23.6.2016. Mit ili istina: kardio aktivnost prije doručka
Ivan Lepčin, osobni trener
Prvo što nam padne na pamet kod spomena kardio treninga na tašte je velika vjerojatnost ulaska u kataboličko stanje. Međutim, zagovornici ovog pristupa mišljenja su da upravo takav oblik kardia čuva mišić, a ujedno omogućuje fat-burning efekt.
Savjeti za vježbanje
20.6.2016. 10 vježbi istezanja za zdrava koljena (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Prethodnim zagrijavanjem, te istezanjem mišića oko koljena poslije treninga, uvelike smanjujete mogućnost nastanka povreda u koljenom zglobu, a ujedno ubrzavate oporavak mišića poslije tjelesne aktivnosti.
Opisi vježbi
15.6.2016. Kolika je potrošnja kalorija tijekom treninga s girjama?
Fitnes učilište
Možemo li poboljšati svoje kardio sposobnosti treningom s girjom? Koliko kalorija trošimo ako u trening uvrstimo girje? U ovom tekstu cilj nam je upravo dati odgovore na ta pitanja.
Savjeti za vježbanje
13.6.2016. Isprobajte ove napredne verzije zgibova za napredne vježbače (video)
Petar Bruno Basić
Ljudi koji paze na pravilnu izvedbu zgibova slobodno mogu početi raditi i neke od varijacija zgibova koje sam odlučio izdvojiti te ih objasniti i demonstrirati.
Opisi vježbi
12.6.2016. Mind&muscle veza - što je i kako je izgraditi?
Zorana Jagodić
Vježbačkim žargonom govoreno, mnogi od nas neke mišiće "ne osjećaju" ili osjećaju puno slabije nego neke druge. No, to ne znači da nešto s tim mišićima nije u redu, već samo da trebate poraditi na jačanju tzv. "mind&muscle" veze.
Savjeti za vježbanje
9.6.2016. Funkcionalnim treningom do mišićne definicije u 2 mjeseca (video)!
Marko Čakan, mr. kineziologije
Dvomjesečni plan funkcionalnih treninga sastoji se od šest treninga koje ponavljate tri puta tjedno.
Programi treninga
6.6.2016. Potisnite ego: Kako popraviti lošije mišićne skupine?
Zorana Jagodić
Donosimo vam, korak po korak, sustav načela kako da popravite svoje najslabije mišićne skupine.
Savjeti za vježbanje
4.6.2016. 7 razloga zašto je kardio bolje raditi nakon treninga snage
Zorana Jagodić
Bez obzira je li vam cilj dobivanje mišićne mase, povećanje snage ili topljenje masnoga tkiva, većina će bolje rezultate imati ako kardio aktivnost uvrsti u trening nakon treninga snage.
Savjeti za vježbanje
2.6.2016. 15 minutni trening za ruke s elastičnim gumama (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U ovom kratkom treningu za ruke s elastičnom gumom obuhvatit ćete sve mišiće ruku, uključujući i mišiće leđa, prsne mišiće te mišiće trbuha.
Programi treninga
1.6.2016. Koliko ste fit: 10 mjera vaše fizičke spremnosti
Zorana Jagodić
Je li više fit maratonac ili sprinter ili powerlifter ili bodybuilder koji osvoji Mr. Olympiju? Što je uopće fizički fitness kao kategorija sportske sposobnosti pojedinca?
Savjeti za vježbanje
30.5.2016. Isprobajte ovih 10 vježbi za super oblikovane noge!
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Postoji puno vježbi kojima možemo lijepo oblikovati noge, a da pritom ne koristimo veliko vanjsko opterećenje – poput utega, šipki i sl. Vlastito tijelo ili samo rekvizit u funkciji potpore tijelu mogu biti dovoljno opterećenje i aktivirati mišiće na potpuno drugačiji, učinkovit način.
Opisi vježbi
24.5.2016. Specifične vježbe u kondicijskoj pripremi boksača (video)
Goran Sajko, mr. kineziologije
Boks spada među jedan od fizički najzahtjevnijih sportova na svijetu. Po prirodi aktivnosti, boks je eksplozivan, visokoindividualan, anaeroban sport.
Savjeti za vježbanje