16.8.2016. Oblikujte stražnju ložu i stražnjicu – 11 vježbi s pilates obručem (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pilates obruč je vrlo efikasan rekvizit za aktivaciju mišićja stražnje lože, stražnjice, kao i čitavih bedara. U nastavku pogledajte dva seta video vježbi s pilates obručem.
Savjeti za vježbanje
6.8.2016. Korištenje visinske maske – jako korisno ili baš i ne?
Fitnes učilište
Kao alternativna odlasku na visine u zadnje vrijeme se sve više počinju koristiti visinske maske.
Savjeti za vježbanje
1.8.2016. Kako pravilno odrediti volumen treninga prema cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
U ovim tekstu želimo prenijeti iskustva iz prakse, pojednostaviti proces planiranja i programiranja te prikazati kako na najjednostavniji način dozirati volumen treninga i postići najbolje rezultate.
Savjeti za vježbanje
25.7.2016. Istezanje u trkača: Pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje i naučite kako se pravilno pripremiti za trčanje!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U nastavku pročitajte kako s zagrijati i pravilno pripremiti za trčanje te pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje trkača.
Savjeti za vježbanje
14.7.2016. Kako odrediti trajanje pauze između serija i vježbi prema svojem cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pravilnim određivanjem pauze osiguravamo maksimalne efekte treninga i smanjujemo rizik za nastanak ozljede ili pretreniranost.
Savjeti za vježbanje
3.7.2016. Kako da vam fitness postane "stil života"?
Zorana Jagodić
Znači li to konstantno gladovanje, prehrana puna dosadnih obroka i zapostavljanje svega nauštrb redovitosti u treningu? Naravno da ne!
Savjeti za vježbanje
1.7.2016. Što se događa kada prestanemo s treniranjem?
Fitnes učilište, Jozo Grgić, mag.cin
U slučajevima prekida treninga potencijalni efekti mogu biti pozitivni i negativni. Kad će prestanak treninga biti koristan, a kad kontraproduktivan? Tim pitanjem ćemo se pozabaviti u ovom tekstu.
Savjeti za vježbanje
27.6.2016. Video i savjeti: Kako postići bolje trbušnjake
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Sve mišićne skupine koje uobičajeno treniramo u fitnesu ili kod kuće (prsa, leđa, ramena, bedra, ruke itd.) možemo svrstati u „tipično muške“ ili „tipično ženske“, ali kada su u pitanju trbušnjaci, i žene i muškarci žele istu stvar: čvrst, ravan i definiran trbuh!
Savjeti za vježbanje
23.6.2016. Mit ili istina: kardio aktivnost prije doručka
Ivan Lepčin, osobni trener
Prvo što nam padne na pamet kod spomena kardio treninga na tašte je velika vjerojatnost ulaska u kataboličko stanje. Međutim, zagovornici ovog pristupa mišljenja su da upravo takav oblik kardia čuva mišić, a ujedno omogućuje fat-burning efekt.
Savjeti za vježbanje
15.6.2016. Kolika je potrošnja kalorija tijekom treninga s girjama?
Fitnes učilište
Možemo li poboljšati svoje kardio sposobnosti treningom s girjom? Koliko kalorija trošimo ako u trening uvrstimo girje? U ovom tekstu cilj nam je upravo dati odgovore na ta pitanja.
Savjeti za vježbanje
12.6.2016. Mind&muscle veza - što je i kako je izgraditi?
Zorana Jagodić
Vježbačkim žargonom govoreno, mnogi od nas neke mišiće "ne osjećaju" ili osjećaju puno slabije nego neke druge. No, to ne znači da nešto s tim mišićima nije u redu, već samo da trebate poraditi na jačanju tzv. "mind&muscle" veze.
Savjeti za vježbanje
6.6.2016. Potisnite ego: Kako popraviti lošije mišićne skupine?
Zorana Jagodić
Donosimo vam, korak po korak, sustav načela kako da popravite svoje najslabije mišićne skupine.
Savjeti za vježbanje