19.7.2017. Triceps vježbe za nadlaktice bez zastavica (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Kako biste učvrstili nadlaktice i istopili masno tkivo u tom području, potrebno je izvoditi razne varijante vježbi za troglavi mišić nadlaktice – m. triceps.
Savjeti za vježbanje
14.7.2017. 5 potencijalno opasnih vježbi za vaše zglobove i njihova zamjena (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Kriviti pojedinu vježbu za nastanak ozljede nije najbolje rješenje i jedna stvar mora biti u potpunosti jasna: opasne vježbe ne postoje. Postoji krivi izbor, pretjerano opterećenje ili prečesto korištenje vježbe.
Savjeti za vježbanje
11.7.2017. Motivacija - kako ostati motiviran tijekom režima trening programa i kako ne odustati prerano
Ivan Lepčin, osobni trener
Bez obzira koliko netko ima staža u ovom sportu, prije ili kasnije dođe do zasićenja, gubitka motiva za trening i posljedičnog gubitka nabrijanosti i žara za trening. Smatrate li da se s time nikada niste susreli, smatrajte se sretnom manjinom, a s druge strane očekujte da će se to kad-tad dogoditi....
Savjeti za vježbanje
4.7.2017. 5 razloga zašto i preko ljeta ići u gym
Zorana Jagodić
Trening snage koji odradite u teretani teško je zamijeniti bilo kojom drugom vrstom aktivnosti koju ćete izvesti na otvorenom.
Savjeti za vježbanje
1.7.2017. Kako se zdravo istezati neovisno o tome jeste li vježbač ili ne? (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Bez obzira na trenutno stanje organizma, svatko bi trebao izdvojiti najmanje 5 minuta dnevno za istezanje s ciljem održavanja zdravlja.
Savjeti za vježbanje
21.6.2017. Kako, kada i zašto koristiti gurtne?
Zorana Jagodić
Mišići šake i podlaktice vrlo su često najslabija karika kod nekih teških vježbi, poput primjerice mrtvog dizanja, zgibova ili drugih vježbi koje zahtijevaju dizanje velikih težina. No, industrija fitness opreme je toj slabosti stala na kraj osmišljavanjem jednog jednostavnog rekvizita - gurtni!
Savjeti za vježbanje
19.6.2017. 10 "old school" bodybuilding vježbi koje ne smijemo zaboraviti!
Zorana Jagodić
Trening snage karakterističan za bodybuilding, najbolji je način za realizaciju ciljeva, pa vam donosimo 10 "old school" bodybuilding vježbi koje ne smijemo zaboraviti i koje svakako, barem povremeno, treba uvrstiti u svoj plan treninga.
Savjeti za vježbanje
13.6.2017. Ojačajte multifidus – stabilnom kralježnicom izbjegnite bolove u leđima (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Možda niste čuli za mišić multifidus, a još manje za njegov disbalans, međutim itekako ste osjetili da vas bole leđa. Stoga isprobajte savjete i vježbe iz članka za zdravija leđa.
Savjeti za vježbanje
11.6.2017. 6 najčešćih pogrešaka koje rade oni koji se žele "izdefinirati"
Zorana Jagodić
Mnogi se u tom procesu susretnu s nizom pitanja i još većim brojem različitih odgovora na ta ista pitanja. Probajte izbjeći sljedećih 6 najčešćih pogreški koje rade ljudi koji krenu s "defkanjem".
Savjeti za vježbanje
4.6.2017. Ekscentrična metoda: Najbolji trening za napredak!
Petar Bruno Basić
Ekscentrična kontrakcija je vrsta kontrakcije prilikom koje se mišić izdužuje, jer je sila mišića manja od sile otpora.
Savjeti za vježbanje
27.5.2017. Sve što trebate znati o mišićnom anabolizmu i katabolizmu na jednom mjestu
Zorana Jagodić
U bilo kojem ozbiljnijem bavljenju sportom i proučavanju utjecaja aktivnosti na tjelesnu formu, svakako ćete se susresti s pojmovima anabolizma i katabolizma, procesima izgradnje i razgradnje mišića.
Savjeti za vježbanje
24.5.2017. Koja je tajna duguljastih i vretenastih mišića?
Zorana Jagodić
Mnogima je želja postići onaj sportski "izduženi i vretenasti" izgled. Dugo godina, postojao je mit da se takav izgled može postići samo aktivnostima poput joge i pilatesa, dok se klasičnom treningu pripisivao kuglasti izgled mišića.
Savjeti za vježbanje