28.5.2017. Jogurt: 10 zdravih činjenica
Ivana Ajduković
S pravim omjerom proteina i ugljikohidrata jogurt je, posebice visokoproteinska grčka verzija, odličan izbor nakon tjelovježbe. Prema riječima Keri Gans, njujorške nutricionistice "savršeno vrijeme za jogurt je unutar 60 min nakon tjelovježbe".
Nutricionizam
25.5.2017. 10 recepata za najzdravije palačinke na svijetu!
Zorana Jagodić
Zdrave palačinke možete jesti u kojem god obroku poželite, od doručka u kojim ćete dobiti energiju za ostatak dana, obroka prije treninga kojim ćete dobiti snagu za napore ili nakon treninga da nahranite iscrpljene mišiće.
Recepti
23.5.2017. Tempiranje makronutrijenata kod treninga snage
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Za postizanje ciljeva je pravilna prehrana jednako bitna kao i kvalitetan trening. Prehranu čini količina hrane, izbor namirnica i tempiranje pojedinih makronutrijenata.
Nutricionizam
21.5.2017. 5 recepata za proteinski smoothie bez proteina u prahu
Zorana Jagodić
Odabir smoothieja mnogima je drag iz više razloga: jednostavni su za pripremu i konzumaciju, a različitim sastojcima, neograničene su mogućnosti kombiniranja pa svaki dan možete uživati u novom, ukusnom i zdravom proteinskom smoothiejom, od namirnica koje svi imamo kod kuće.
Recepti
20.5.2017. Što dobro možete naučiti od onih koji jedu "čisto"?
Zorana Jagodić
Osobe koje "jedu čisto" prate svoj prehrambeni plan, što često zahtijeva vaganje hrane, obroke u točno određeno vrijeme te bez gotovo imalo mogućnosti odmicanja od zadanoga plana.
Nutricionizam
17.5.2017. Riješite se umora i osnažite imunitet uz ova tri proizvoda
Sponzorirani članak
Modernim načinom života želimo postići što više, ali to najčešće dovodi do narušavanja zdravlja i naše tijelo treba dodatni poticaj kako bi osiguralo dovoljno energije za ispunjavanje naših ciljeva. U tim slučajevima potrebno je posegnuti za vitaminima i dodacima prehrani.
Dodaci prehrani
14.5.2017. Spriječite anemiju ili nedostatak željeza pravilnom prehranom
Iva Pranjić
Osjećate li se često umorni, nedostaje vam zraka prilikom fizičkih aktivnosti i imate česte vrtoglavice? Najjednostavniji razlog tome može biti nedostatak željeza, kojeg možete bez problema riješiti pojačanom konzumacijom tog minerala u kombinaciji s C vitaminom koji pomaže apsorpciji.
Nutricionizam
11.5.2017. Otkrivamo sve tajne kompleksa vitamina B
Kristina Božac, aps. nutricionizma
Važan je u metabolizmu ugljikohidrata, za normalno funkcioniranje membrane neurona, pri neuromuskularnom prijenosu, te omogućuje normalan tek. Također pomaže sportašima pri prevenciji umora, te raznih stanja uzrokovanih naprezanjem. Služi za poboljšanje koncentracije i bolje iskorištenje mentalnih s...
Nutricionizam
9.5.2017. Porcija lososa za porciju zdravlja
I.T.
Losos danas slovi za jednu od najzdravijih namirnica. U nastavku pročitajte zašto biste ga trebali uključiti u svoj jelovnik i na koje sve načine ga možete pripremiti.
Nutricionizam
7.5.2017. Smoothie od jagode: 5 osvježavajućih i zdravih recepata!
Zorana Jagodić
Jagode su simbol proljeća. Mirišljave, sočne i prepune hranjivih tvari, nezaobilazna su namirnica u proljetnim mjesecima. Jagode obiluju vitaminom C, folatima te biljnim fenolima koji uz antioksidans sudjeluju u borbi protiv slobodnih radikala odgovornih za nastanak niza bolesti.
Recepti
6.5.2017. Mediteranska prehrana - maslinovo ulje pomaže u prevenciji i kontroli dijabetesa
Zorana Jagodić
Mediteransku prehranu mnogi, od liječnika do nutricionista, smatraju zlatnim standardom kad se govori o uravnoteženoj prehrani koja doprinosi smanjenom riziku od razvoja kardiovaskularnih bolesti.
Nutricionizam
27.4.2017. Kako se hraniti nakon prestanka intenzivnog treniranja?
Katarina Zupančič, dipl.ing. prehrambene tehnologije, nutricionist
Donosimo vam smjernice i jelovnik kako održati tjelesnu formu i težinu za žensku osobu od 30 godina, koja je prestala vježbati, nakon višegodišnjeg redovnog vježbanja u teretani 4-5 puta tjedno.
Dijete i jelovnici