25.6.2016. Kako stanjiti bedra i listove – intervalni trening (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Kako biste smanjili obujam bedara i listova, izvedite intervalni trening u kojem se izmjenjuju setovi kardio vježbi sa setovima vježbi snage.
Programi treninga
9.6.2016. Funkcionalnim treningom do mišićne definicije u 2 mjeseca (video)!
Marko Čakan, mr. kineziologije
Dvomjesečni plan funkcionalnih treninga sastoji se od šest treninga koje ponavljate tri puta tjedno.
Programi treninga
2.6.2016. 15 minutni trening za ruke s elastičnim gumama (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U ovom kratkom treningu za ruke s elastičnom gumom obuhvatit ćete sve mišiće ruku, uključujući i mišiće leđa, prsne mišiće te mišiće trbuha.
Programi treninga
15.5.2016. Vježbe za core i stražnjicu s pilates loptom (video)
Zorana Jagodić
Trening se sastoji od 4 vježbe koje se izvode u krug. Vježbe izvodite u 3 kruga, jednu za drugom, bez pauze između pojedinih vježbi. Pauza među krugovima je 30 sekundi.
Programi treninga
9.5.2016. Sve što muškarci žele: u 3 mjeseca do forme za plažu! (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Zimski period obično je rezerviran za skupljanje kilograma i mišićne mase. ako već do sada niste krenuli s pripremama za plažu, krajnje je vrijeme da pojačate treninge i pripazite na prehranu. Ovaj tromjesečni program napravljen je prema željama muškaraca, s posebnim naglaskom na prsne mišiće i rame...
Programi treninga
26.4.2016. Funkcionalni trening snage
Saša Rajnović, RKC II instruktor, FMS
Neki se pitaju je li moguće uz kratke treninge ostvariti ozbiljne rezultate. Svakako da je moguće, no trenirali vi svaki dan tri sata ili samo 20 minuta, morate se fokusirati na određene ciljeve u treningu kako bi bili što učinkovitiji.
Programi treninga
11.4.2016. Kako treningom poboljšati koncentraciju i fokus? (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Osim što utječemo na opće zdravlje, izgradnju mišića, jačanje srca i kontrolu tjelesne mase, manje je poznato da treningom utječemo na poboljšanje koncentracije pa čak i na sposobnost učenja.
Programi treninga
9.4.2016. Trening u prirodi: Odradite trening na klupici u parku!
Martina Banić
Trening možete odraditi na klasičan način, jednu po jednu vježbu u zadanom broju ponavljanja dok sve ne odradite do kraja, ili u kružnom obliku.
Programi treninga
5.4.2016. 18 vježbi sa zglobnim utezima za skidanje viška kilograma
Zorana Jagodić
U moru fitness rekvizita, zglobni utezi su zacijelo jedan od najpraktičnijih, cjenovno najpristupačnijih i s najširim rasponom mogućih vježbi i pokreta, posebno za početnike u svijetu vježbanja.
Programi treninga
26.3.2016. Odradite super trening na stepenicama!
Martina Banić
Penjanjem stepenicama izgradit ćete snagu, fleksibilnost, te razviti jakost donjeg dijela tijela i pritom ubrzati otkucaje srca. Kardio intervalima utrošit ćete brdo kalorija, a ciljanim vježbama uključiti i učvrstiti i ostale dijelove tijela.
Programi treninga
17.3.2016. Trening za topljenje masti: 15-minutni HIIT s medicinkom (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Medicinka je rekvizit koji možete koristiti i kod kuće i u teretani, a vježbama s medicinkom možete obuhvatiti gotovo sve mišiće na tijelu. Ovo je odličan način treniranja za one koji žele lijepo oblikovati tijelo a za vježbanje nemaju mnogo vremena. Kratko možemo reći – brz i efikasan trening!
Programi treninga
10.3.2016. Kako ojačati trbušnjake i popraviti stabilnost tijela (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Trening za razvoj stabilnosti referira se na izvođenje vježbi na nestabilnim površinama i položajima s ciljem aktivacije mišića stabilizatora trupa/corea i stabilizacija u zglobovima i mišićima određenog dijela tijela.
Programi treninga