23.9.2016. Vježbe s girjama za zdrava ramena
Marko Čakan, mr. kineziologije
Osim što su odličan izbor za trening snage i kondicije, vježbe s girjama mogu nam koristiti i za očuvanje zdravlja zglobova i optimizaciju pokreta.
Opisi vježbi
21.9.2016. Zaustavite bol u lumbalnom dijelu leđa - 10 pilates vježbi za zdravu kralježnicu i zdjelicu (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pilates vježbe koje slijede, stabiliziraju područje kralježnice i zdjelice, aktiviraju, istežu i snaže najdublji sloj mišića corea, mobiliziraju svaki segment (kralježak), te ublažavaju ili potpuno otklanjaju bolove u lumbalnom dijelu leđa.
Savjeti za vježbanje
19.9.2016. 5 najvećih mitova o dobivanju mišićne mase!
Zorana Jagodić
Fitness je sport kojim se bavi jako velik broj ljudi, pa sukladno tome, o fitnessu postoji jako velik broj krivih tumačenja, loših informacija i - mitova.
Savjeti za vježbanje
17.9.2016. Što je ekscentrični trening (negativ) i koje su njegove prednosti?
Zorana Jagodić
Produljenje mišića (ekscentrični dio) izaziva mikrotraume mišića, a upravo ta stanična oštećenja potiču otpuštanje lokalnih hormona rasta i pokreću anaboličke procese izgradnje mišića.
Savjeti za vježbanje
13.9.2016. Sve na jednom mjestu: Tjedni program treninga, bez rekvizita, za vašu super formu bez plaćanja članarine! (video)
Robert Radoš, prof. kineziologije
Kako bismo vas pridobili da počnete trenirati i da se aktivirate, odlučili smo vam ponuditi nešto neviđeno u ovim krajevima – tjedni program treninga... besplatno!
Programi treninga
10.9.2016. Vježbe zagrijavanja prije početka treninga (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Zagrijavanje je neophodan početak svakog funkcionalnog treninga - težite li postići maksimalne rezultate i izbjeći nepotrebne ozljede. Za rekreacijski trening u trajanju od sat vremena, zagrijte se najmanje od 5 do 10 minuta, a u nastavku pogledajte vježbe zagrijavanja čitavog tijela.
Savjeti za vježbanje
8.9.2016. Kako pravilno odrediti broj ponavljanja i broj serija u treningu prema individualnim karakteristikama i cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Razmislite koji tip treninga više odgovara vašoj osobnosti i vašim potrebama. Odgovor na to pitanje daje nam uvid na koji tip treninga bolje reagirate, ekstenzivni ili intenzivni trening.
Savjeti za vježbanje
5.9.2016. 6 razloga zašto je vježbanje s osobnim trenerom bolje i učinkovitije za vas
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Osobni treneri u vremenu 60-75 min nastoje osmisliti trening posvećen pojedincu i u ograničenom vremenu izvući iz svake individue njegov maksimum.
Savjeti za vježbanje
3.9.2016. 5 vježbi koje ne radite, a trebali biste
Ivan Lepčin, osobni trener
Donosimo vam 5 vježbi koje su superučinkovite, ali ih ljudi iz raznoraznih razloga zaobilaze, izbjegavaju ili im ih se jednostavno ne da izvoditi.
Opisi vježbi
28.8.2016. Kardio vs trening snage: potrošite 450% više kalorija treningom snage
Zorana Jagodić
Studije su potvrdile da HIIT trening za čak 9 puta više topi masno tkivo od tradicionalnog kardio treninga izdržljivosti, uz održavanjem istog intenziteta aktivnosti.
Savjeti za vježbanje
24.8.2016. Kako do vitkijih nogu i čvršće stražnjice bez čučnjeva? (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Želite li istaknuti svoje adute u donjoj polovici tijela morate cijelo tijelo izlagati sagorijevanju masnoća i provoditi ciljane vježbe za bokove, bedra i stražnjicu. Donosimo trening za vitke noge i čvrstu stražnjicu bez čučnjeva!
Programi treninga
22.8.2016. Vježbe na karikama - prednosti, nedostaci i primjer treninga za cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Neovisno o tome vježbate li u fitness centru ili kod kuće, gimnastičke karike su rekvizit koji biste trebali koristiti u svom treningu.
Programi treninga