24.5.2016. Specifične vježbe u kondicijskoj pripremi boksača (video)
Goran Sajko, mr. kineziologije
Boks spada među jedan od fizički najzahtjevnijih sportova na svijetu. Po prirodi aktivnosti, boks je eksplozivan, visokoindividualan, anaeroban sport.
Savjeti za vježbanje
19.5.2016. Odredite tempo rada: Kako brzinu izvođenja vježbe prilagoditi cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Jedan od načina da unaprijedimo trening je da mijenjamo tempo izvedbe, jednostavnije rečeno mijenjamo brzinu kojom izvodimo vježbu.
Savjeti za vježbanje
8.5.2016. Trening u "zoni" - jedini učinkoviti tip treninga koji postoji
Tihomir Sadibašić, prof. kineziologije
Ne, nije riječ o novoj knjizi dr. Barrya Searsa, autora svjetski poznatog bestselera „Život u zoni“, nego o običnoj slučajnosti da izraz „u zoni“ savršeno opisuje tip treninga o kojemu danas želim pisati.
Savjeti za vježbanje
5.5.2016. Kratko i efikasno: Trening za noge s naglaskom na unutarnju stranu bedara (aduktore)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Osnovna funkcija mišića aduktora je privlačenje noge prema sredini tijela, medijalna rotacija noge iz zgloba kuka te fleksija noge u zglobu kuka.
Savjeti za vježbanje
30.4.2016. Trening rutina s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi za cijelo tijelo (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Dosadili su vam vaši treninzi ili nemate dovoljno vremena? Pravo je vrijeme da isprobate trening rutinu s 5 osnovnih funkcionalnih vježbi i pokrenete cijelo tijelo.
Savjeti za vježbanje
25.4.2016. Veslanje na ergometru - kako izgleda pravilna tehnika i tjedni plan treninga
Marko Čakan, mr. kineziologije
Ukupno 84% mišićne mase koristi se prilikom veslanja, odnosno 9 velikih mišićnih skupina, što je puno više u usporedbi s ostalim kardio vježbama.
Savjeti za vježbanje
24.4.2016. Mišićna upala nakon treninga i kako je ublažiti bez gubitka njezinih korisnih učinaka
Ivan Lepčin, osobni trener
Kada govorimo o upali mišića koja se javlja nakon treninga (popularno "muskulfiber"), obično mislimo na bolan osjećaj u mišićima koji su bili aktivni tijekom treninga. Prisutan je također osjećaj zategnutosti i krutosti mišića kao i određena slabost u mišićima. Zbog tih simptoma na upalu se općenito...
Savjeti za vježbanje
19.4.2016. 25 načina kako potrošiti 500 kalorija!
Zorana Jagodić
Koliko vam vremena treba da pojedete 1 McDonald's Big Mac Burger? Ako jedete prosječnom brzinom, ovaj će sendvič završiti u vašem želucu za manje od 5 minuta. Dakle, u manje od 5 minuta uspjeli ste unijeti 540 kalorija! Donosimo 25 načina kako potrošiti tih 500 kalorija.
Savjeti za vježbanje
13.4.2016. Topliji dani: Kako se pripremiti za trkačku sezonu na otvorenom?
Martina Banić
Ako samo izađete i bez pripreme počnete trčati riskirate rizik ozljede, a da si isto ne biste priuštili obratite pozornost na sljedeća 4 savjeta kako bi svoj povratak u trkačke vode odradili što sigurnije, lakše i brže.
Savjeti za vježbanje
7.4.2016. Sve što žene žele: Učvrstite kritične zone prije ljeta (video)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Ljeto je na putu i krajnje je vrijeme da pojačate trening ako želite zablistati na plaži i u ljetnim mjesecima. Kako biste se osjećali dobro i bili puni energije u ovih 12 tjedana do ljeta posvetite više pažnje svom tijelu i njegovom oblikovanju.
Savjeti za vježbanje
22.3.2016. Što kaže znanost: Kako ubrzati oporavak nakon treninga?
Zorana Jagodić
Donosimo vam znanstveno potvrđene studije kako možemo smanjiti umor nakon tjelesne aktivnosti, ubrzati oporavak i kvalitetnije se pripremiti za sljedeći trening.
Savjeti za vježbanje
20.3.2016. Vježbe za noge i stražnjicu na trampolinu (video)
Zorana Jagodić
O prednostima vježbanja na mini trampolinima već se dosta pisalo, ali to nije razlog da ne ponovimo zašto se radi o odličnom načinu vježbanja koji ima velik broj pozitivnih utjecaja na cijelo tijelo.
Savjeti za vježbanje