11.2.2016. Ugljikohidrati: naučite vrste, funkcije, kako se metaboliziraju te utjecaj na vježbanje
Zorana Jagodić
Ugljikohidrati su jedan od tri makronutrijenta, uz proteine i masti. Radi se o molekulama sastavljenima od ugljika, kisika i vodika, a koje tijelo koristi kao izvor energije za svakodnevne aktivnosti. Naučite sve što trebate znati o ugljikohidratima!
Nutricionizam
7.2.2016. Šećer kokosove palme - zašto je bolji odabir od običnog šećera i kakav ima utjecaj na zdravlje?
Zorana Jagodić
Šećer kokosove palme je nutritivno znatno bogatiji od običnog šećera. Od minerala, sadrži željezo, cink, kalcij i kalij u tragovima te vitamin C.
Nutricionizam
24.1.2016. Vitamin K - regulira zgrušavanje krvi i čuva srce i kosti
Zorana Jagodić
Vitamin K1 se nalazi u zelenom lisnatom povrću i drugim vrstama povrća, dok se K2 dobiva iz mesa, sireva, jaja
Nutricionizam
22.1.2016. Zašto je dobro svakodnevno pojesti šaku kikirikija?
Zorana Jagodić
Kikiriki je bogat mononezasićenim masnim kiselinama, vrstom masnoća koje pozitivno utječu na zdravlje srca i kardiovaskularnog sustava.
Nutricionizam
20.1.2016. Jod: čuva zdravlje štitnjače i regulira metabolizam
Zorana Jagodić
Jod je kemijski element i mineral koji je organizmu potreban za normalno funkcioniranje, a budući da ga organizam ne može samoga sintetizirati, potrebno ga je unositi hranom.
Nutricionizam
15.1.2016. Koja je sol najbolja: morska, stolna ili himalajska?
Zorana Jagodić
Usporedimo morsku sol, stolnu sol i himalajsku (ružičastu) sol, koje najčešće srećemo u našim domaćinstvima.
Nutricionizam
13.1.2016. Heljda - bezglutenska žitarica visoke nutritivne i zdravstvene vrijednosti
Zorana Jagodić
Heljdine sjemenke su nutritivno bogate namirnice s niskim glikemijskim indeksom. U 100 grama ovih sjemenki, naći ćete 343 kcal.
Nutricionizam
12.1.2016. Kreativni načini pripreme zdrave hrane za mališane
Martina Banić
Pogledajte naše prijedloge kreativnih jela i postanite primjer drugima kako se i one najtvrdoglavije mališane može naučiti jesti pravilno i zdravo.
Nutricionizam
10.1.2016. Vitamin A: Ključan za zdravlje očiju i imunitet
Zorana Jagodić
Vitamin A je ključan za zdravlje imunološkog sustava, stanični rast te međustaničnu komunikaciju i zdravlje očiju. Pročitajte koje su preporučene dnevne doze ovog vitamina te koja hrana je najbolji izvor.
Nutricionizam
7.1.2016. Detoksikacija poslije blagdanskog prejedanja - smoothieji, tonici za čišćenje i detox organizma
Martina Banić
Iako o tome mislimo tek kad sve završi, blagdanske navike prejedanja, pretjerane količine šećera, alkohola i manjka sna, mogu uistinu negativno utjecati na naš organizam i raspoloženje.
Nutricionizam
2.1.2016. Šoping lista za početnike: kvalitetna hrana za najbolje rezultate!
Ivana Ajduković
Ovo je popis namirnica koje će vam pomoći da dođete do željenih rezultata no ne morate se uvijek ograničiti samo na njih. S vremena na vrijeme malo se i počastite, ali neka vam hladnjak uvijek bude pun zdravih namirnica.
Nutricionizam
29.12.2015. Zeleni čaj - zašto je toliko popularan i po čemu je poseban?
Iva Pranjić
U prodaji ga nalazimo u obliku čaja; u filter vrećicama, u listićima, dok se koncentrat može naći u obliku tableta i raznih kapsula, kao ekstrakt za dodatak jelima, kao začin te čaj bez kofeina za osobe koje ga konzumiraju u većim količinama na dan ili onima koji su osjetljivi i na manje količine i...
Nutricionizam