21.2.2017. Zajedno je zanimljivije: Trening s curom ili dečkom (video)
Petar Bruno Basić
Današnjom temom želim potaknuti parove da treniraju više zajedno, da rade neke od bodyweight vježbi iz videa kako bi skupa došli do odlične forme.
Programi treninga
20.2.2017. Besplatno vježbajte: 7 dana besplatnih treninga na svih 7 Gyms4you lokacija!
Sponzorirani članak
Jedinstveni lanac fitness klubova organizira akciju „OPEN WEEK – TJEDAN OTVORENIH VRATA“ koja će trajati cijeli tjedan od 20.2. – 26.2.2017. godine. Akcija uključuje besplatne treninge za sve zainteresirane svih 7 dana na svih 7 Gyms4you lokacija s uključenim osobnim trenerom.
Savjeti za vježbanje
14.2.2017. Balans ploča – vježbe za razvoj balansa (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
U nastavku teksta prikazat ćemo vam nekoliko osnovnih vježbi te kako povezati trening snage i balansa u jednu kratku rutinu za cijelo tijelo.
Programi treninga
13.2.2017. Osnažite leđa na velikoj lopti – kućni trening
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježbe prikazane u nastavku, aktiviraju dubinske mišiće corea održavanjem balansa na nestabilnoj površini velike lopte.
Programi treninga
11.2.2017. Superkompenzacija - kako je iskoristiti za napredak i rast?
Ivan Lepčin, osobni trener
Sto puta smo čuli onu “što te ne ubije, to te ojača”. To (u mrvicu ograničenom smislu) vrijedi kad pričamo o treningu snage i upravo je to najjednostavnija definicija superkompenzacije.
Savjeti za vježbanje
6.2.2017. Fitness.com.hr ti daruje transformaciju i super formu uz osobnog trenera!
Fitness.com.hr
Fitness.com.hr tim odlučio je pomoći vam ostvariti super formu ove godine uz pomoć fitness.com.hr osobnog trenera! Pročitajte više u nastavku!
Savjeti za vježbanje
4.2.2017. Trening s medicinkom za razvoj eksplozivnosti (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Da biste osigurali raznovrsnost u treningu pripremili smo vam vježbe za razvoj eksplozivnosti s medicinkom.
Savjeti za vježbanje
29.1.2017. Izvedite žensku špagu – vježbe za razvoj fleksibilnosti kukova (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U nastavku vam donosimo vježbe pripreme za izvođenje bočne špage – popularnijeg naziva „ženska špaga“, pomoću kojih ćete razviti nivo fleksibilnosti, te tijekom vremena uspjeti izvesti ovu popularnu vježbu, bez rizika od ozljeda.
Savjeti za vježbanje
26.1.2017. Trbušnjaci s vlastitom težinom – kućni trening
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Uklopite trbušnjake u intervalni trening s ciljem redukcije potkožnog masnog tkiva i oblikovanja mišića, te krenite trenirati na vrijeme.
Programi treninga
24.1.2017. Dva mjeseca nakon poroda – vježbajte s djetetom
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Naglo vraćanje vježbanju nakon trudnoće nije odmah moguće. Potrebno je tijelo vratiti postupno s ciljanim vježbama koje će osigurati dobru bazu za daljnje vježbanje.
Savjeti za vježbanje
22.1.2017. 10 razloga zašto kupiti sobni bicikl
Zorana Jagodić
Mnogi se odlučuju za kupnju iz više razloga: prihvatljiva cijena, relativno malene dimenzije i jednostavna uporaba uz dobre rezultate.
Savjeti za vježbanje
17.1.2017. Tjedni raspored treninga za mišićnu hipertrofiju
Marko Čakan, mr. kineziologije
Tjedni program za izgradnju mišićne mase ili kako se stručno kaže mišićnu hipertrofiju jednostavan je primjer plana treninga kojeg bi trebali isprobati svi početnici pa čak i napredniji vježbači.
Programi treninga