27.6.2016. Video i savjeti: Kako postići bolje trbušnjake
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Sve mišićne skupine koje uobičajeno treniramo u fitnesu ili kod kuće (prsa, leđa, ramena, bedra, ruke itd.) možemo svrstati u „tipično muške“ ili „tipično ženske“, ali kada su u pitanju trbušnjaci, i žene i muškarci žele istu stvar: čvrst, ravan i definiran trbuh!
Savjeti za vježbanje
23.6.2016. Mit ili istina: kardio aktivnost prije doručka
Ivan Lepčin, osobni trener
Prvo što nam padne na pamet kod spomena kardio treninga na tašte je velika vjerojatnost ulaska u kataboličko stanje. Međutim, zagovornici ovog pristupa mišljenja su da upravo takav oblik kardia čuva mišić, a ujedno omogućuje fat-burning efekt.
Savjeti za vježbanje
15.6.2016. Kolika je potrošnja kalorija tijekom treninga s girjama?
Fitnes učilište
Možemo li poboljšati svoje kardio sposobnosti treningom s girjom? Koliko kalorija trošimo ako u trening uvrstimo girje? U ovom tekstu cilj nam je upravo dati odgovore na ta pitanja.
Savjeti za vježbanje
12.6.2016. Mind&muscle veza - što je i kako je izgraditi?
Zorana Jagodić
Vježbačkim žargonom govoreno, mnogi od nas neke mišiće "ne osjećaju" ili osjećaju puno slabije nego neke druge. No, to ne znači da nešto s tim mišićima nije u redu, već samo da trebate poraditi na jačanju tzv. "mind&muscle" veze.
Savjeti za vježbanje
6.6.2016. Potisnite ego: Kako popraviti lošije mišićne skupine?
Zorana Jagodić
Donosimo vam, korak po korak, sustav načela kako da popravite svoje najslabije mišićne skupine.
Savjeti za vježbanje
4.6.2016. 7 razloga zašto je kardio bolje raditi nakon treninga snage
Zorana Jagodić
Bez obzira je li vam cilj dobivanje mišićne mase, povećanje snage ili topljenje masnoga tkiva, većina će bolje rezultate imati ako kardio aktivnost uvrsti u trening nakon treninga snage.
Savjeti za vježbanje
1.6.2016. Koliko ste fit: 10 mjera vaše fizičke spremnosti
Zorana Jagodić
Je li više fit maratonac ili sprinter ili powerlifter ili bodybuilder koji osvoji Mr. Olympiju? Što je uopće fizički fitness kao kategorija sportske sposobnosti pojedinca?
Savjeti za vježbanje
24.5.2016. Specifične vježbe u kondicijskoj pripremi boksača (video)
Goran Sajko, mr. kineziologije
Boks spada među jedan od fizički najzahtjevnijih sportova na svijetu. Po prirodi aktivnosti, boks je eksplozivan, visokoindividualan, anaeroban sport.
Savjeti za vježbanje
19.5.2016. Odredite tempo rada: Kako brzinu izvođenja vježbe prilagoditi cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Jedan od načina da unaprijedimo trening je da mijenjamo tempo izvedbe, jednostavnije rečeno mijenjamo brzinu kojom izvodimo vježbu.
Savjeti za vježbanje
8.5.2016. Trening u "zoni" - jedini učinkoviti tip treninga koji postoji
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Ne, nije riječ o novoj knjizi dr. Barrya Searsa, autora svjetski poznatog bestselera „Život u zoni“, nego o običnoj slučajnosti da izraz „u zoni“ savršeno opisuje tip treninga o kojemu danas želim pisati.
Savjeti za vježbanje
5.5.2016. Kratko i efikasno: Trening za noge s naglaskom na unutarnju stranu bedara (aduktore)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Osnovna funkcija mišića aduktora je privlačenje noge prema sredini tijela, medijalna rotacija noge iz zgloba kuka te fleksija noge u zglobu kuka.
Savjeti za vježbanje
30.4.2016. Trening rutina s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi za cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Dosadili su vam vaši treninzi ili nemate dovoljno vremena? Pravo je vrijeme da isprobate trening rutinu s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi i pokrenete cijelo tijelo.
Savjeti za vježbanje