24.3.2017. Pilates trening za cijelo tijelo na bosu lopti s elastičnim gumama (video)
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Odlučila sam se na prikaz Pilates vježbi s elastičnim gumama jer je Pilates tehnika vježbanja specifična. Osim što vježbama istovremeno jačamo jednu i istežemo drugu mišićnu skupinu, ove vježbe raditi ćemo u čarapama ili bosi što uvelike aktivira mišiće stopala.
Programi treninga
7.3.2017. Super vodič: Kako isplanirati godišnji plan treninga prema vlastitom cilju i izbjeći stagnacije i monotoniju u treningu
Marko Čakan, mr. kineziologije
U ovom tekstu razjasnit ćemo što je to periodizacija treninga, zašto je važno dugoročno planirati i na kraju kako napraviti godišnji plan treninga prema vlastitom cilju.
Programi treninga
21.2.2017. Zajedno je zanimljivije: Trening s curom ili dečkom (video)
Petar Bruno Basić
Današnjom temom želim potaknuti parove da treniraju više zajedno, da rade neke od bodyweight vježbi iz videa kako bi skupa došli do odlične forme.
Programi treninga
14.2.2017. Balans ploča – vježbe za razvoj balansa (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
U nastavku teksta prikazat ćemo vam nekoliko osnovnih vježbi te kako povezati trening snage i balansa u jednu kratku rutinu za cijelo tijelo.
Programi treninga
13.2.2017. Osnažite leđa na velikoj lopti – kućni trening
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbe prikazane u nastavku, aktiviraju dubinske mišiće corea održavanjem balansa na nestabilnoj površini velike lopte.
Programi treninga
26.1.2017. Trbušnjaci s vlastitom težinom – kućni trening
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Uklopite trbušnjake u intervalni trening s ciljem redukcije potkožnog masnog tkiva i oblikovanja mišića, te krenite trenirati na vrijeme.
Programi treninga
17.1.2017. Tjedni raspored treninga za mišićnu hipertrofiju
Marko Čakan, mr. kineziologije
Tjedni program za izgradnju mišićne mase ili kako se stručno kaže mišićnu hipertrofiju jednostavan je primjer plana treninga kojeg bi trebali isprobati svi početnici pa čak i napredniji vježbači.
Programi treninga
9.1.2017. Istopite blagdanske kilograme i učvrstite mišiće – kućni trening (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Blagdansko prejedanje, kao i svake godine, ostavlja nas s viškom kilograma i masnih nakupina. Ne očajavajte, nego krenite trenirati već danas uz ovaj intervalni trening s bučicama!
Programi treninga
30.12.2016. 6 bodyweight vježbi za noge + kratki hardcore bodyweight trening nogu (video)
Petar Bruno Basić
Danas ćemo pisati o 6 vježbi koje jako volim raditi i smatram da su odlične za sve napredne, a i početne vježbače, a posije toga nam slijedi izazovni trening nogu. Pa krenimo...
Programi treninga
12.12.2016. 9 bodyweight vježbi za oblikovanje čitavog tijela
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Tonizirajte sve mišiće koristeći samo težinu vlastitog tijela. Vježbe u nastavku izvodite u skladu s individualnim funkcionalno-motoričkim sposobnostima, uz preporuku izvođenja dvije serije 10-15 ponavljanja pojedine vježbe.
Programi treninga
2.12.2016. 3D vježbe s girjom i primjer treninga
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pokreti koji se izvode istovremeno u različitim ravninama nazivaju se multiplanarne kretnje ili jednostavnije 3D pokreti. Takve pokrete koristimo u treningu da bismo naučili kako se bolje kretati, unaprijedili razinu fitnessa ili sportske izvedbe.
Programi treninga
28.11.2016. Tonizirajte mišiće elastičnom trakom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Rekvizit elastična traka, pruža brojne prednosti, od kojih vrijedi istaknuti njenu prilagodljivost svim trenažnim sposobnostima. Istovremeno zadovoljava najzahtijevnije, kao i one koji tek kreću s treniranjem.
Programi treninga