26.8.2016. 4 metode za podizanje testosterona hranom
Zorana Jagodić
Studije potvrđuju da na poboljšanje razine testosterona u organizmu se može utjecati već i u razdoblju od 4 tjedna nakon uvođenja nekih promjena u prehrani. Donosimo 4 sastojka koji, ako ih se unese u određenoj količini, potiču pojačanu prirodnu proizvodnju testosterona.
Nutricionizam
11.8.2016. Koja su najmanje kalorična alkoholna pića?
Zorana Jagodić
Treba imati na umu da je alkohol sam po sebi jako kaloričan. Naime, 1 gram alkohola ima 7 kcal.
Nutricionizam
9.8.2016. 10 znakova da jedete previše šećera!
Zorana Jagodić
Poznato je koliko prehrana bogata šećerom može negativno utjecati na zdravlje. Od dijabetesa, kardiovaskularnih bolesti, karcinoma do poteškoća u radu nadbubrežne žlijezde, niz je bolesti koje su direktno povezane s prekomjernim unosom slatkoga. Ne čudi stoga što liječnici šećer, uz bijelo brašno i ...
Nutricionizam
28.7.2016. 7 znakova da ne unosite dovoljno hrane
Zorana Jagodić
Kroničan nedovoljan unos hrane krivac je mnogih stanja i bolesti, pa ovaj problem treba na vrijeme prepoznati i povećati ukupan broj kalorija koje se unesu u danu.
Nutricionizam
26.7.2016. Je li maslac od kikirikija zdrav ili ne?
Zorana Jagodić
Maslac od kikirikija je, bez premca, jedan od najprodavanijih maslaca od orašastih plodova. Njegova popularnost rapidno je porasla u posljednjim godinama, posebno sa sve većim isticanjem važnosti zdravih masti u ljudskoj prehrani, kojima je ovaj maslac jako bogat.
Nutricionizam
24.7.2016. Nadutost: Saznajte kojih 6 namirnica uobičajeno uzrokuju nadutost
Zorana Jagodić
Nadutost je neugodno stanje u želucu i gornjem dijelu crijeva koji se najčešće osjeća kao napuhanost, težina i prepunjenost u trbušnoj šupljini
Nutricionizam
20.7.2016. Bolna istina: Koliko treba hodati, trčati, plivati ili biciklirati da potrošite 10 najpoznatijih fast food namirnica?
Zorana Jagodić
Donosimo vam popis 10 najpoznatijih fast food namirnica uz navedeno vrijeme koje trebamo potrošiti na hodanje, jogging, plivanje ili bicikliranje kako bismo ih potrošili.
Nutricionizam
17.7.2016. "Anabolički prozor" - koliko je važan obrok neposredno nakon treninga?
Zorana Jagodić
Vremensko planiranje obroka vrlo je važna strategija kada se govori o utjecaju prehrane na sportske rezultate, ali i na procese gubljenja ili dobivanja na tjelesnoj težini.
Nutricionizam
15.7.2016. Kako alkohol utječe na mišićni rast?
Zorana Jagodić
Na koji način alkohol utječe na vašu formu i je li bolje pokušati ga izbjeći ako želite sačuvati ono što godinama pokušavate steći u teretani?
Nutricionizam
13.7.2016. 5 razloga zašto u prehranu morate uvrstiti chia sjemenke
Zorana Jagodić
Prije desetak godina na naše tržište polako su počele prodirati namirnice koje se svrstava u kategoriju "superhrana". Donosimo vam 5 znanstveno potvrđenih prednosti redovne konzumacije chia sjemenki.
Nutricionizam
7.7.2016. 10 mitova o prehrani koje treba odmah razbiti
Zorana Jagodić
Kad se govori o prehrani koju volimo nazivati "zdravom", na svaku realnu i znanstveno utvrđenu činjenicu, dolaze bar dva mita. Donosimo 10 mitova o prehrani koji se često susreću u fitness krugovima.
Nutricionizam
23.5.2016. Istražili smo: Koji je posni sir s najviše proteina i najmanje masti
Zorana Jagodić
Da biste znali izabrati najbolji među posnim sirevima dostupnima na tržištu, donosimo vam usporednu tablicu 18 najpoznatijih posnih sireva.
Nutricionizam