22.11.2016. Uloga intervalnog treninga u skidanju masnog tkiva i gubljenju viška kilograma
Goran Sajko, mr. kineziologije
Kombinacija pravilne dijete i treninga snage s ciljem izgradnje mišićne mase, a ne puke potrošnje kalorija, jedini je pravi i dugoročni put do željenog izgleda tijela u pripremi za natjecanja odnosno u svrhu smanjivanja tjelesne težine ili količine masnog tkiva.
Savjeti za vježbanje
16.11.2016. Osobni trener odgovara na najčešće postavljena pitanja svih rekreativaca
Tanja Bolf, prof. kineziologije
Osim prostora, ljudi i puno neobičnih programa na koje se mogu upisati, puno je nejasnoća s kojima se novi vježbači susreću. U ovome članku pokušat ću vam razjasniti neke od njih.
Savjeti za vježbanje
7.11.2016. Vježbe za ljude koji stoje cijeli dan
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Niz faktora tijelo dovodi do toga da nepravilan položaj ili držanje postaje sve veće. Zbog opetovanih pokreta ili dugotrajnog zadržavanja položaja javljaju se mnogi mišićni disbalansi.
Savjeti za vježbanje
29.10.2016. Vijača ili trčanje: Kako potrošiti više kalorija u kraćem vremenu?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Cilj ovog članka je prikazati neke činjenice i pomoći vam u izboru i programiranju vašeg treninga usmjerenog na redukciju potkožnog masnog tkiva i smanjenju viška kilograma kada birate između trčanja ili preskakanje vijače.
Savjeti za vježbanje
27.10.2016. Idealan trening: 8-12 ili variranje broja ponavljanja?
Fitnes učilište, Jozo Grgić, mag.cin
U treningu se uvijek pokušava pronaći optimalan odnos svih varijabli za maksimalne efekte. Tih varijabli je uistinu puno, no broj ponavljanja možemo karakterizirati kao jednu od važnijih.
Savjeti za vježbanje
25.10.2016. Što se događa s tijelom nakon prestanka vježbanja?
Zorana Jagodić
Tko god je nekada vježbao pa prestao, zna kako je lako izgubiti teško stečenu formu. Pročitajte što se događa s našim tijelom ako odjednom prestanemo vježbati.
Savjeti za vježbanje
20.10.2016. 7 pole dance vježbi za jačanje ruku i trbušnih mišića (video)
Petar Bruno Basić
Svi koji su barem probali pole dance znaju da nije šala. Odlučili smo vam približiti neke od vježbi koje možete probati raditi da ojačate mišiće ruku i trbuha s tim da ste u kontaktu sa šipkom te vam na taj način pomoći da spremnije krenete u pole dance.
Savjeti za vježbanje
12.10.2016. Isprobajte trening sa sliderima (video)
Marko Čakan, mr. kineziologije
Želite otežati trening ili samo uvesti promjenu u svoju rutinu vježbanja, savjetujemo vam da isprobate slidere.
Savjeti za vježbanje
11.10.2016. Jamnica ProSport savjet: Kako pravilno izvesti čučanj s potiskom?
Sponzorirani članak
Pored girje za izvođenje ove vježbe potrebna vam je i Jamnica ProSport, jer sadrži vitamine, minerale, ali i palatinozu, pa uz njega vježbanje s girjom i neće biti toliko teško.
Savjeti za vježbanje
9.10.2016. 5 vrsta sklekova za napredne vježbače (video)
Petar Bruno Basić
Ako ste pročitali naš prijašnji tekst o tome kako doći do 200 sklekova u komadu, onda sigurno želite znati i koje su neke od najtežih varijacija sklekova. U nastavku pogledajte 5 vrlo teških vrsta sklekova s video demonstracijom!
Savjeti za vježbanje
6.10.2016. Izometričke vježbe - prednosti i primjeri treninga
Marko Čakan, mr. kineziologije
Pravilno korištenje i izvođenje izometričkih vježbi pomaže u razvoju snage, probijanju platoa te prevenciji i rehabilitaciji od ozljeda.
Savjeti za vježbanje
26.9.2016. Kako doći do 200 sklekova u komadu (video)?
Petar Bruno Basić
Pratite ove savjete i vi ćete sigurno povećati svoj broj sklekova i kako u naslovu piše doći do 200 u komadu!
Savjeti za vježbanje