25.6.2017. Most (bridge) - 5 najčešćih pogrešaka i pravilna izvedba (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Vježba most (bridge) pruža razne varijante izvođenja, a kako biste bili sigurni da je izvodite na pravilan način, te time izbjegavate moguće ozljede, krenite s osnovnom varijantom vježbe namijenjenom svima – rekreativcima, profesionalnim sportašima, kao i rekonvalescentima.
Opisi vježbi
23.6.2017. 7 vježbi s kettlebellom koje morate ubaciti u svoju trening rutinu (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Za trening s kettlebelom ne treba vam puno mjesta i vremena. Možete trenirati u zatvorenom prostoru ili još bolje u prirodi, a najbolja stvar je što vam za potpuni trening neće trebati više niti jedan rekvizit.
Opisi vježbi
21.6.2017. Kako, kada i zašto koristiti gurtne?
Zorana Jagodić
Mišići šake i podlaktice vrlo su često najslabija karika kod nekih teških vježbi, poput primjerice mrtvog dizanja, zgibova ili drugih vježbi koje zahtijevaju dizanje velikih težina. No, industrija fitness opreme je toj slabosti stala na kraj osmišljavanjem jednog jednostavnog rekvizita - gurtni!
Savjeti za vježbanje
19.6.2017. 10 "old school" bodybuilding vježbi koje ne smijemo zaboraviti!
Zorana Jagodić
Trening snage karakterističan za bodybuilding, najbolji je način za realizaciju ciljeva, pa vam donosimo 10 "old school" bodybuilding vježbi koje ne smijemo zaboraviti i koje svakako, barem povremeno, treba uvrstiti u svoj plan treninga.
Savjeti za vježbanje
16.6.2017. Istegnite čitavo tijelo s TRX suspenzijama (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Postoje brojne vježbe istezanja s TRX suspenzijama, a u nastavku pogledajte samo neke od njih u ležećem položaju na leđima, u položaju na koljenima i u stojećem položaju.
Opisi vježbi
13.6.2017. Ojačajte multifidus – stabilnom kralježnicom izbjegnite bolove u leđima (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Možda niste čuli za mišić multifidus, a još manje za njegov disbalans, međutim itekako ste osjetili da vas bole leđa. Stoga isprobajte savjete i vježbe iz članka za zdravija leđa.
Savjeti za vježbanje
11.6.2017. 6 najčešćih pogrešaka koje rade oni koji se žele "izdefinirati"
Zorana Jagodić
Mnogi se u tom procesu susretnu s nizom pitanja i još većim brojem različitih odgovora na ta ista pitanja. Probajte izbjeći sljedećih 6 najčešćih pogreški koje rade ljudi koji krenu s "defkanjem".
Savjeti za vježbanje
8.6.2017. Martina Boss: Probajte gym stick i učvrstite cijelo tijelo uz moje vježbe! (video)
Martina Boss
Predlažem vam uvođenje novih rekvizita koji će vam dati nove mogućnosti i vježbe s kojima ćete potaknuti svoje tijelo na stalni napredak umjesto stagnacije. Moja je preporuka za sve kućne vježbače multifunkcionalni gym stick ili šipka koja služi za jačanje cijelog tijela!
Programi treninga
6.6.2017. Najbolje vježbe za unutarnji dio leđa
Ivan Lepčin, osobni trener
Pogledajte koje nas vježbe dovode do "dubokih", mesnatih leđa. Vrlo je bitno da vježbe koje izvodimo budu pod raznim kutevima, budući da želimo stimulirati mišićna vlakna koja pomiču skapulu u raznim smjerovima i kutevima.
Opisi vježbi
4.6.2017. Ekscentrična metoda: Najbolji trening za napredak!
Petar Bruno Basić
Ekscentrična kontrakcija je vrsta kontrakcije prilikom koje se mišić izdužuje, jer je sila mišića manja od sile otpora.
Savjeti za vježbanje
2.6.2017. Dobro jutro uz 10 stojećih Yoga vježbi istezanja
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Započnite jutro na idealan način, te izdvojite svega 5-7 minuta za sebe. Izvedite stojeće Yoga vježbe za bolji protok energije, koncentraciju, snagu i fleksibilnost tijela kroz čitav dan koji je pred vama.
Opisi vježbi
31.5.2017. Kettlebell program treninga za cijelo tijelo za muškarce (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Program koji smo pripremili sastoji se od tri treninga. Svaki od treninga vodi vas kroz zagrijavanje i pripremu, trening snage i kratkog kondicijskog dijela kojeg smo nazvali finisher. Ukratko, sve što je potrebno da biste odradili dobar trening.
Programi treninga