23.5.2017. Tempiranje makronutrijenata kod treninga snage
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Za postizanje ciljeva je pravilna prehrana jednako bitna kao i kvalitetan trening. Prehranu čini količina hrane, izbor namirnica i tempiranje pojedinih makronutrijenata.
Nutricionizam
20.5.2017. Što dobro možete naučiti od onih koji jedu "čisto"?
Zorana Jagodić
Osobe koje "jedu čisto" prate svoj prehrambeni plan, što često zahtijeva vaganje hrane, obroke u točno određeno vrijeme te bez gotovo imalo mogućnosti odmicanja od zadanoga plana.
Nutricionizam
14.5.2017. Spriječite anemiju ili nedostatak željeza pravilnom prehranom
Iva Pranjić
Osjećate li se često umorni, nedostaje vam zraka prilikom fizičkih aktivnosti i imate česte vrtoglavice? Najjednostavniji razlog tome može biti nedostatak željeza, kojeg možete bez problema riješiti pojačanom konzumacijom tog minerala u kombinaciji s C vitaminom koji pomaže apsorpciji.
Nutricionizam
11.5.2017. Otkrivamo sve tajne kompleksa vitamina B
Kristina Božac, aps. nutricionizma
Važan je u metabolizmu ugljikohidrata, za normalno funkcioniranje membrane neurona, pri neuromuskularnom prijenosu, te omogućuje normalan tek. Također pomaže sportašima pri prevenciji umora, te raznih stanja uzrokovanih naprezanjem. Služi za poboljšanje koncentracije i bolje iskorištenje mentalnih s...
Nutricionizam
9.5.2017. Porcija lososa za porciju zdravlja
I.T.
Losos danas slovi za jednu od najzdravijih namirnica. U nastavku pročitajte zašto biste ga trebali uključiti u svoj jelovnik i na koje sve načine ga možete pripremiti.
Nutricionizam
6.5.2017. Mediteranska prehrana - maslinovo ulje pomaže u prevenciji i kontroli dijabetesa
Zorana Jagodić
Mediteransku prehranu mnogi, od liječnika do nutricionista, smatraju zlatnim standardom kad se govori o uravnoteženoj prehrani koja doprinosi smanjenom riziku od razvoja kardiovaskularnih bolesti.
Nutricionizam
18.4.2017. 10 najzasitnijih namirnica: Odgađaju osjećaj gladi i pomažu u smanjenom unosu kalorija
Zorana Jagodić
Ako ste na dijeti, uvijek je bolje odabirati one namirnice koje duže zadržavaju osjećaj sitosti te nam se želja za sljedećim obrokom javlja nakon više vremena.
Nutricionizam
15.3.2017. Nutricionistica Eva Pavić odgovara: Što mislite u superhranama i koja je najbolja prehrana?
Zorana Jagodić
Svoje mišljenje o superhranama podijelila je s nama i Eva Pavić, mag.spec.dipl.ing., sveučilišnu specijalisticu kvalitete i sigurnosti hrane i rukovoditeljicu Službe za prehranu i dijetetiku KBC-a Zagreb.
Nutricionizam
11.3.2017. Vitamin D – hranom i suncem pojačajte imunitet, zdravlje kostiju i mišićni rast
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Vitamin D utječe na razvoj i zdravlje kostiju, mišićnu funkciju te se povezuje s imunitetom i rizikom od kardiovaskularnih bolesti.
Nutricionizam
2.3.2017. Nutricionistica Eva Pavić odgovara: Koji je zdravi slatkiš i što grickati pred televizorom?
Zorana Jagodić
Koji su zdravi slatkiši i što je najbolje odabrati za grickanje u večernjim satima, pred televizorom ili u kinu, pitali smo nutricionisticu Evu Pavić, mag.spec.dipl.ing., sveučilišnu specijalisticu kvalitete i sigurnosti hrane i rukovoditeljicu Službe za prehranu i dijetetiku KBC-a Zagreb.
Nutricionizam
24.2.2017. Nutricionistica Eva Pavić odgovara: Koji je najoptimalniji broj obroka u danu i što mislite o preskakanju obroka?
Zorana Jagodić
Našu sugovornicu Evu Pavić, mag.spec.dipl.ing., sveučilišnu specijalisticu kvalitete i sigurnosti hrane i rukovoditeljicu Službe za prehranu i dijetetiku KBC-a Zagreb, zamolili smo za komentar i odgovor na ova dva goruća pitanja.
Nutricionizam
21.2.2017. Ukusne energetske pločice od organskih sastojaka bez glutena
Sponzorirani članak
Imati spreman zdrav međuobrok u torbici, ruksaku, automobilu ili na radnom stolu znatno olakšava život. Osim što ćete izbjeći neugodan osjećaj gladi, imate ćete više energije, biti koncentriraniji i neće biti prejedanja jer ste nakon višesatne gladi napokon dočekali taj ručak ili večeru.
Nutricionizam