15.1.2017. 10 zakona treninga snage kojih se morate držati
Zorana Jagodić
Donosimo 10 pravila treninga snage koji će vježbaču osigurati zadržavanje mišićne mase i snage.
Savjeti za vježbanje
7.1.2017. Vruća tema: 6 mitova o treningu stražnjice
Zorana Jagodić
Trening stražnjice je jedan od najtraženijih treninga prema mišićnim skupinama, ali zbog tog interesa za ove vježbe, oko njih se nalazi i jako puno krivih i pogrešnih koncepcija i mitova.
Savjeti za vježbanje
5.1.2017. 7 znakova da ste potpuno "ispali" iz forme
Zorana Jagodić
Koliko ste "ispali" iz forme možete isčitati iz narednih 7 znakova koji su pokazatelj u kakvom se stanju pojedina osoba nalazi.
Savjeti za vježbanje
3.1.2017. Ključ uspjeha: Prepoznajte i prevladajte vlastitu lijenost!
Zorana Jagodić
U treningu bilo koje vrste, lijenost je jedna od osobina koje potpuno onemogućavaju bilo kakav napredak i realizaciju ciljeva. Sportski psiholozi osmislili su niz strategija kojima se može prevladati lijenost i prirodno povećati učinkovitost na treningu.
Savjeti za vježbanje
26.12.2016. Funkcionalni trening: treningom do poboljšanja mobilnosti ramena
Marko Čakan, mr. kineziologije
U sportu, fitnessu i životu, rameni zglob podnosi velika opterećenja. Da bi stvar bila još nepovoljnija, taj zglob je ujedno i jedan od najpokretljivijih te građom najsloženiji dio našeg aparata za kretanje.
Savjeti za vježbanje
23.12.2016. Najbolje vježbe za osobe iznad 60 godina bez vježbačkog iskustva
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbanje u dobi od 60 godina je od krucijalne važnosti. Starenjem mišići i kosti gube na svojoj masi i čvrstoći, fleksibilnost opada a metabolizam je sporiji.
Savjeti za vježbanje
20.12.2016. Vodič kroz vježbe u uredu – osnažite kralježnicu i zdjelicu (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
U nastavku vam donosimo vježbe za izvođenje u uredu, kojima je cilj potaknuti tjelesnu cirkulaciju, smanjiti ili potpuno ukloniti bolove u području kralježnice, donjeg dijela leđa, ramena i lopatica, poboljšati koncentraciju između poslovnih zadataka, kao i energizirati tijelo i duh, za bolji osjeća...
Savjeti za vježbanje
16.12.2016. Naučite izvoditi dipseve na paralelama (predvježbe i varijacije)
Petar Bruno Basić
Naučite izvoditi dipseve na paralelama, vježbajući ove predvježbe koje će vam pomoći u stjecanju snage i sposobnosti izvođenja ove vježbe na pravilan i siguran način.
Savjeti za vježbanje
11.12.2016. Fitnes za djecu mlađe školske dobi
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Zabrinjavajući je postotak djece koja imaju prekomjernu tjelesnu težinu, a broj nepravilnih držanja raste iz razreda u razred nakon upisa u školu.
Savjeti za vježbanje
5.12.2016. 4 mita o jogi koje promoviraju učitelji joge
Zorana Jagodić
Oko joge se često širi niz krivih koncepcija, shvaćanja i mitova, a neke od njih potiču i sami učitelji joge. Donosimo neke od njih.
Savjeti za vježbanje
22.11.2016. Uloga intervalnog treninga u skidanju masnog tkiva i gubljenju viška kilograma
Goran Sajko, mr. kineziologije
Kombinacija pravilne dijete i treninga snage s ciljem izgradnje mišićne mase, a ne puke potrošnje kalorija, jedini je pravi i dugoročni put do željenog izgleda tijela u pripremi za natjecanja odnosno u svrhu smanjivanja tjelesne težine ili količine masnog tkiva.
Savjeti za vježbanje
16.11.2016. Osobni trener odgovara na najčešće postavljena pitanja svih rekreativaca
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Osim prostora, ljudi i puno neobičnih programa na koje se mogu upisati, puno je nejasnoća s kojima se novi vježbači susreću. U ovome članku pokušat ću vam razjasniti neke od njih.
Savjeti za vježbanje