31.7.2015. Idealni obroci nakon treninga snage
Ivan Lepčin, osobni trener
"Doručak je najvažniji obrok u danu." To je možda i bilo točno u vremenima prije nego smo se počeli baviti treningom snage. Od tada pa nadalje, primat među obrocima preuzima obrok koji slijedi nakon treninga, poznatiji pod kraticom PWM (Post-Workout-Meal).
Dodaci prehrani
30.7.2015. 5 recepata za hummus – najzdraviji namaz na svijetu
Zorana Jagodić
Hummus je dokaz da zdrava hrana može biti jednostavna za pripremu. U samo desetak minuta pripremanja, imate zdravi namaz u kojem su sastojci koji neće ugroziti ni vašu formu, a ni – još važnije – vaše zdravlje.
Recepti
29.7.2015. Različite vrste tjestenine - predstavljamo nove okuse i bolje nutritivne vrijednosti
Zorana Jagodić
Na tržištu je dostupan velik broj tjestenina različitog sastava: od tjestenina od drugih vrsta žitarica poput pira, kukuruza, heljde, prosa do rižinih rezanaca, rezanaca od glukomanana.
Nutricionizam
28.7.2015. Muškatni oraščić - od začina do psihoaktivne supstance
Zorana Jagodić
Muškatni oraščić se kao začin koristi u našim krajevima u pripremi kompota, nabujaka, raznih slastica, ali i mesnih jela. Preporučuje se dodavati ga na kraju pripreme jela, jer ga termička obrada oslabljuje, i kvalitetom i intenzitetom okusa.
Nutricionizam
27.7.2015. 3 recepta za visokoproteinske, niskokalorične waffle
Zorana Jagodić
Waffli su karakterističan kolač koji se peče u posebnim kalupima koji smjesu stišću s obje strane, kako bi se dobili uzorci s kockastim utorima za namaz i punjenje.
Recepti
24.7.2015. 5 recepata za ljetne, osvježavajuće salate
Zorana Jagodić
Vrućine smanjuju apetit i potiču nas da za obroke biramo lagane namirnice, bogate tekućinom koja će nas dodatno rashladiti i olakšati nam podnošenje ovih vrućina. Upravo zbog toga, ljetne obročne salate su odličan odabir za doslovno sve obroke u danu: od doručka, do večere.
Recepti
22.7.2015. Biotin – vitamin koji čuva vaše nokte, kožu i pomaže metabolizmu
Zorana Jagodić
Biotin je vitamin B skupine koji u organizmu imaju zadatke hranu pretvoriti u energiju. Biotin se još naziva i vitamin B7, vitamin H ili koenzim R.
Nutricionizam
20.7.2015. Birajte: Kruh od banane na 3 načina
Zorana Jagodić
Kruh od banane je odlično rješenje za više doručaka. Izdvojite desetak minuta za pripremu i oko sat vremena za pečenje i dobit ćete izvrstan kolač koji možete više dana jesti ujutro uz kavu za doručak.
Recepti
17.7.2015. Usporedba – kravlje, bademovo, rižino, zobeno, sojino i kokosovo mlijeko (karakteristike i prednosti)
Zorana Jagodić
Danas na policama supermarketa imate dostupno zobeno, rižino, bademovo, kokosovo i sojino mlijeko. No, kako odabrati? Koje su prednosti, a koji nedostaci svakog od navedenih mlijeka?
Nutricionizam
16.7.2015. Ashwagandha – za vaš bolji libido, bolje raspoloženje i koncentraciju!
Zorana Jagodić
U ajurvedskoj medicini se ashwagandhu smatra jednom od najsnažnijih biljaka s pozitivnim učincima na ljudsko zdravlje. Ashwagandha je snažni antioksidans koji pronalazi i uništava slobodne radikale koji su odgovorni za starenje i brojna stanja bolesti.
Dodaci prehrani
15.7.2015. 6 osvježavajućih recepata s lubenicom i dinjom!
Martina Banić
Sam spomen vrućine, voća i vode sigurno vas je odmah asocirao na lubenicu i dinju, kraljice ljeta koje najčešće vežemo uz voćne salate. No, zašto ostati na tome? Ako ste ljubitelji ovih osvježavajućih plodova zbog kojih svi željno iščekujemo ljeto, iskušajte nešto novo i uvjerite se kako uz samo mal...
Recepti
14.7.2015. Recepti s heljdom: šarena heljda s piletinom, heljda s plodovima mora i zdrave palačinke!
Martina Banić
Jeste li čuli za heljdu i jeste li je probali? Ako još niste, trebali biste! Ova super hranjiva biljka pomalo je i zanemarena u mnogim jelovnicima što je šteta s obzirom na njene značajke. Nudim vam svoja tri omiljena i jednostavna recepta u nadi da ću vas time dodatno potaknuti da je isprobate i uv...
Recepti