.12.2015. Kako fizička aktivnost poboljšava ukupno zdravlje i štiti od bolesti?
Zorana Jagodić
Redovna fizička aktivnost, uz primjerenu prehranu i kvalitetan san, preduvjeti su za održavanje zdravlja u ljudi svih dobnih skupina.
Um i tijelo
9.12.2015. Irisin - hormon vježbanja koji sudjeluje u borbi protiv pretilosti i dijabetesa
Zorana Jagodić
Za razliku od drugih tvari koje se stvaraju u mišićima, irisin se ondje ne zadržava. Naime, on ulazi u krvotok i putuje do masnih stanica gdje, uz niz biokemijskih signala, počinje pretvorbu običnih masnih stanica u smeđe masne stanice.
Um i tijelo
1.12.2015. Hormon rasta (HGH): Koji su učinci, benefiti i kako podići njegove razine?
Zorana Jagodić
Hormon rasta utječe na stanični rast i regeneraciju. Hormon rasta utječe na procese koji rezultiraju povećanom sintezom te smanjenom razgradnjom proteina.
Um i tijelo
25.11.2015. Prednosti prakticiranja joge za mentalno i fizičko zdravlje
Zorana Jagodić
Iako se radi o drevnoj istočnjačkoj filozofiji, joga sve više prostora dobiva u zapadnjačkim kulturama, a tome doprinose i mnogi pozitivni učinci koje prakticiranje joge ima na ljudsko zdravlje i opće stanje.
Um i tijelo
16.11.2015. Zašto je sjedenje loše i kako vježbati ako dugo sjedimo?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Moderan stil života uvjetuje da puno vremena provodimo sjedeći. Iako toga nismo svjesni sjedenjem narušavamo zdravlje.
Um i tijelo