21.9.2016. Zaustavite bol u lumbalnom dijelu leđa - 10 pilates vježbi za zdravu kralježnicu i zdjelicu (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pilates vježbe koje slijede, stabiliziraju područje kralježnice i zdjelice, aktiviraju, istežu i snaže najdublji sloj mišića corea, mobiliziraju svaki segment (kralježak), te ublažavaju ili potpuno otklanjaju bolove u lumbalnom dijelu leđa.
Savjeti za vježbanje
19.9.2016. 5 najvećih mitova o dobivanju mišićne mase!
Zorana Jagodić
Fitness je sport kojim se bavi jako velik broj ljudi, pa sukladno tome, o fitnessu postoji jako velik broj krivih tumačenja, loših informacija i - mitova.
Savjeti za vježbanje
17.9.2016. Što je ekscentrični trening (negativ) i koje su njegove prednosti?
Zorana Jagodić
Produljenje mišića (ekscentrični dio) izaziva mikrotraume mišića, a upravo ta stanična oštećenja potiču otpuštanje lokalnih hormona rasta i pokreću anaboličke procese izgradnje mišića.
Savjeti za vježbanje
10.9.2016. Vježbe zagrijavanja prije početka treninga (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Zagrijavanje je neophodan početak svakog funkcionalnog treninga - težite li postići maksimalne rezultate i izbjeći nepotrebne ozljede. Za rekreacijski trening u trajanju od sat vremena, zagrijte se najmanje od 5 do 10 minuta, a u nastavku pogledajte vježbe zagrijavanja čitavog tijela.
Savjeti za vježbanje
8.9.2016. Kako pravilno odrediti broj ponavljanja i broj serija u treningu prema individualnim karakteristikama i cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Razmislite koji tip treninga više odgovara vašoj osobnosti i vašim potrebama. Odgovor na to pitanje daje nam uvid na koji tip treninga bolje reagirate, ekstenzivni ili intenzivni trening.
Savjeti za vježbanje
5.9.2016. 6 razloga zašto je vježbanje s osobnim trenerom bolje i učinkovitije za vas
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Osobni treneri u vremenu 60-75 min nastoje osmisliti trening posvećen pojedincu i u ograničenom vremenu izvući iz svake individue njegov maksimum.
Savjeti za vježbanje
28.8.2016. Kardio vs trening snage: potrošite 450% više kalorija treningom snage
Zorana Jagodić
Studije su potvrdile da HIIT trening za čak 9 puta više topi masno tkivo od tradicionalnog kardio treninga izdržljivosti, uz održavanjem istog intenziteta aktivnosti.
Savjeti za vježbanje
16.8.2016. Oblikujte stražnju ložu i stražnjicu – 11 vježbi s pilates obručem (video)
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Pilates obruč je vrlo efikasan rekvizit za aktivaciju mišićja stražnje lože, stražnjice, kao i čitavih bedara. U nastavku pogledajte dva seta video vježbi s pilates obručem.
Savjeti za vježbanje
6.8.2016. Korištenje visinske maske – jako korisno ili baš i ne?
Fitnes učilište
Kao alternativna odlasku na visine u zadnje vrijeme se sve više počinju koristiti visinske maske.
Savjeti za vježbanje
1.8.2016. Kako pravilno odrediti volumen treninga prema cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
U ovim tekstu želimo prenijeti iskustva iz prakse, pojednostaviti proces planiranja i programiranja te prikazati kako na najjednostavniji način dozirati volumen treninga i postići najbolje rezultate.
Savjeti za vježbanje
25.7.2016. Istezanje u trkača: Pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje i naučite kako se pravilno pripremiti za trčanje!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
U nastavku pročitajte kako s zagrijati i pravilno pripremiti za trčanje te pogledajte 10 vježbi za dinamičko istezanje trkača.
Savjeti za vježbanje
14.7.2016. Kako odrediti trajanje pauze između serija i vježbi prema svojem cilju?
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pravilnim određivanjem pauze osiguravamo maksimalne efekte treninga i smanjujemo rizik za nastanak ozljede ili pretreniranost.
Savjeti za vježbanje