24.6.2017. Problem miješanja masti i ugljikohidrata u istom obroku – mit ili istina
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Često se preporuča izbjegavanje obroka koji sadrže masti i ugljikohidrate. Kombiniranje masti s bjelančevinama je ok, isto tako i ugljikohidrata s bjelančevinama.
Nutricionizam
18.6.2017. Tablica prehrambenih vrijednosti najpoznatijih umaka
Zorana Jagodić
U donjoj tablici pronađite energetsku vrijednost (kalorije) i nutritivne informacije (udio ugljikohidrata, bjelančevina i masti) o najpoznatijim umacima dostupnim na našem tržištu.
Nutricionizam
5.6.2017. 16 razloga zašto započeti dan toplom limunadom
Zorana Jagodić
Kojeg voća se prvog sjetite kad pomislite na vitamin C? Sigurno je većina od vas pomislila na - limun. Ostatak je odabrao slađu varijantu, naranču. I upravo je limun voće koje će vam se prvo naći pri ruci kad osjetite prehladu, gripu i druge poteškoće s sinusima i dišnim putevima. Što učiniti s limu...
Nutricionizam
28.5.2017. Jogurt: 10 zdravih činjenica
Ivana Ajduković
S pravim omjerom proteina i ugljikohidrata jogurt je, posebice visokoproteinska grčka verzija, odličan izbor nakon tjelovježbe. Prema riječima Keri Gans, njujorške nutricionistice "savršeno vrijeme za jogurt je unutar 60 min nakon tjelovježbe".
Nutricionizam
23.5.2017. Tempiranje makronutrijenata kod treninga snage
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Za postizanje ciljeva je pravilna prehrana jednako bitna kao i kvalitetan trening. Prehranu čini količina hrane, izbor namirnica i tempiranje pojedinih makronutrijenata.
Nutricionizam
20.5.2017. Što dobro možete naučiti od onih koji jedu "čisto"?
Zorana Jagodić
Osobe koje "jedu čisto" prate svoj prehrambeni plan, što često zahtijeva vaganje hrane, obroke u točno određeno vrijeme te bez gotovo imalo mogućnosti odmicanja od zadanoga plana.
Nutricionizam
14.5.2017. Spriječite anemiju ili nedostatak željeza pravilnom prehranom
Iva Pranjić
Osjećate li se često umorni, nedostaje vam zraka prilikom fizičkih aktivnosti i imate česte vrtoglavice? Najjednostavniji razlog tome može biti nedostatak željeza, kojeg možete bez problema riješiti pojačanom konzumacijom tog minerala u kombinaciji s C vitaminom koji pomaže apsorpciji.
Nutricionizam
11.5.2017. Otkrivamo sve tajne kompleksa vitamina B
Kristina Božac, aps. nutricionizma
Važan je u metabolizmu ugljikohidrata, za normalno funkcioniranje membrane neurona, pri neuromuskularnom prijenosu, te omogućuje normalan tek. Također pomaže sportašima pri prevenciji umora, te raznih stanja uzrokovanih naprezanjem. Služi za poboljšanje koncentracije i bolje iskorištenje mentalnih s...
Nutricionizam
9.5.2017. Porcija lososa za porciju zdravlja
I.T.
Losos danas slovi za jednu od najzdravijih namirnica. U nastavku pročitajte zašto biste ga trebali uključiti u svoj jelovnik i na koje sve načine ga možete pripremiti.
Nutricionizam
6.5.2017. Mediteranska prehrana - maslinovo ulje pomaže u prevenciji i kontroli dijabetesa
Zorana Jagodić
Mediteransku prehranu mnogi, od liječnika do nutricionista, smatraju zlatnim standardom kad se govori o uravnoteženoj prehrani koja doprinosi smanjenom riziku od razvoja kardiovaskularnih bolesti.
Nutricionizam
18.4.2017. 10 najzasitnijih namirnica: Odgađaju osjećaj gladi i pomažu u smanjenom unosu kalorija
Zorana Jagodić
Ako ste na dijeti, uvijek je bolje odabirati one namirnice koje duže zadržavaju osjećaj sitosti te nam se želja za sljedećim obrokom javlja nakon više vremena.
Nutricionizam
15.3.2017. Nutricionistica Eva Pavić odgovara: Što mislite u superhranama i koja je najbolja prehrana?
Zorana Jagodić
Svoje mišljenje o superhranama podijelila je s nama i Eva Pavić, mag.spec.dipl.ing., sveučilišnu specijalisticu kvalitete i sigurnosti hrane i rukovoditeljicu Službe za prehranu i dijetetiku KBC-a Zagreb.
Nutricionizam