1.2.2016. Video vježbe za one koji (još) nemaju dovoljno snage za - prave zgibove!
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Zgibovi su (uz sklekove, obrnuto veslanje, sklekove na ručama i penjanje na uže) nedvojbeno najvažnija vježba za jačanje gornjeg dijela tijela. Razlog tome je vrlo jednostavan: zgibovi spadaju u prirodne ili bolje rečeno – urođene oblike kretanja
Programi treninga
30.1.2016. Program treninga trčanja za početnike
Iva Pranjić
Trčanje je još uvijek najisplativija aktivnost, a možemo slobodno reći i jedan od najzdravijih kardio treninga. Muči vas samo jedan problem, a to je da niste trčali godinama, možda od srednje škole i što jednostavno nemate kondicije za duge maratone? Upravo zato vam donosimo plan kako da se od total...
Programi treninga
28.1.2016. Trening mršavljenja i oblikovanja kritičnih područja s velikom loptom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U treningu s velikom loptom koji slijedi u nastavku, učvršćujete muskulaturu čitavog tijela s naglaskom na oblikovanje kritičnih područja: bedara, trbuha i stražnjice.
Programi treninga
27.1.2016. Za razvoj snage: Arnoldova agonist/antagonist metoda treninga
Zorana Jagodić
Jedna od trening metoda koju je Arnold provodio, a koja je i danas općeprihvaćena jest tzv. agonist/antagonist trening metoda.
Programi treninga
25.1.2016. Budite brži i efikasniji: trening snage za trkače (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Uvođenjem treninga snage u treninge trkača neće samo preventivno djelovati protiv ozljeđivanja, nego će trkač postati brži i mnogo efikasniji. Pogledajte naše vježbe i uklopite ih u svoj trening snage.
Programi treninga
19.1.2016. Početnički program treninga za žene – drugi dio
Ksenija Tićak, prof. kineziologije
Za početak se služite opterećenjima zapisanim na trećem treningu, uz eventualne promjene. Povećao se broj serija i broj ponavljanja. Ne požurujte s podizanjem broja kilograma, sve u svoje vrijeme, u ovom slučaju više ne znači bolje. Kada prođete ovaj trening program bit ćete 6 mjeseci iskusniji.
Programi treninga
14.1.2016. Početnički program treninga za žene – prvi dio
Ksenija Tićak, prof. kineziologije
Početnici u bodybuildingu nazivaju se svi oni koji vježbaju od četiri do šest mjeseci i manje. No, da li je netko početnik ili ne, vrlo je individualna kategorija. Neki vježbaju godinama, a kao da su jučer počeli, a neki pak napreduju jako brzo. Sve je stvar u shvaćanju i provođenju treninga.
Programi treninga
5.1.2016. Trening oblikovanja i mršavljenja s težinom vlastitog tijela
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U nastavku slijedi funkcionalan trening oblikovanja i mršavljenja u trajanju od 40-60 minuta u kojem kao rekvizit koristite samo vlastitu težinu tijela.
Programi treninga
21.12.2015. Kardio trening s kettlebellom
Aleksandar Miketa, Viši fizikalni terapeut i SFG2/RKC instruktor
Kettlebell je stvarno fantastičan alat sa kojim možete postići što god želite, ako imate definiran cilj. Prvenstveno je namijenjen postizanju snage, ali se također može koristiti za poboljšanje izdržljivosti. Jer, što je uopće izdržljivost, nego snaga kroz duži period.
Programi treninga
15.12.2015. Prevarite blagdane i uživajte u hrani  – bez debljanja i bez gubitka forme + video!
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Budući su božićno-novogodišnji blagdani poseban period u godini, potreban nam je i poseban plan treninga! I imamo ga! Zove se „Eksplozivni Božić 2015.“ i predstavlja plan treninga koji je (najvjerojatnije) potpuno drukčiji od svih treninga koje ste do sada primjenjivali – ali i plan koji će vam se v...
Programi treninga
13.12.2015. Veliki vodič: kako se pripremiti za skijanje uz mjesečni program treninga (video) - 2.dio
Marko Čakan, mr. kineziologije
Da se vaš godišnji odmor ne pretvori u katastrofu i da uspomene sa skijanja ne vežete uz upale mišića i bolove, prije nego što se iz udobnosti svoga doma uputite prema planinama odvojite malo vremena i dobro se pripremite.
Programi treninga
10.12.2015. Učvrstite se: Trening s bučicama za tonus i izdržljivost cijelog tijela
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Primjenom malih težina uz veći broj ponavljanja, učvrstit ćete tijelo i razviti mišićnu izdržljivost. Ne propustite ovaj funkcionalni trening s bučicama i učvrstite čitavo tijelo. Krenite vježbati već danas!
Programi treninga