17.4.2017. Do savršeno ravnog trbuha sa samo 10 minuta vježbi dnevno! (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ravan i toniran trbuh ne postiže se samo vježbama za trbuh ili tzv. „trbušnjacima“. Slijedite naša 4 koraka iz ovog teksta i već za 2 mjeseca vidjet ćete veliku razliku.
Savjeti za vježbanje
12.4.2017. Uloga vode kod povećanja mišićne mase
Ivan Lepčin, osobni trener
Na spomen hipertrofije mišića logično se javlja asocijacija na trening pod opterećenjem, čija je uloga stimulacijska (potiče mišić na prilagodbu na način da se on povećava) i na prehranu čija je uloga gradivna i energetska. U sjeni ta dva faktora vrlo često se zaboravlja na vodu kao bitan faktor usp...
Savjeti za vježbanje
3.4.2017. Kako popraviti stabilnost i mobilnost ramenog zgloba elastičnom trakom (video)?
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Kako biste izbjegli lezije rotatorne manžete, te stabilizirali i razvili mobilnost ramenog zgloba, te stabilnost dubinskih mišića oko kralježnice i zdjelice, u nastavku vam donosimo ciljane vježbe uz pomoć elastične trake.
Savjeti za vježbanje
17.3.2017. 15 najefikasnijih kardio vježbi koje možete izvoditi u teretani
Sponzorirani članak
Donosimo popis 15 najefikasnijih kardio vježbi, njihove prednosti te prosječnu potrošnju kalorija u 15 minuta aktivnosti.
Savjeti za vježbanje
9.3.2017. Izbjegnite bol u lumbalno-zdjeličnom području: vježbe s velikom loptom (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Donosimo vam vježbe za prevenciju boli lumbalno-zdjeličnog područja s velikom loptom. Izvodite ih zasebno ili kao završni dio treninga, najmanje tri puta tjedno.
Savjeti za vježbanje
2.3.2017. 10 preduvjeta za izvrstan napredak u treningu
Sponzorirani članak
Ako ste se našli u situaciji da trenirate, no napredak izostaje i neželjeno stagnirate, svakako pročitajte narednih 10 preduvjeta koje morate zadovoljiti da biste održavali ili ponovo se vratili na željenu putanju napredovanja prema cilju.
Savjeti za vježbanje
27.2.2017. Najčešće greške koje žene rade u teretani
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Ako vam se događa da već neko vrijeme vježbate u teretani i ne postižete rezultate, u sljedećem ćete tekstu pronaći moguće razloge tome!
Savjeti za vježbanje
26.2.2017. Kako ste istezanjem pripremiti za izvedbu muške špage (video)?
Petar Bruno Basić
Bitno je da su vježbe i pozicije prilagođene vašem stupnju (ne)fleksibilnosti kako bi trening bio siguran i efikasan.
Savjeti za vježbanje
23.2.2017. Vodič: Kako odabrati idealne tenisice za vježbanje
Sponzorirani članak
Kod odabira novih tenisica bitan faktor odabira je taj za koje aktivnosti su vam tenisice potrebne pa prema tome odabiremo i svoj idealan model. Neki od nas se istovremeno bave i s više aktivnosti pa je pitanje treba li za svaku aktivnost imati druge tenisice. Donosimo vam nekoliko bitnih karakteris...
Savjeti za vježbanje
20.2.2017. Besplatno vježbajte: 7 dana besplatnih treninga na svih 7 Gyms4you lokacija!
Sponzorirani članak
Jedinstveni lanac fitness klubova organizira akciju „OPEN WEEK – TJEDAN OTVORENIH VRATA“ koja će trajati cijeli tjedan od 20.2. – 26.2.2017. godine. Akcija uključuje besplatne treninge za sve zainteresirane svih 7 dana na svih 7 Gyms4you lokacija s uključenim osobnim trenerom.
Savjeti za vježbanje
11.2.2017. Superkompenzacija - kako je iskoristiti za napredak i rast?
Ivan Lepčin, osobni trener
Sto puta smo čuli onu “što te ne ubije, to te ojača”. To (u mrvicu ograničenom smislu) vrijedi kad pričamo o treningu snage i upravo je to najjednostavnija definicija superkompenzacije.
Savjeti za vježbanje
6.2.2017. Fitness.com.hr ti daruje transformaciju i super formu uz osobnog trenera!
Fitness.com.hr
Fitness.com.hr tim odlučio je pomoći vam ostvariti super formu ove godine uz pomoć fitness.com.hr osobnog trenera! Pročitajte više u nastavku!
Savjeti za vježbanje