10.12.2016. Variva kao idealan jesensko-zimski obrok
Martina Banić
Obogaćene vrijednim sastojcima variva mogu osnažiti vaš imunitet kako biste zdravi i sretni prošli kroz najhladnije doba godine.
Recepti
7.12.2016. 10 recepata za zdrave tortilje
Zorana Jagodić
Tortilje su jedan od najtraženijih i mnogima najdražih zdravih obroka. Donosimo vam 10 ideja kako pripremiti tortilje, od onih s piletinom, crvenim mesom, ribom ili vegetarijanskih.
Recepti
3.12.2016. 10 povrća s najvećim udjelom proteina
Zorana Jagodić
Proteini doprinose održavanju i rastu mišićne mase. Donosimo vam popis 10 povrća koje ima najveći udio proteina.
Nutricionizam
29.11.2016. Kako doskočiti lošem načinu prehrane: S novim tehnologijama do više vitamina
Sponzorirani članak
Mislili ste da su svi sokovnici isti te da rade na isti način, no čak i kod dobro poznatih proizvoda kao što je sokovnik postoje velike razlike. Suvremeni sokovnici nisu ni nalik na stare predstavnike ovih korisnih proizvoda.
Nutricionizam
27.11.2016. 20 najboljih izvora željeza za vegane
Zorana Jagodić
Nedostatak željeza odražava se na niz životnih funkcija, a najčešći simptomi anemije su umor, malaksalost, inertnost i glavobolja, a u težim slučajevima anemija može imati znatno teže posljedice te opasne po život.
Nutricionizam
25.11.2016. Probajte 3 jesenska smoothieja za hranjivi i brzi doručak
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Započnite jutro sa zdravim doručkom, pripravljenim od svježih jesenskih namirnica. Ojačajte imunitet i pripremite se za duge zimske dane.
Recepti
23.11.2016. 10 recepata za paleo deserte
Zorana Jagodić
Nakon našeg teksta s 10 paleo recepata za sve obroke u danu, došlo je vrijeme za 10 paleo slastica kojima ćete upotpuniti svoju paleo prehranu i uživati u svakom zalogaju.
Recepti
19.11.2016. Jesu li zaista toliko loše? 10 vrsta zasićenih masnih kiselina i njihov utjecaj na zdravlje
Zorana Jagodić
Glavni izvori zasićenih masnih kiselina su masne vrste mesa, svinjska mast, loj, sirevi, maslac, vrhnje, kokosov i palmino ulje, kakao maslac.
Nutricionizam
15.11.2016. Tako mali, a tako moćni: Orašasti plodovi i benefiti njihove konzumacije
Martina Banić
Šaka orašastih plodova ili količina od 30-50g po obroku biti će dovoljna da si priuštite sve zdravstvene i nutritivne benefite koje vam nude, bez opasnosti od suvišnih kalorija. A dok ih polagano grickate prisjetite se što to dobro čine za vas.
Recepti
12.11.2016. 12 najboljih i nagrađenih smoothieja odabranih samo za vas!
Fitness.com.hr
Tijekom rujna na Fitness.com.hr Instagram profilu imali smo veliki nagradni natječaj imena #volimsmoothie u kojem su svi sudionici s navedenim hashtagom postavljali svoje zdrave smoothieje. Neki od pobjednika podijelili su svoje recepte sa super fotkama s vama.
Recepti
11.11.2016. Istraživanje: Koji su najbolji suplementi u 2016. godini?
Fitness.com.hr
Pozivamo sve Fitness.com.hr posjetitelje da glasaju u anketi i pomognu nam odabrati suplemente koji će biti predstavljeni kao najbolji u svojoj kategoriji.
Dodaci prehrani
10.11.2016. Jamnica ProSport prednost: Zašto vježbači vole L-karnitin?
Sponzorirani članak
L-karnitin sudjeluje u staničnim reakcijama pretvorbe energije iz masti, pa ga sportaši tradicionalno povezuju s efektom topljenja masti. Upravo stoga vježbači posebno vole okus ProSport Superfruits, jer sadrži i L-karnitin.
Nutricionizam