17.1.2017. Tjedni raspored treninga za mišićnu hipertrofiju
Marko Čakan, mr. kineziologije
Tjedni program za izgradnju mišićne mase ili kako se stručno kaže mišićnu hipertrofiju jednostavan je primjer plana treninga kojeg bi trebali isprobati svi početnici pa čak i napredniji vježbači.
Programi treninga
15.1.2017. 10 zakona treninga snage kojih se morate držati
Zorana Jagodić
Donosimo 10 pravila treninga snage koji će vježbaču osigurati zadržavanje mišićne mase i snage.
Savjeti za vježbanje
9.1.2017. Istopite blagdanske kilograme i učvrstite mišiće – kućni trening (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Blagdansko prejedanje, kao i svake godine, ostavlja nas s viškom kilograma i masnih nakupina. Ne očajavajte, nego krenite trenirati već danas uz ovaj intervalni trening s bučicama!
Programi treninga
7.1.2017. Vruća tema: 6 mitova o treningu stražnjice
Zorana Jagodić
Trening stražnjice je jedan od najtraženijih treninga prema mišićnim skupinama, ali zbog tog interesa za ove vježbe, oko njih se nalazi i jako puno krivih i pogrešnih koncepcija i mitova.
Savjeti za vježbanje
5.1.2017. 7 znakova da ste potpuno "ispali" iz forme
Zorana Jagodić
Koliko ste "ispali" iz forme možete isčitati iz narednih 7 znakova koji su pokazatelj u kakvom se stanju pojedina osoba nalazi.
Savjeti za vježbanje
3.1.2017. Ključ uspjeha: Prepoznajte i prevladajte vlastitu lijenost!
Zorana Jagodić
U treningu bilo koje vrste, lijenost je jedna od osobina koje potpuno onemogućavaju bilo kakav napredak i realizaciju ciljeva. Sportski psiholozi osmislili su niz strategija kojima se može prevladati lijenost i prirodno povećati učinkovitost na treningu.
Savjeti za vježbanje
30.12.2016. 6 bodyweight vježbi za noge + kratki hardcore bodyweight trening nogu (video)
Petar Bruno Basić
Danas ćemo pisati o 6 vježbi koje jako volim raditi i smatram da su odlične za sve napredne, a i početne vježbače, a posije toga nam slijedi izazovni trening nogu. Pa krenimo...
Programi treninga
26.12.2016. Funkcionalni trening: treningom do poboljšanja mobilnosti ramena
Marko Čakan, mr. kineziologije
U sportu, fitnessu i životu, rameni zglob podnosi velika opterećenja. Da bi stvar bila još nepovoljnija, taj zglob je ujedno i jedan od najpokretljivijih te građom najsloženiji dio našeg aparata za kretanje.
Savjeti za vježbanje
23.12.2016. Najbolje vježbe za osobe iznad 60 godina bez vježbačkog iskustva
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbanje u dobi od 60 godina je od krucijalne važnosti. Starenjem mišići i kosti gube na svojoj masi i čvrstoći, fleksibilnost opada a metabolizam je sporiji.
Savjeti za vježbanje
20.12.2016. Vodič kroz vježbe u uredu – osnažite kralježnicu i zdjelicu (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U nastavku vam donosimo vježbe za izvođenje u uredu, kojima je cilj potaknuti tjelesnu cirkulaciju, smanjiti ili potpuno ukloniti bolove u području kralježnice, donjeg dijela leđa, ramena i lopatica, poboljšati koncentraciju između poslovnih zadataka, kao i energizirati tijelo i duh, za bolji osjeća...
Savjeti za vježbanje
16.12.2016. Naučite izvoditi dipseve na paralelama (predvježbe i varijacije)
Petar Bruno Basić
Naučite izvoditi dipseve na paralelama, vježbajući ove predvježbe koje će vam pomoći u stjecanju snage i sposobnosti izvođenja ove vježbe na pravilan i siguran način.
Savjeti za vježbanje
12.12.2016. 9 bodyweight vježbi za oblikovanje čitavog tijela
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Tonizirajte sve mišiće koristeći samo težinu vlastitog tijela. Vježbe u nastavku izvodite u skladu s individualnim funkcionalno-motoričkim sposobnostima, uz preporuku izvođenja dvije serije 10-15 ponavljanja pojedine vježbe.
Programi treninga