29.1.2014. Primal Move certificiranje
Sponzorirani članak
Sve popularnija metoda mobilizacije sa izuzetno kreativnim pristupom prema radu, konačno dolazi i u Hrvatsku.
Savjeti za vježbanje
11.1.2014. TOTAL BODY COACH – počinje nova sezona jedinstvenog tečaja za vrhunske fitness trenere
Sponzorirani članak
Tbc edukacijski tečaj se pokazao kao pun pogodak, što je potvrdilo preko 100 oduševljenih polaznika, koji su prošli jedan, dva ili većinom sva tri levela tečaja u prvoj sezoni. Gotovo svaki termin bio je ispunjen do posljednjeg mjesta.
Savjeti za vježbanje
29.11.2013. Usporedba kardio treninga: sobni bicikl, traka za trčanje i orbitrek
Mario Bungić, viši kondicijski trener
Mnogi od vas će se složiti da u odnosu na sobni bicikl i orbitrek, traka "izgori" najviše kalorija, pod pretpostavkom da je intenzitet rada podjednak na sve tri sprave. Međutim svako od ovih pomagala ima svoje određene prednosti.
Savjeti za vježbanje
28.10.2013. Super vodič: kako dobiti 10 kg mišićne mase u 3 mjeseca
Petar Klančir, NABBA Mr. Universe
Često od vlastitih klijenata dobivam upit: „Mogu li dobiti 20 kg u mjesec dana?“ Odgovaram sa da; ukoliko želite imati visok kolesterol, visok krvni tlak i nemogućnost kretanja bez odmora na klupici svakih 50ak metara. Ključno je čovjeka dobro informirati, pripremiti i voditi ga kroz cijeli proces k...
Savjeti za vježbanje
15.10.2013. Intervju: Kako sam napravio transformaciju u 6 mjeseci
Fitness.com.hr
Prenosimo vam iskustvo našeg FITovca pod nickom Mettasttaza koji je svojom upornošću i uz pomoć ostalih FITovaca uspio napraviti super rezultate. Odvažite se i vi i budite primjer drugima!
Savjeti za vježbanje
24.9.2013. Motivacija - kako ostati motiviran tijekom režima trening programa i kako ne odustati prerano
Ivan Lepčin, osobni trener
Bez obzira koliko netko ima staža u ovom sportu, prije ili kasnije dođe do zasićenja, gubitka motiva za trening i posljedičnog gubitka nabrijanosti i žara za trening. Smatrate li da se s time nikada niste susreli, smatrajte se sretnom manjinom, a s druge strane očekujte da će se to kad-tad dogoditi....
Savjeti za vježbanje
9.9.2013. Tjelesni tipovi - ektomorf, mezomorf, endomorf
Ivan Lepčin, osobni trener
Već površnim promatranjem ljudi u svojoj okolici, vidimo da ne reagiraju svi jednako na iste režime prehrane i treninga. Uzmimo za primjer trojicu frendova koji su u isto vrijeme počeli trenkati u teretani. Cilj im je isti - nabaciti nešto mišićne mase čim prije.
Savjeti za vježbanje
24.7.2013. 6 najčešćih grešaka u treningu i kako ih ispraviti
Ivan Lepčin, osobni trener
Grešaka koje svakodnevno možemo vidjeti u svakoj, baš svakoj teretani ima puno više od 6, ali se sve mogu svrstati u neku od niže navedenih kategorija. Pokušat ću ovdje navesti tih 6 žigosanih iz moje perspektive, nasumičnim redoslijedom.
Savjeti za vježbanje
4.6.2013. Vodič: kada "varati" tijekom treninga i kada je cheat meal koristan
Ivan Lepčin, osobni trener
Cheating ili varanje je žargonski termin koji se koristi kako u treningu, tako i u prehrani. Razmotrit ćemo zato primjenu cheatinga u oba konteksta zasebno.
Savjeti za vježbanje
9.5.2013. Raspon gibanja tijekom treninga - ROM
Ivan Lepčin, osobni trener
Jedno od pravila izgradnje simetričnog i harmoničnog tijela je odrađivanje svakog ponavljanja u potpunom opsegu pokreta (full ROM). To znači da na kraju ekscentrične faze pokreta treba skroz istegnuti mišić, a na kraju koncentrične faze pokreta mišić se treba "stisnuti", tj. kontrahirati.
Savjeti za vježbanje
7.5.2013. Total body coach: poslušajte vrhunske fitness stručnjake na special levelu  08.06.2013.
Sponzorirani članak
Nakon uspješno odrađenih Total Body Coach tečajeva kroz koje je dosad prošlo više od 100 polaznika, pripremili smo za sve vas nešto novo. SPECIAL LEVEL je edukacija na kojoj će osim naših članova tima, predavati i gostujući predavači – vodeći stručnjaci u svom području.
Savjeti za vježbanje
27.4.2013. Aerobni trening vs HIIT trening za mršavljenje
Ivan Lepčin, osobni trener
Ok, za početak pitanje za sve: tko ima manji postotak potkožnog masnog tkiva - maratonac ili sprinter? .....Bez guglanja!!!.... Odgovorili ste maratonac? Krivo!!!! Ako ste odgovorili sprinter, vjerojatno već i sami znate vrijednost HIIT-a.
Savjeti za vježbanje