26.5.2016. Ledeni i zdravi voćni deserti za vruće dane!
Katarina Vukelić, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Stigli su nam lijepi i topliji dani pa vam stoga donosimo niz jednostavnih osvježavajućih recepata. S obzirom da je ljeto pred nama, nije u redu da slasnim desertima pokvarimo cjelogodišnji trud pa smo za vas dobro optimizirali ove ledene obroke.
Recepti
23.5.2016. Istražili smo: Koji je posni sir s najviše proteina i najmanje masti
Zorana Jagodić
Da biste znali izabrati najbolji među posnim sirevima dostupnima na tržištu, donosimo vam usporednu tablicu 18 najpoznatijih posnih sireva.
Nutricionizam
18.5.2016. 5 proteinskih voćnih delicija - brzi i jednostavni za pripremu!
Martina Banić
U nastavku vam donosimo 5 voćnih delicija – brzih, jednostavnih i idealnih za vruće dane koji nam slijede. Isprobajte i javite nam svoje favorite!
Recepti
16.5.2016. 3 recepta kako se riješiti proljetnog umora
Martina Banić
Predstavljamo vam 3 ukusna, lagana i uravnotežena obroka, bogata mikronutrijentima, kojima ćete podignuti nivo energije i pobijediti proljetni umor.
Recepti
14.5.2016. Dvoboj pahuljica za doručak: zobene, heljdine, kukuruzne, pšenične ili ražene?
Zorana Jagodić
Donosimo usporedbu najčešće korištenih pahuljica na našem tržištu: zobenih, heljdinih, kukuruznih, pšeničnih i raženih.
Nutricionizam
11.5.2016. Zamjenski obrok: Idealno rješenje za današnji brzi životni ritam!
Zorana Jagodić
Zahtjevi koji se očekuju od kvalitetnih obroka su najčešće takvi da sadrže kvalitetan izvor proteina i masti ili ugljikohidrata, u dobrom omjeru, te da su obogaćeni vitaminima i mineralima.
Dodaci prehrani
10.5.2016. Tablica prehrambenih vrijednosti najpoznatijih tamnih čokolada
Zorana Jagodić
U tablici u nastavku pronađite energetsku vrijednost i nutritivne informacije u najpoznatijim tamnim čokoladama dostupnim na našem tržištu.
Nutricionizam
6.5.2016. 20 recepata za zdravi obrok ispod 250 kalorija
Marina Soldo, viši trener fitnessa, STOTT PILATES® Certified Instructor, Progressive Pilates® Instruktor
Donosimo 20 zdravih obroka ispod 250 kalorija s namirnicama koje svakodnevno upotrebljavamo, a za pripremu svakog vam ne treba više od 5-10 minuta.
Recepti
4.5.2016. Naučite koliko koje hrane trebate pojesti za dovoljan unos omege-3
Zorana Jagodić
U sljedećoj tablici pogledajte koliko omega-3 masnih kiselina ima u nekim od ovom kiselinom najbogatijim namirnicama te koja količina tih namirnica je potrebna za preporučen dnevni unos od 1000mg.
Nutricionizam
2.5.2016. BCAA – koje su znanstveno dokazane prednosti konzumacije?
Zorana Jagodić
BCAA čine 40% dnevne potrebe od ukupno 9 esencijalnih aminokiselina, a čine i cca 35% mišićnog tkiva. Znate li koje su znanstveno dokazane prednosti konzumacije?
Dodaci prehrani
1.5.2016. Tablica prehrambenih vrijednosti najpoznatijeg povrća
Zorana Jagodić
U tablici pronađite energetsku vrijednost i nutritivne informacije (udio ugljikohidrata, bjelančevina i masti) o povrću dostupnom na našem tržištu. Količine se odnose na 100 grama proizvoda.
Nutricionizam
29.4.2016. Vodič kroz dnevne potrebe za vitaminima i mineralima
A.V.
Vjerojatno se pitate kolika je dnevna potreba vitamina i minerala u vašem organizmu? Pogledajte tablicu koja će vam pokazati koje su mogućnosti unosa pomoću prehrane. Navodimo u tablici najbolje izvore vitamina i minerala te preporučenu dnevnu dozu.
Nutricionizam