26.4.2016. Funkcionalni trening snage
Saša Rajnović, RKC II instruktor, FMS
Neki se pitaju je li moguće uz kratke treninge ostvariti ozbiljne rezultate. Svakako da je moguće, no trenirali vi svaki dan tri sata ili samo 20 minuta, morate se fokusirati na određene ciljeve u treningu kako bi bili što učinkovitiji.
Programi treninga
11.4.2016. Kako treningom poboljšati koncentraciju i fokus? (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Osim što utječemo na opće zdravlje, izgradnju mišića, jačanje srca i kontrolu tjelesne mase, manje je poznato da treningom utječemo na poboljšanje koncentracije pa čak i na sposobnost učenja.
Programi treninga
9.4.2016. Trening u prirodi: Odradite trening na klupici u parku!
Martina Banić
Trening možete odraditi na klasičan način, jednu po jednu vježbu u zadanom broju ponavljanja dok sve ne odradite do kraja, ili u kružnom obliku.
Programi treninga
5.4.2016. 18 vježbi sa zglobnim utezima za skidanje viška kilograma
Zorana Jagodić
U moru fitness rekvizita, zglobni utezi su zacijelo jedan od najpraktičnijih, cjenovno najpristupačnijih i s najširim rasponom mogućih vježbi i pokreta, posebno za početnike u svijetu vježbanja.
Programi treninga
26.3.2016. Odradite super trening na stepenicama!
Martina Banić
Penjanjem stepenicama izgradit ćete snagu, fleksibilnost, te razviti jakost donjeg dijela tijela i pritom ubrzati otkucaje srca. Kardio intervalima utrošit ćete brdo kalorija, a ciljanim vježbama uključiti i učvrstiti i ostale dijelove tijela.
Programi treninga
17.3.2016. Trening za topljenje masti: 15-minutni HIIT s medicinkom (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Medicinka je rekvizit koji možete koristiti i kod kuće i u teretani, a vježbama s medicinkom možete obuhvatiti gotovo sve mišiće na tijelu. Ovo je odličan način treniranja za one koji žele lijepo oblikovati tijelo a za vježbanje nemaju mnogo vremena. Kratko možemo reći – brz i efikasan trening!
Programi treninga
10.3.2016. Kako ojačati trbušnjake i popraviti stabilnost tijela (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Trening za razvoj stabilnosti referira se na izvođenje vježbi na nestabilnim površinama i položajima s ciljem aktivacije mišića stabilizatora trupa/corea i stabilizacija u zglobovima i mišićima određenog dijela tijela.
Programi treninga
6.3.2016. Intervalni trening na step klupici s ciljem redukcije potkožnog masnog tkiva
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Step klupica je izvrstan rekvizit za treninge snage, a u kombinaciji s kardio intervalima pruža toniziranje mišića i pomaže u redukciji potkožnog masnog tkiva.
Programi treninga
3.3.2016. Kako učinkovito odraditi kardio trening kod kuće s vlastitom težinom (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Trening se uvijek može odraditi u vašoj dnevnoj sobi ili dvorištu, bez rekvizita. Vlastito tijelo može ostvariti dovoljan otpor da bi vježbe bile teže i lakše za izvođenje, a time je dobar trening moguć i osiguran.
Programi treninga
1.3.2016. 30 minutni trening s elastičnom gumom s ručkama
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Nalazite li se na putu, elastična guma s ručkama, idealan je rekvizit za oblikovanje čitavog tijela jer ne zauzima puno mjesta u torbi. Donosimo kratak intervalni trening od 30 minuta u kojem se izmjenjuju vježbe snage s kardio vježbama.
Programi treninga
26.2.2016. Vježbe za leđa: kako odraditi trening za leđa kod kuće bez rekvizita
Marko Čakan, mr. kineziologije
U nekoliko minuta, ovaj trening možete odraditi kod kuće i za njega vam neće biti potrebni dodatni rekviziti. Cilj ovog treninga je očuvanje funkcije leđnih mišića i lokomotornog aparata.
Programi treninga
12.2.2016. Trening sa šipkom i utezima - oblikujte vretenaste mišiće i razvijte mišićnu izdržljivost
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Šipka s utezima idealan je rekvizit za oblikovanje čitavog tijela, a posebno gornjih ekstremiteta. Namijenjena je svakome bez obzira na dob i trenutnu tjelesnu kondiciju jer se može koristiti bez utega, te je tada s njome lakše izvoditi razne vježbe, a ujedno se može opteretiti s lakšim do težim kil...
Programi treninga