30.4.2016. Trening rutina s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi za cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Dosadili su vam vaši treninzi ili nemate dovoljno vremena? Pravo je vrijeme da isprobate trening rutinu s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi i pokrenete cijelo tijelo.
Savjeti za vježbanje
26.4.2016. Funkcionalni trening snage
Saša Rajnović, RKC II instruktor, FMS
Neki se pitaju je li moguće uz kratke treninge ostvariti ozbiljne rezultate. Svakako da je moguće, no trenirali vi svaki dan tri sata ili samo 20 minuta, morate se fokusirati na određene ciljeve u treningu kako bi bili što učinkovitiji.
Programi treninga
25.4.2016. Veslanje na ergometru - kako izgleda pravilna tehnika i tjedni plan treninga
Marko Čakan, mr. kineziologije
Ukupno 84% mišićne mase koristi se prilikom veslanja, odnosno 9 velikih mišićnih skupina, što je puno više u usporedbi s ostalim kardio vježbama.
Savjeti za vježbanje
24.4.2016. Mišićna upala nakon treninga i kako je ublažiti bez gubitka njezinih korisnih učinaka
Ivan Lepčin, osobni trener
Kada govorimo o upali mišića koja se javlja nakon treninga (popularno "muskulfiber"), obično mislimo na bolan osjećaj u mišićima koji su bili aktivni tijekom treninga. Prisutan je također osjećaj zategnutosti i krutosti mišića kao i određena slabost u mišićima. Zbog tih simptoma na upalu se općenito...
Savjeti za vježbanje
19.4.2016. 25 načina kako potrošiti 500 kalorija!
Zorana Jagodić
Koliko vam vremena treba da pojedete 1 McDonald's Big Mac Burger? Ako jedete prosječnom brzinom, ovaj će sendvič završiti u vašem želucu za manje od 5 minuta. Dakle, u manje od 5 minuta uspjeli ste unijeti 540 kalorija! Donosimo 25 načina kako potrošiti tih 500 kalorija.
Savjeti za vježbanje
18.4.2016. 18 vježbi za čvrst i sexy trbuh na TRX-u
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
TRX je idealan rekvizit za postizanje kardio efekta, izvođenjem nimalo laganih, funkcionalnih vježbi snage s vlastitom težinom tijela. U nastavku pogledajte prikaz 18 vježbi za trbuh s TRX-om.
Opisi vježbi
15.4.2016. 9 Yoga vježbi za oporavak od trčanja
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Nakon treninga trčanja, vašem tijelu je potreban oporavak i odmor. Klasične vježbe istezanja pomažu, ali ponekad nisu dovoljne da biste dobro protegnuli ciljane mišiće, tetive i ligamente, a posebice područje kukova, koljena i skočnih zglobova.
Opisi vježbi
13.4.2016. Topliji dani: Kako se pripremiti za trkačku sezonu na otvorenom?
Martina Banić
Ako samo izađete i bez pripreme počnete trčati riskirate rizik ozljede, a da si isto ne biste priuštili obratite pozornost na sljedeća 4 savjeta kako bi svoj povratak u trkačke vode odradili što sigurnije, lakše i brže.
Savjeti za vježbanje
11.4.2016. Kako treningom poboljšati koncentraciju i fokus? (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Osim što utječemo na opće zdravlje, izgradnju mišića, jačanje srca i kontrolu tjelesne mase, manje je poznato da treningom utječemo na poboljšanje koncentracije pa čak i na sposobnost učenja.
Programi treninga
9.4.2016. Trening u prirodi: Odradite trening na klupici u parku!
Martina Banić
Trening možete odraditi na klasičan način, jednu po jednu vježbu u zadanom broju ponavljanja dok sve ne odradite do kraja, ili u kružnom obliku.
Programi treninga
7.4.2016. Sve što žene žele: Učvrstite kritične zone prije ljeta (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ljeto je na putu i krajnje je vrijeme da pojačate trening ako želite zablistati na plaži i u ljetnim mjesecima. Kako biste se osjećali dobro i bili puni energije u ovih 12 tjedana do ljeta posvetite više pažnje svom tijelu i njegovom oblikovanju.
Savjeti za vježbanje
5.4.2016. 18 vježbi sa zglobnim utezima za skidanje viška kilograma
Zorana Jagodić
U moru fitness rekvizita, zglobni utezi su zacijelo jedan od najpraktičnijih, cjenovno najpristupačnijih i s najširim rasponom mogućih vježbi i pokreta, posebno za početnike u svijetu vježbanja.
Programi treninga