31.8.2015. Postani Hard Body certificirani fitness trener
Sponzorirani članak
Hard body je kompletan fitness sustav, koji će vas kroz 12 tjedana dovesti do forme života! Certifikacija je namijenjena svim punoljetnim osobama, fitness trenerima i entuzijastima. Cilj certifikacije je obuka polaznika za provedbu Hard body programa.
Programi treninga
29.8.2015. Sled - vrhunski rekvizit za povećanje brzine, kapaciteta, snage i izdržljivosti
Zorana Jagodić
Sled je izvrstan alat za povećanje radnog kapaciteta, mišićne izdržljivosti, brzine (i ubrzanja) i snage. Mnogi ovaj rekvizit nazivaju „prijelazom između klasičnog treninga snage u klasičan aerobni trening“ jer sadrži elemente svakog od njih.
Savjeti za vježbanje
27.8.2015. Acro yoga – atraktivna kombinacija yoge i akrobatike za razvoj balansa, snage i koncentracije
Zorana Jagodić
Acro yoga je aktivnost koja jača i vaše tijelo i vaš duh, ali i potiče osjećaj bliskosti s trening partnerom te razvija koordinaciju, koncentraciju i ravnotežu.
Fitness discipline
25.8.2015. Izbjegnite stagnaciju: koliko često, što i kako mijenjati u konceptu treninga
Ivan Lepčin, osobni trener
Ako tijelo kontinuirano izlažemo adekvatnom treningu (stimulaciji), ono će s vremenom postajati sve snažnije, veće i u doslovnom smislu “upgrade-ati” u svoju učinkovitiju verziju. Upravo tome težimo – superkompenzaciji! Međutim, svatko od nas je iskusio što znači dosegnuti plato, tj. zastoj u napret...
Savjeti za vježbanje
21.8.2015. Zercher čučanj - kraljevski monstrum među vježbama! (video)
Zorana Jagodić
Zercher čučanj je vježba koja je izrazito teška, pozicija šipke na pregibu lakta je bolna, no ako znate koliko je ova vježba efektna počet ćete je raditi već na sljedećem treningu nogu.
Opisi vježbi
18.8.2015. Medicinski fitness - povezanost korekcijskog i estetskog vježbanja (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pojam medicinski fitness se sve češće pojavljuje na popisu ponuda kada govorimo o načinima rekreacije. O čemu se zapravo radi ili o čemu bi se trebalo raditi?
Programi treninga
15.8.2015. Riješite se “zastavica”: Vježbe za triceps na klupi (video)
Zorana Jagodić
Predlažemo 4 jednostavne vježbe za učvršćivanje i tonus tricepsa.
Programi treninga
6.8.2015. Vježbe za tonus ramena i ruku (video)
Zorana Jagodić
Lijepo oblikovane ruke zahtijevaju održavanje tonusa mišića ramena i bicepsa. No, budući da se radi o malim mišićnim skupinama, trening ruku i ramena se može jako uspješno odraditi u jako malo vremena, s tek jednim rekvizitom - elastičnom gumom!
Programi treninga
3.8.2015. Testirajte snagu: trening na gimnastičkim karikama!
Mirjana Kolac, prof. kineziologije
Gimnastičke karike (ringovi) postaju svakim danom sve popularniji rekvizit u funkcionalnom treningu koji omogućuje nevjerojatno raznolike, zabavne i i izazovne vježbe, a u isto vrijeme gradi impresivnu snagu gornjeg dijela tijela.
Programi treninga
28.7.2015. Brazil Butt Lift program: Kako dobiti guzu poput brazilskih supermodela!
Zorana Jagodić
Brazil Butt Lift program se sastoji od 6 različitih treninga u kojima je kombiniran kardio trening s treningom za učvršćivanje nogu i stražnjice.
Programi treninga
24.7.2015. Brzi trening na moru: vježbe koje se mogu izvoditi na plaži i u vodi
Martina Banić
Kako biste nastavili brigu za svoje zdravlje i izgled i u ljetnim mjesecima, te odlazak na plažu učinili zanimljivim pogledajte naše preporuke za vježbe na plaži ili u vodi, dobro se pritom zabavite i u formi dočekajte jesen.
Opisi vježbi
23.7.2015. Podlaktica – 20 mišića vrijednih ozbiljnog treninga
Zorana Jagodić
Mišići podlaktice aktiviraju se tijekom izvođenja vježbi za leđa i vježbi za biceps, a upravo je slaba podlaktica često smetnja za izvođenje nekih vježbi do krajnjih granica snage i izdržljivosti.
Opisi vježbi