23.4.2017. Trening s bučicama za lijepe i čvrste ruke (video)
Martina Boss
Jačanjem mišića postići ćete čvrste i lijepo oblikovane ruke, a u tome će vam pomoći bučice. ''Tajna'' uspjeha je u vježbanju ramena, bicepsa i tricepsa barem 1-2x tjedno, za svaku mišićnu skupinu 3-4 vježbe.
Programi treninga
14.4.2017. Trening za lijepo oblikovane noge i stražnjicu bez čučnjeva (video)
Martina Boss
Za vas sam pripremila odličan trening nogu i stražnjice u kojem nema kralja svih vježbi- čučnja, ali obećajem da vam neće nedostajati i da ćete biti zadovoljni osjećam u nogama nakon treninga i par dana poslije.
Programi treninga
10.4.2017. Znate li: Samo 10 minuta vježbi za cijelo tijelo dovoljno je za zdravlje! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Čovjek dnevno treba napraviti oko 12000 koraka za zdravlje. Tjedno bi trebalo izvesti dva treninga snage za zdravlje mišića i prevenciju neželjenih stanja kao nepravilna loša držanja i bolovi u osjetljivim dijelovima tijela.
Programi treninga
9.4.2017. Kako do snažnih ruku? Donosimo vam savjete i plan treninga!
Marijan Škiljić, prof. kineziologije
Ako ste nezadovoljni svojim rukama pročitajte naše savjete i pogledajte 10 netipičnih vježbi koje će vam pomoći da ostvarite velike i snažne ruke.
Programi treninga
6.4.2017. 4 najbolja Tabata treninga za topljenje masnog tkiva i super formu (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Intervali se izvode 20 sekundi maksimalnim angažmanom nakon kojih slijedi odmor od 10 sekundi, ako se to može nazvati odmorom. Intervale ponavljamo 8 puta što u konačnici iznosi 4 minute.
Programi treninga
24.3.2017. Pilates trening za cijelo tijelo na bosu lopti s elastičnim gumama (video)
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Odlučila sam se na prikaz Pilates vježbi s elastičnim gumama jer je Pilates tehnika vježbanja specifična. Osim što vježbama istovremeno jačamo jednu i istežemo drugu mišićnu skupinu, ove vježbe raditi ćemo u čarapama ili bosi što uvelike aktivira mišiće stopala.
Programi treninga
7.3.2017. Super vodič: Kako isplanirati godišnji plan treninga prema vlastitom cilju i izbjeći stagnacije i monotoniju u treningu
Marko Čakan, mr. kineziologije
U ovom tekstu razjasnit ćemo što je to periodizacija treninga, zašto je važno dugoročno planirati i na kraju kako napraviti godišnji plan treninga prema vlastitom cilju.
Programi treninga
21.2.2017. Zajedno je zanimljivije: Trening s curom ili dečkom (video)
Petar Bruno Basić
Današnjom temom želim potaknuti parove da treniraju više zajedno, da rade neke od bodyweight vježbi iz videa kako bi skupa došli do odlične forme.
Programi treninga
14.2.2017. Balans ploča – vježbe za razvoj balansa (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
U nastavku teksta prikazat ćemo vam nekoliko osnovnih vježbi te kako povezati trening snage i balansa u jednu kratku rutinu za cijelo tijelo.
Programi treninga
13.2.2017. Osnažite leđa na velikoj lopti – kućni trening
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbe prikazane u nastavku, aktiviraju dubinske mišiće corea održavanjem balansa na nestabilnoj površini velike lopte.
Programi treninga
26.1.2017. Trbušnjaci s vlastitom težinom – kućni trening
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Uklopite trbušnjake u intervalni trening s ciljem redukcije potkožnog masnog tkiva i oblikovanja mišića, te krenite trenirati na vrijeme.
Programi treninga
17.1.2017. Tjedni raspored treninga za mišićnu hipertrofiju
Marko Čakan, mr. kineziologije
Tjedni program za izgradnju mišićne mase ili kako se stručno kaže mišićnu hipertrofiju jednostavan je primjer plana treninga kojeg bi trebali isprobati svi početnici pa čak i napredniji vježbači.
Programi treninga