24.5.2017. Koja je tajna duguljastih i vretenastih mišića?
Zorana Jagodić
Mnogima je želja postići onaj sportski "izduženi i vretenasti" izgled. Dugo godina, postojao je mit da se takav izgled može postići samo aktivnostima poput joge i pilatesa, dok se klasičnom treningu pripisivao kuglasti izgled mišića.
Savjeti za vježbanje
22.5.2017. 8 izdržaja za čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U nastavku su prikazane samo neke varijante od velikog broja izdržaja koje možete izvesti s ovim korisnim rekvizitom. Koncept treninga i način izvođenja ovisi o ciljevima i individualnim funkcionalno-motoričkim sposobnostima.
Programi treninga
18.5.2017. Martina Boss: Ovo su najbolje vježbe za noge i stražnjicu kod kuće (video)!
Martina Boss
Treninzi u vlastitom domu sa sobom mogu ''povući'' itekako dobre rezultate, no važno je imati dobar program - koje vježbe raditi i koliko.
Programi treninga
15.5.2017. Pilates trening sa sliderima za cijelo tijelo (video)
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Vježbe klizanja omogućuju velike amplitude pokreta i izvrsne su za razvoj fleksibilnosti, snage, izdržljivosti, ravnoteže i koordinacije kako kod rekreativaca tako i u bazičnim sportovima.
Programi treninga
12.5.2017. Proprioceptivnim treningom popravite koordinaciju (video)!
Petar Bruno Basić
Proprioceptivni trening prvotno se koristio u rehabilitaciji, međutim sve se češće koristi u vrhunskom sportu i rekreaciji s ciljem prevencije ozljeda, ali i u svrhu razvoja koordinacije, balansa i agilnosti.
Programi treninga
10.5.2017. Može li se u 20 minuta odraditi dobar trening (video)?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Treninzi snage, intervalni treninzi i aerobne aktivnosti su sretna kombinacija koja vodi prema zdravom i pravilno održavanju tijela, te zadovoljavanje potrebe za vježbanjem.
Programi treninga
8.5.2017. Trening izazovi – testirajte svoje sposobnosti uz intenzivne fitness izazove
Marko Čakan, mr. kineziologije
Želimo da isprobate fitness izazove koji služe za procjenu vašu trenutne forme i sposobnosti.
Programi treninga
28.4.2017. Isprobajte 18 naprednih izdržaja (plankova)!
Petar Bruno Basić
U videu ćete vidjeti čak 18 vrsta plankova koji su za sve vježbače. Početnicima bih preporučio da rade do 1 min, dok onim naprednijim vježbačima preporučujem 3 minute rada.
Opisi vježbi
26.4.2017. Trening snage za noge za muškarca s ciljem jačanja stražnje lože
Ivan Lepčin, osobni trener
U primjeru treninga koji slijedi kombiniraju se (očekivano) pokreti ekstenzije kuka i pokreti fleksije koljena. Izbor vježbi za zadnju ložu je zbilja impresivan.
Programi treninga
23.4.2017. Trening s bučicama za lijepe i čvrste ruke (video)
Martina Boss
Jačanjem mišića postići ćete čvrste i lijepo oblikovane ruke, a u tome će vam pomoći bučice. ''Tajna'' uspjeha je u vježbanju ramena, bicepsa i tricepsa barem 1-2x tjedno, za svaku mišićnu skupinu 3-4 vježbe.
Programi treninga
20.4.2017. Najučinkovitije vježbe za trapezius
Ivan Lepčin, osobni trener
Pročitajte o anatomiji trapeziusa i pogledajte koje vježbe vam preporučamo za gornji, srednji i donji trapezius. Uvrstite navedene vježbe u svoje treninge programe i izgradite snažan trapezius.
Opisi vježbi
17.4.2017. Do savršeno ravnog trbuha sa samo 10 minuta vježbi dnevno! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ravan i toniran trbuh ne postiže se samo vježbama za trbuh ili tzv. „trbušnjacima“. Slijedite naša 4 koraka iz ovog teksta i već za 2 mjeseca vidjet ćete veliku razliku.
Savjeti za vježbanje