25.11.2016. Probajte 3 jesenska smoothieja za hranjivi i brzi doručak
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Započnite jutro sa zdravim doručkom, pripravljenim od svježih jesenskih namirnica. Ojačajte imunitet i pripremite se za duge zimske dane.
Recepti
23.11.2016. 10 recepata za paleo deserte
Zorana Jagodić
Nakon našeg teksta s 10 paleo recepata za sve obroke u danu, došlo je vrijeme za 10 paleo slastica kojima ćete upotpuniti svoju paleo prehranu i uživati u svakom zalogaju.
Recepti
15.11.2016. Tako mali, a tako moćni: Orašasti plodovi i benefiti njihove konzumacije
Martina Banić
Šaka orašastih plodova ili količina od 30-50g po obroku biti će dovoljna da si priuštite sve zdravstvene i nutritivne benefite koje vam nude, bez opasnosti od suvišnih kalorija. A dok ih polagano grickate prisjetite se što to dobro čine za vas.
Recepti
12.11.2016. 12 najboljih i nagrađenih smoothieja odabranih samo za vas!
Fitness.com.hr
Tijekom rujna na Fitness.com.hr Instagram profilu imali smo veliki nagradni natječaj imena #volimsmoothie u kojem su svi sudionici s navedenim hashtagom postavljali svoje zdrave smoothieje. Neki od pobjednika podijelili su svoje recepte sa super fotkama s vama.
Recepti
2.11.2016. U slast: recepti za zdravi snickers, bounty i raffaello!
Zorana Jagodić
Snickers, Bounty, Raffaelo… cure li vam sline? Želite li ugrabiti neku od ovih slastica i uživati u okusima kojima obiluju? Zamislite da to možete učiniti bez grižnje savjesti ili kasnijeg „kažnjavanja“ na nekoj kardio mašini? Moguće je!
Recepti
28.10.2016. 3 večernja obroka kojima ćete održati vitku liniju i nahraniti mišiće poslije treninga
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Užurbani tempo života ne ostavlja nam puno vremena za kuhanje, pa je želja kroz ovaj tekst pokazati kako je ipak moguće večerati zdravo i raznovrsno uz brzu pripremu. Slijede tri recepta zdravih večernjih obroka za koje je potrebno najviše 15 minuta pripreme.
Recepti
23.10.2016. Japanska jabuka (kaki) - ljekovita svojstva i 3 recepta
Zorana Jagodić
Kaki u sebi ima oko 78,6 g vode, a sa 100 g ploda dobijemo 77 kcal, što ga čini izrazito niskokaloričnim voćem. Donosimo 3 zanimljive ideje kako da uživate u kakiju.
Recepti
17.10.2016. 3 recepta za zdravi obrok s grožđem
Zorana Jagodić
Donosimo vam 3 pomalo neobične ideje kako da uživate u ovom visokovrijednom voću.
Recepti
8.10.2016. 3 recepta za zdrave obroke s kestenima
Zorana Jagodić
Osim što ih možete jeste pečene i kuhane, postoji i pregršt recepata za konzumaciju kestena, od juha, salata i raznih finih slastica.
Recepti
4.10.2016. Boje jeseni: 3 recepta s različitim vrstama bundeve / buče
Martina Banić
Da bi vas malo motivirali i olakšali dajemo vam 3 ukusne ideje za pripremu ove vrijedne namirnice, od predjela do deserta.
Recepti
29.9.2016. 4 brza i hranjiva međuobroka s avokadom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Avokado je voće s najvećim udjelom proteina, te je jedan od najboljih izvora vlakana koja su zaslužna za duži osjećaj sitosti.
Recepti
27.9.2016. Recept za odličan početak dana
Sponzorirani članak
Nutricionisti ističu da je izvrstan odabir za početak dana doručak u kojem se nalaze kvalitetni, kompleksni ugljikohidrati, vlakna i proteini.
Recepti