26.8.2015. 5 ukusnih recepata s crvenim mesom
Martina Banić
Crveno meso, iako već duži niz godina na lošem glasu zbog visokog udjela zasićenih masti te time negativnog utjecaja na kardiovaskularni sustav, u umjerenim količinama itekako može igrati važnu ulogu u zdravom i uravnoteženom načinu prehrane.
Recepti
24.8.2015. Pinjol – proteinska bomba iz šišarke bora!
Zorana Jagodić
Među orašastim plodovima, pinjol je kralj proteina. Naime, u 100 grama pinjola, pronaći ćete čak 31 gram proteina!
Nutricionizam
20.8.2015. 6 recepata za međuobrok s kikiriki maslacem
Zorana Jagodić
Kikiriki maslac je jedan od izvrsnih izvora zdravih masnoća koji se preporučuje onima s potrebom za energijom, a i vježbačima koji rade na dobivanju mišićne mase. Evo nekoliko jednostavnih ideja kako maslac od kikirikija iskoristiti za superukusan i superzdrav međuobrok.
Recepti
19.8.2015. Niacin – snižava stres i kolesterol te pomaže u stvaranju energije iz ugljikohidrata
Zorana Jagodić
Niacin (B3) je vitamin B skupine topiv u vodi koji pomaže u sintezi spolnih hormona i hormona stresa, a učinkovit je i u poboljšavanju cirkulacije i smanjenju razine kolesterola.
Nutricionizam
17.8.2015. 3 zdrava recepta s tofuom
Zorana Jagodić
S tofuom se, baš kao i s klasičnim sirom ili komadom mesa, može pripremiti niz recepata, od smoothieja s kremastim tofuom, do pripreme glavnih obroka u kojima je tofu izvor proteina.
Recepti
13.8.2015. Bolnička dijeta - radikalno i brzo gubljenje kilograma!
Zorana Jagodić
Bolnička dijeta, medicinska dijeta ili dijeta s narančama nazivi su za jednu od najpoznatijih dijeta na svijetu.
Dijete i jelovnici
7.8.2015. 4 fitness recepta sa zobenim brašnom
Zorana Jagodić
Zobeno brašno snižava kolesterol i krvni tlak te smanjuje rizik od razvoja srčanih bolesti i dijabetesa tipa 2. Bogato je magnezijem, selenom, cinkom i vitaminom E te pozitivno utječe na probavu.
Recepti
5.8.2015. 10 zdravih namirnica koje vam mogu uništiti trening
Zorana Jagodić
Poznato je da je, uz pravilan odabir namirnica, bitno i pravilno tempiranje njihovog unosa kako bi tijelo iskoristilo njihovu vrijednost na najbolji način. Pogledajte 10 namirnica koje vam mogu uništiti trening i zašto je tome tako.
Nutricionizam
31.7.2015. Idealni obroci nakon treninga snage
Ivan Lepčin, osobni trener
"Doručak je najvažniji obrok u danu." To je možda i bilo točno u vremenima prije nego smo se počeli baviti treningom snage. Od tada pa nadalje, primat među obrocima preuzima obrok koji slijedi nakon treninga, poznatiji pod kraticom PWM (Post-Workout-Meal).
Dodaci prehrani
30.7.2015. 5 recepata za hummus – najzdraviji namaz na svijetu
Zorana Jagodić
Hummus je dokaz da zdrava hrana može biti jednostavna za pripremu. U samo desetak minuta pripremanja, imate zdravi namaz u kojem su sastojci koji neće ugroziti ni vašu formu, a ni – još važnije – vaše zdravlje.
Recepti
29.7.2015. Različite vrste tjestenine - predstavljamo nove okuse i bolje nutritivne vrijednosti
Zorana Jagodić
Na tržištu je dostupan velik broj tjestenina različitog sastava: od tjestenina od drugih vrsta žitarica poput pira, kukuruza, heljde, prosa do rižinih rezanaca, rezanaca od glukomanana.
Nutricionizam
28.7.2015. Muškatni oraščić - od začina do psihoaktivne supstance
Zorana Jagodić
Muškatni oraščić se kao začin koristi u našim krajevima u pripremi kompota, nabujaka, raznih slastica, ali i mesnih jela. Preporučuje se dodavati ga na kraju pripreme jela, jer ga termička obrada oslabljuje, i kvalitetom i intenzitetom okusa.
Nutricionizam