30.4.2016. Trening rutina s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi za cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Dosadili su vam vaši treninzi ili nemate dovoljno vremena? Pravo je vrijeme da isprobate trening rutinu s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi i pokrenete cijelo tijelo.
Savjeti za vježbanje
25.4.2016. Veslanje na ergometru - kako izgleda pravilna tehnika i tjedni plan treninga
Marko Čakan, mr. kineziologije
Ukupno 84% mišićne mase koristi se prilikom veslanja, odnosno 9 velikih mišićnih skupina, što je puno više u usporedbi s ostalim kardio vježbama.
Savjeti za vježbanje
24.4.2016. Mišićna upala nakon treninga i kako je ublažiti bez gubitka njezinih korisnih učinaka
Ivan Lepčin, osobni trener
Kada govorimo o upali mišića koja se javlja nakon treninga (popularno "muskulfiber"), obično mislimo na bolan osjećaj u mišićima koji su bili aktivni tijekom treninga. Prisutan je također osjećaj zategnutosti i krutosti mišića kao i određena slabost u mišićima. Zbog tih simptoma na upalu se općenito...
Savjeti za vježbanje
19.4.2016. 25 načina kako potrošiti 500 kalorija!
Zorana Jagodić
Koliko vam vremena treba da pojedete 1 McDonald's Big Mac Burger? Ako jedete prosječnom brzinom, ovaj će sendvič završiti u vašem želucu za manje od 5 minuta. Dakle, u manje od 5 minuta uspjeli ste unijeti 540 kalorija! Donosimo 25 načina kako potrošiti tih 500 kalorija.
Savjeti za vježbanje
13.4.2016. Topliji dani: Kako se pripremiti za trkačku sezonu na otvorenom?
Martina Banić
Ako samo izađete i bez pripreme počnete trčati riskirate rizik ozljede, a da si isto ne biste priuštili obratite pozornost na sljedeća 4 savjeta kako bi svoj povratak u trkačke vode odradili što sigurnije, lakše i brže.
Savjeti za vježbanje
7.4.2016. Sve što žene žele: Učvrstite kritične zone prije ljeta (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ljeto je na putu i krajnje je vrijeme da pojačate trening ako želite zablistati na plaži i u ljetnim mjesecima. Kako biste se osjećali dobro i bili puni energije u ovih 12 tjedana do ljeta posvetite više pažnje svom tijelu i njegovom oblikovanju.
Savjeti za vježbanje
22.3.2016. Što kaže znanost: Kako ubrzati oporavak nakon treninga?
Zorana Jagodić
Donosimo vam znanstveno potvrđene studije kako možemo smanjiti umor nakon tjelesne aktivnosti, ubrzati oporavak i kvalitetnije se pripremiti za sljedeći trening.
Savjeti za vježbanje
20.3.2016. Vježbe za noge i stražnjicu na trampolinu (video)
Zorana Jagodić
O prednostima vježbanja na mini trampolinima već se dosta pisalo, ali to nije razlog da ne ponovimo zašto se radi o odličnom načinu vježbanja koji ima velik broj pozitivnih utjecaja na cijelo tijelo.
Savjeti za vježbanje
14.3.2016. Kako odraditi kvalitetno zagrijavanje cijeloga tijela? (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Zagrijavanje koje će vas pripremiti za optimalnu izvedbu kompleksnije je od trčanja no svejedno vam neće oduzeti 45 minuta vašeg treninga.
Savjeti za vježbanje
18.2.2016. 10 razloga zašto kupiti traku za trčanje
Zorana Jagodić
Traka za trčanje je fitness sprava za koju se odlučuje sve veći broj vježbača. Ako imalo dvojite trebate li izdvojiti sredstva za ovu napravu, evo 10 razloga koji govore DA.
Savjeti za vježbanje
10.2.2016. Power wheel – kako učinkovito odraditi trening za trbušnjake i cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
U moru vježbi i sprava, kao jedna od najkorisnijih ističe se Power wheel. Gotovo da ne postoji bolja sprava i vježba koja razvija i jača trbušne mišiće, ne samo iz estetskog, već i s funkcionalnog aspekta.
Savjeti za vježbanje
13.1.2016. Povećanje testosterona prirodnim putem (prehrana, trening, suplementacija)
Ivan Lepčin, osobni trener
Kad god se pokrene neka rasprava o bodybuildingu ili o bilo kojem sportu snage pa čak i kod samog spomena riječi fitness, vezano uz hormonalnu problematiku prva asocijacija je redovno vezana uz testosteron. Od najupućenijih iskusnih trening frikova pa sve do nadobudnih početnika, svi redom znaju da ...
Savjeti za vježbanje