26.5.2017. Vježbe za ženu nakon 35. godine (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Željele mi to ili ne, ali nakon 35. godine tijelo žene počinje se vidljivo mijenjati. Te promjene su normalan dio starenja, međutim na brzinu promjena se može djelovati i usporiti neželjene promjene.
Programi treninga
22.5.2017. 8 izdržaja za čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U nastavku su prikazane samo neke varijante od velikog broja izdržaja koje možete izvesti s ovim korisnim rekvizitom. Koncept treninga i način izvođenja ovisi o ciljevima i individualnim funkcionalno-motoričkim sposobnostima.
Programi treninga
18.5.2017. Martina Boss: Ovo su najbolje vježbe za noge i stražnjicu kod kuće (video)!
Martina Boss
Treninzi u vlastitom domu sa sobom mogu ''povući'' itekako dobre rezultate, no važno je imati dobar program - koje vježbe raditi i koliko.
Programi treninga
15.5.2017. Pilates trening sa sliderima za cijelo tijelo (video)
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Vježbe klizanja omogućuju velike amplitude pokreta i izvrsne su za razvoj fleksibilnosti, snage, izdržljivosti, ravnoteže i koordinacije kako kod rekreativaca tako i u bazičnim sportovima.
Programi treninga
12.5.2017. Proprioceptivnim treningom popravite koordinaciju (video)!
Petar Bruno Basić
Proprioceptivni trening prvotno se koristio u rehabilitaciji, međutim sve se češće koristi u vrhunskom sportu i rekreaciji s ciljem prevencije ozljeda, ali i u svrhu razvoja koordinacije, balansa i agilnosti.
Programi treninga
10.5.2017. Može li se u 20 minuta odraditi dobar trening (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Treninzi snage, intervalni treninzi i aerobne aktivnosti su sretna kombinacija koja vodi prema zdravom i pravilno održavanju tijela, te zadovoljavanje potrebe za vježbanjem.
Programi treninga
8.5.2017. Trening izazovi – testirajte svoje sposobnosti uz intenzivne fitness izazove
Marko Čakan, mr. kineziologije
Želimo da isprobate fitness izazove koji služe za procjenu vašu trenutne forme i sposobnosti.
Programi treninga
26.4.2017. Trening snage za noge za muškarca s ciljem jačanja stražnje lože
Ivan Lepčin, osobni trener
U primjeru treninga koji slijedi kombiniraju se (očekivano) pokreti ekstenzije kuka i pokreti fleksije koljena. Izbor vježbi za zadnju ložu je zbilja impresivan.
Programi treninga
23.4.2017. Trening s bučicama za lijepe i čvrste ruke (video)
Martina Boss
Jačanjem mišića postići ćete čvrste i lijepo oblikovane ruke, a u tome će vam pomoći bučice. ''Tajna'' uspjeha je u vježbanju ramena, bicepsa i tricepsa barem 1-2x tjedno, za svaku mišićnu skupinu 3-4 vježbe.
Programi treninga
14.4.2017. Trening za lijepo oblikovane noge i stražnjicu bez čučnjeva (video)
Martina Boss
Za vas sam pripremila odličan trening nogu i stražnjice u kojem nema kralja svih vježbi- čučnja, ali obećajem da vam neće nedostajati i da ćete biti zadovoljni osjećam u nogama nakon treninga i par dana poslije.
Programi treninga
10.4.2017. Znate li: Samo 10 minuta vježbi za cijelo tijelo dovoljno je za zdravlje! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Čovjek dnevno treba napraviti oko 12000 koraka za zdravlje. Tjedno bi trebalo izvesti dva treninga snage za zdravlje mišića i prevenciju neželjenih stanja kao nepravilna loša držanja i bolovi u osjetljivim dijelovima tijela.
Programi treninga
9.4.2017. Kako do snažnih ruku? Donosimo vam savjete i plan treninga!
Marijan Škiljić, prof. kineziologije
Ako ste nezadovoljni svojim rukama pročitajte naše savjete i pogledajte 10 netipičnih vježbi koje će vam pomoći da ostvarite velike i snažne ruke.
Programi treninga