13.9.2016. Sve na jednom mjestu: Tjedni program treninga, bez rekvizita, za vašu super formu bez plaćanja članarine! (video)
Robert Radoš, prof. kineziologije
Kako bismo vas pridobili da počnete trenirati i da se aktivirate, odlučili smo vam ponuditi nešto neviđeno u ovim krajevima – tjedni program treninga... besplatno!
Programi treninga
24.8.2016. Kako do vitkijih nogu i čvršće stražnjice bez čučnjeva? (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Želite li istaknuti svoje adute u donjoj polovici tijela morate cijelo tijelo izlagati sagorijevanju masnoća i provoditi ciljane vježbe za bokove, bedra i stražnjicu. Donosimo trening za vitke noge i čvrstu stražnjicu bez čučnjeva!
Programi treninga
22.8.2016. Vježbe na karikama - prednosti, nedostaci i primjer treninga za cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Neovisno o tome vježbate li u fitness centru ili kod kuće, gimnastičke karike su rekvizit koji biste trebali koristiti u svom treningu.
Programi treninga
12.8.2016. Program treninga za cijelo tijelo s bučicama - trajanje: 30 min
Ivan Lepčin, osobni trener
Sljedeći program treninga može poslužiti kao obrazac treninga za cijelo tijelo za osobe koje su limitirane s vremenom. Trening uključuje vježbe koje možemo izvoditi samo s bučicama, jer, kako je navedeno u naslovu, to je jedini rekvizit koji imamo na raspolaganju.
Programi treninga
29.7.2016. Pogledajte trening za mišiće trbuha Petra Brune Basića (video)!
Petar Bruno Basić
Dnevno potrošim oko 2.30 sata samo na trening trbuha, ponekad sve radim odjednom, a nekad trening izvodim u dva dijela.
Programi treninga
8.7.2016. Trening sa živim rekvizitom: Odradite vojnički trening za snažne noge
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pripremili smo vam jednostavan vojnički trening s partnerom koji se može provoditi na otvorenom prostoru, a uz pomoć kojeg ćete izgraditi snažne noge.
Programi treninga
25.6.2016. Kako stanjiti bedra i listove – intervalni trening (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Kako biste smanjili obujam bedara i listova, izvedite intervalni trening u kojem se izmjenjuju setovi kardio vježbi sa setovima vježbi snage.
Programi treninga
9.6.2016. Funkcionalnim treningom do mišićne definicije u 2 mjeseca (video)!
Marko Čakan, mr. kineziologije
Dvomjesečni plan funkcionalnih treninga sastoji se od šest treninga koje ponavljate tri puta tjedno.
Programi treninga
2.6.2016. 15 minutni trening za ruke s elastičnim gumama (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U ovom kratkom treningu za ruke s elastičnom gumom obuhvatit ćete sve mišiće ruku, uključujući i mišiće leđa, prsne mišiće te mišiće trbuha.
Programi treninga
15.5.2016. Vježbe za core i stražnjicu s pilates loptom (video)
Zorana Jagodić
Trening se sastoji od 4 vježbe koje se izvode u krug. Vježbe izvodite u 3 kruga, jednu za drugom, bez pauze između pojedinih vježbi. Pauza među krugovima je 30 sekundi.
Programi treninga
9.5.2016. Sve što muškarci žele: u 3 mjeseca do forme za plažu! (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Zimski period obično je rezerviran za skupljanje kilograma i mišićne mase. ako već do sada niste krenuli s pripremama za plažu, krajnje je vrijeme da pojačate treninge i pripazite na prehranu. Ovaj tromjesečni program napravljen je prema željama muškaraca, s posebnim naglaskom na prsne mišiće i rame...
Programi treninga
26.4.2016. Funkcionalni trening snage
Saša Rajnović, RKC II instruktor, FMS
Neki se pitaju je li moguće uz kratke treninge ostvariti ozbiljne rezultate. Svakako da je moguće, no trenirali vi svaki dan tri sata ili samo 20 minuta, morate se fokusirati na određene ciljeve u treningu kako bi bili što učinkovitiji.
Programi treninga