10.2.2016. Power wheel – kako učinkovito odraditi trening za trbušnjake i cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
U moru vježbi i sprava, kao jedna od najkorisnijih ističe se Power wheel. Gotovo da ne postoji bolja sprava i vježba koja razvija i jača trbušne mišiće, ne samo iz estetskog, već i s funkcionalnog aspekta.
Savjeti za vježbanje
8.2.2016. Boxing Pro vs Boxing Fitness - koje su bitne razlike i kako ti treninzi izgledaju?
Sponzorirani članak
Boxing Fitness je prvenstveno namijenjen svim rekreativcima, bez obzira na prethodno iskustvo, spol i godine. Svega nekoliko treninga je potrebno početniku rekreativcu da svlada osnovnu tehniku borilačkih sportova.
Fitness discipline
4.2.2016. Trening za cijelo tijelo na TRX-u u 20 minuta (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
TRX nudi mogućnost da napravite odličan trening za cijelo tijelo na samo jednom rekvizitu. Trening na suspenzijama uključuje rad i opterećenje osiguranim vlastitom težinom tijela izvodeći vježbe različitih kuteva uključujući više mišićnih skupina odjednom.
Opisi vježbi
1.2.2016. Video vježbe za one koji (još) nemaju dovoljno snage za - prave zgibove!
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Zgibovi su (uz sklekove, obrnuto veslanje, sklekove na ručama i penjanje na uže) nedvojbeno najvažnija vježba za jačanje gornjeg dijela tijela. Razlog tome je vrlo jednostavan: zgibovi spadaju u prirodne ili bolje rečeno – urođene oblike kretanja
Programi treninga
30.1.2016. Program treninga trčanja za početnike
Iva Pranjić
Trčanje je još uvijek najisplativija aktivnost, a možemo slobodno reći i jedan od najzdravijih kardio treninga. Muči vas samo jedan problem, a to je da niste trčali godinama, možda od srednje škole i što jednostavno nemate kondicije za duge maratone? Upravo zato vam donosimo plan kako da se od total...
Programi treninga
28.1.2016. Trening mršavljenja i oblikovanja kritičnih područja s velikom loptom
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U treningu s velikom loptom koji slijedi u nastavku, učvršćujete muskulaturu čitavog tijela s naglaskom na oblikovanje kritičnih područja: bedara, trbuha i stražnjice.
Programi treninga
27.1.2016. Za razvoj snage: Arnoldova agonist/antagonist metoda treninga
Zorana Jagodić
Jedna od trening metoda koju je Arnold provodio, a koja je i danas općeprihvaćena jest tzv. agonist/antagonist trening metoda.
Programi treninga
25.1.2016. Budite brži i efikasniji: trening snage za trkače (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Uvođenjem treninga snage u treninge trkača neće samo preventivno djelovati protiv ozljeđivanja, nego će trkač postati brži i mnogo efikasniji. Pogledajte naše vježbe i uklopite ih u svoj trening snage.
Programi treninga
21.1.2016. Sklek u stoju - kako se pripremiti za izvođenje i kako izgleda pravilna tehnika
Zorana Jagodić
Sklekovi u stoju se još nazivaju i vertikalnim sklekovima ili obrnutim sklekovima, a radi se o pokretu skleka koji vježbač izvodi dok stoji u stoju.
Opisi vježbi
19.1.2016. Početnički program treninga za žene – drugi dio
Ksenija Tićak, prof. kineziologije
Za početak se služite opterećenjima zapisanim na trećem treningu, uz eventualne promjene. Povećao se broj serija i broj ponavljanja. Ne požurujte s podizanjem broja kilograma, sve u svoje vrijeme, u ovom slučaju više ne znači bolje. Kada prođete ovaj trening program bit ćete 6 mjeseci iskusniji.
Programi treninga
14.1.2016. Početnički program treninga za žene – prvi dio
Ksenija Tićak, prof. kineziologije
Početnici u bodybuildingu nazivaju se svi oni koji vježbaju od četiri do šest mjeseci i manje. No, da li je netko početnik ili ne, vrlo je individualna kategorija. Neki vježbaju godinama, a kao da su jučer počeli, a neki pak napreduju jako brzo. Sve je stvar u shvaćanju i provođenju treninga.
Programi treninga
13.1.2016. Povećanje testosterona prirodnim putem (prehrana, trening, suplementacija)
Ivan Lepčin, osobni trener
Kad god se pokrene neka rasprava o bodybuildingu ili o bilo kojem sportu snage pa čak i kod samog spomena riječi fitness, vezano uz hormonalnu problematiku prva asocijacija je redovno vezana uz testosteron. Od najupućenijih iskusnih trening frikova pa sve do nadobudnih početnika, svi redom znaju da ...
Savjeti za vježbanje