27.9.2016. Recept za odličan početak dana
Sponzorirani članak
Nutricionisti ističu da je izvrstan odabir za početak dana doručak u kojem se nalaze kvalitetni, kompleksni ugljikohidrati, vlakna i proteini.
Recepti
24.9.2016. Proteinske palačinke u tri jednostavna koraka
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Svi znamo kako se rade klasične palačinke: jaja, brašno, šećer, sol, mlijeko, možda mineralna, baci sve na tavu, okreni i premaži marmeladom ili nutellom. Što međutim kad želimo dobru finu palačinku ali s visokim udjelom proteina? Slijedite ovih par jednostavnih recepata i uživajte u ukusnim palači...
Recepti
20.9.2016. Žitarice - odličan izvor energije za trening
Sponzorirani članak
Žitarice pripadaju skupini kompleksnih ugljikohidrata zbog čega predstavljaju idealan obrok prije tjelesne aktivnosti.
Nutricionizam
20.9.2016. Ekstrakt sjemenke grožđa - snažan antioksidans i čuvar zdravlja
Zorana Jagodić
U sjemenki grožđa se nalaze visoke koncentracije vitamina E, flavonoida, linolenske kiseline i antioksidans imena oligomerni proantocijanidinov kompleks.
Dodaci prehrani
16.9.2016. 3 proteinske super zdrave pizze
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Pizza je jedan od mojih dražih „junk“ jela. Iako možemo nadjev napraviti da sadrži puno više proteina nego klasična pizza, ovdje slijede tri recepta kojima je nadjev proteinski, ali sam se malo poigrala i s tijestom. Različite su verzije, naravno drugačije od onog na što smo navikli, ali sasvim dost...
Recepti
14.9.2016. Važnost vlakana u održavanju tjelesne težine
Sponzorirani članak
Vlakna su po svojem sastavu složeni ugljikohidrati čija je glavna karakteristika da ih enzimi ljudskog probavnog sustava ne mogu razgraditi.
Nutricionizam
12.9.2016. Super zdravi shake recepti za svaku priliku
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Htjeli bi nešto pitko, hranjivo i brzo? E pa onda su recepti koji slijedi pravi izbor za vas. Shakeovi su lako probavljivi, brzo se pripremaju, a ujedno mogu biti izuzetno hranjivi.
Recepti
9.9.2016. 5 važnih pravila kako hranom dobiti mišiće, a ne salo!
Zorana Jagodić
Donosimo 5 jednostavnih savjeta kako hranu koju unosite iskoristiti za izgradnju mišićne mase, a ne taloženje masnog tkiva.
Nutricionizam
6.9.2016. Kako Jamnica ProSport sa samo dva elementa čini razliku kod vježbanja?
Sponzorirani članak
L-karnitin „topi masti“, jer sudjeluje u staničnim reakcijama u kojima se iz masti stvara energija, pa ga sportaši tradicionalno smatraju i energetskim boosterom.
Nutricionizam
4.9.2016. Sve što trebate znati o kalorijama
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Osnova svakog plana prehrane su kalorije. Količinu kalorija prilagođavamo ovisno o našem cilju: želimo li se udebljati ili smršaviti.
Nutricionizam
31.8.2016. 5 najkorisnijih suplemenata za zdravlje rekreativca
Ivan Lepčin, osobni trener
Pod rekreacijom se podrazumijeva aktivnost kojom se pojedinac bavi izvan radnog vremena. Ona služi odmaku od svakodnevnih radnih obveza kako bi se tijelo osvježilo i psihofizički se oporavilo nakon radnog dana (naziv rekreacija doslovno znači ponovno stvaranje).
Dodaci prehrani
29.8.2016. Za gubljenje viška kilograma: 4 prijedloga večere do 500 kcal
Zorana Jagodić
Donosimo 4 prijedloga zdravih, jednostavnih večera koje su nutritivno bogate, ali ne prelaze energetsku vrijednost od 500 kcal.
Recepti