2.12.2016. 3D vježbe s girjom i primjer treninga
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pokreti koji se izvode istovremeno u različitim ravninama nazivaju se multiplanarne kretnje ili jednostavnije 3D pokreti. Takve pokrete koristimo u treningu da bismo naučili kako se bolje kretati, unaprijedili razinu fitnessa ili sportske izvedbe.
Programi treninga
28.11.2016. Tonizirajte mišiće elastičnom trakom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Rekvizit elastična traka, pruža brojne prednosti, od kojih vrijedi istaknuti njenu prilagodljivost svim trenažnim sposobnostima. Istovremeno zadovoljava najzahtijevnije, kao i one koji tek kreću s treniranjem.
Programi treninga
24.11.2016. Transformirajte svoje tijelo uz ovaj trening: 3 2 1 metoda
Marko Čakan, mr. kineziologije
Iza ove metode stoji trenerica Ramona Braganza koja je povezala razvoj funkcionalnih sposobnosti i trening snage. Tri segmenta obuhvaćaju kardio, dva segmenta snagu i jedan za core.
Programi treninga
22.11.2016. Uloga intervalnog treninga u skidanju masnog tkiva i gubljenju viška kilograma
Goran Sajko, mr. kineziologije
Kombinacija pravilne dijete i treninga snage s ciljem izgradnje mišićne mase, a ne puke potrošnje kalorija, jedini je pravi i dugoročni put do željenog izgleda tijela u pripremi za natjecanja odnosno u svrhu smanjivanja tjelesne težine ili količine masnog tkiva.
Savjeti za vježbanje
20.11.2016. Kućni trening – 11 bodyweight vježbi za čitavo tijelo 
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Za trening vam je potrebna samo težina vlastitog tijela, a kako biste postigli rezulatate oblikovanja tijela ili redukcije potkožnog masnog tkiva, izvodite ga najmanje tri puta tjedno u trajanju od 30 minuta do sat vremena.
Programi treninga
18.11.2016. Osnažite čitavo tijelo i kralježnicu korektivnim štapom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Isprobajte trening u kojem se vježbe snage nadopunjuju s korektivnim vježbama za zdravlje čitave kralježnice. Ispravite držanje tijela i učvrstite sve mišiće koristeći korektivni štap.
Programi treninga
16.11.2016. Osobni trener odgovara na najčešće postavljena pitanja svih rekreativaca
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Osim prostora, ljudi i puno neobičnih programa na koje se mogu upisati, puno je nejasnoća s kojima se novi vježbači susreću. U ovome članku pokušat ću vam razjasniti neke od njih.
Savjeti za vježbanje
14.11.2016. Tjedni raspored treninga za stjecanje snage i izdržljivosti (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Tjednim planom treninga kojeg smo vam pripremili, spojili smo ova dva tipa treninga kako biste razvili snagu i izdržljivost u isto vrijeme.
Programi treninga
11.11.2016. 10 funkcionalnih vježbi s pilates loptom za oblikovanje mišića
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Nerijetko se rekvizit pilates lopta povezuje isključivo s vježbama iz Pilates sustava vježbi, iako se već desetljećima široko upotrebljava u rekreaciji, profesionalnom sportu i rehabilitaciji. U nastavku pogledajte 10 funkcionalnih vježbi za cijelo tijelo s pilates loptom.
Opisi vježbi
7.11.2016. Vježbe za ljude koji stoje cijeli dan
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Niz faktora tijelo dovodi do toga da nepravilan položaj ili držanje postaje sve veće. Zbog opetovanih pokreta ili dugotrajnog zadržavanja položaja javljaju se mnogi mišićni disbalansi.
Savjeti za vježbanje
3.11.2016. Povratak korijenima – što o treningu možemo naučiti od naših predaka?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pripremili smo trening koji se sastoji od tradicionalnih vježbi koje su se koristile u drevnim sustavima vježbanja i integrirali ih u moderan trening.
Programi treninga
1.11.2016. Vodič za dobivanje kilaže i mišićne mase za ektomorfe
Ivan Lepčin, osobni trener
Ektomorf je tipični mršavac koji je mršav i tanak od kada zna za sebe. Jedna od bitnih karakteristika je da vrlo teško ostvaruje prirast bilo kakve mase, bilo masnoga tkiva, bilo mišićne mase pa se uz njih vrlo često veže i naziv hardgainer.
Programi treninga