23.4.2017. Trening s bučicama za lijepe i čvrste ruke (video)
Martina Boss
Jačanjem mišića postići ćete čvrste i lijepo oblikovane ruke, a u tome će vam pomoći bučice. ''Tajna'' uspjeha je u vježbanju ramena, bicepsa i tricepsa barem 1-2x tjedno, za svaku mišićnu skupinu 3-4 vježbe.
Programi treninga
20.4.2017. Najučinkovitije vježbe za trapezius
Ivan Lepčin, osobni trener
Pročitajte o anatomiji trapeziusa i pogledajte koje vježbe vam preporučamo za gornji, srednji i donji trapezius. Uvrstite navedene vježbe u svoje treninge programe i izgradite snažan trapezius.
Opisi vježbi
17.4.2017. Do savršeno ravnog trbuha sa samo 10 minuta vježbi dnevno! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ravan i toniran trbuh ne postiže se samo vježbama za trbuh ili tzv. „trbušnjacima“. Slijedite naša 4 koraka iz ovog teksta i već za 2 mjeseca vidjet ćete veliku razliku.
Savjeti za vježbanje
14.4.2017. Trening za lijepo oblikovane noge i stražnjicu bez čučnjeva (video)
Martina Boss
Za vas sam pripremila odličan trening nogu i stražnjice u kojem nema kralja svih vježbi- čučnja, ali obećajem da vam neće nedostajati i da ćete biti zadovoljni osjećam u nogama nakon treninga i par dana poslije.
Programi treninga
12.4.2017. Uloga vode kod povećanja mišićne mase
Ivan Lepčin, osobni trener
Na spomen hipertrofije mišića logično se javlja asocijacija na trening pod opterećenjem, čija je uloga stimulacijska (potiče mišić na prilagodbu na način da se on povećava) i na prehranu čija je uloga gradivna i energetska. U sjeni ta dva faktora vrlo često se zaboravlja na vodu kao bitan faktor usp...
Savjeti za vježbanje
10.4.2017. Znate li: Samo 10 minuta vježbi za cijelo tijelo dovoljno je za zdravlje! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Čovjek dnevno treba napraviti oko 12000 koraka za zdravlje. Tjedno bi trebalo izvesti dva treninga snage za zdravlje mišića i prevenciju neželjenih stanja kao nepravilna loša držanja i bolovi u osjetljivim dijelovima tijela.
Programi treninga
9.4.2017. Kako do snažnih ruku? Donosimo vam savjete i plan treninga!
Marijan Škiljić, prof. kineziologije
Ako ste nezadovoljni svojim rukama pročitajte naše savjete i pogledajte 10 netipičnih vježbi koje će vam pomoći da ostvarite velike i snažne ruke.
Programi treninga
6.4.2017. 4 najbolja Tabata treninga za topljenje masnog tkiva i super formu (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Intervali se izvode 20 sekundi maksimalnim angažmanom nakon kojih slijedi odmor od 10 sekundi, ako se to može nazvati odmorom. Intervale ponavljamo 8 puta što u konačnici iznosi 4 minute.
Programi treninga
3.4.2017. Kako popraviti stabilnost i mobilnost ramenog zgloba elastičnom trakom (video)?
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Kako biste izbjegli lezije rotatorne manžete, te stabilizirali i razvili mobilnost ramenog zgloba, te stabilnost dubinskih mišića oko kralježnice i zdjelice, u nastavku vam donosimo ciljane vježbe uz pomoć elastične trake.
Savjeti za vježbanje
1.4.2017. Hot yoga – vježbajte na 37 stupnjeva i otopite višak kilograma!
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Hot yoga je intenzivna vrsta yoge koja se sastoji od vježbi snage, fleksibilnosti, izdržljivosti i ravnoteže u trajanju od 75 minuta, a prakticira se u zagrijanoj prostoriji na 37 stupnjeva i 50 posto vlažnosti zraka.
Fitness discipline
29.3.2017. Pullover - jedinstvena i nepravedno zapostavljena vježba za snažna prsa i leđa!
Ivan Lepčin, osobni trener
Kad spomenemo pullover, automatski se nekako podrazumijeva da pričamo o vježbi s bučicom. Čak i Arnold smatra ovu vježbu zaslužnom za svoja impresivna prsa.
Opisi vježbi
24.3.2017. Pilates trening za cijelo tijelo na bosu lopti s elastičnim gumama (video)
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Odlučila sam se na prikaz Pilates vježbi s elastičnim gumama jer je Pilates tehnika vježbanja specifična. Osim što vježbama istovremeno jačamo jednu i istežemo drugu mišićnu skupinu, ove vježbe raditi ćemo u čarapama ili bosi što uvelike aktivira mišiće stopala.
Programi treninga