Ojačajte trup s Kinesisom!

Image

Pratite li našu priču o inovativnom načinu vježbanja na Kinesisu, spravi koja omogućuje neograničene mogućnosti pokreta, rekli smo da nam Kinesis omogućava izvedbu bazičnih vježbi te čitav niz složenih pokreta koji nam omogućuju da u jednoj vježbi radi nekoliko mišićnih skupina od jednom. Polako ćemo ući u čaroliju tih složenih vježbi te vam ovim putem prikazati nekoliko odličnih vježbi kojima možete ojačati trup.

Neke od prikazanih vježbi koriste se i kao specifične vježbe u pojedinim sportovima (tenis, skijanje…). Najbolje rezultate davale su upravo ove vježbe koristeći ih redovito u treningu s rekreativno aktivnom populacijom. Prvenstveno se popravlja postura. Osoba vrlo brzo ojača trup što joj omogućava pravilnije držanje, te se smanjuju bolovi u kralježnici.

Vježba br. 1

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 1 Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 1

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 1

Zauzimamo početni stav stojeći, noge su u širini kukova i lagano savijena koljena. Primamo ručke „alfa“ pozicije (nadhvatom) te ruke ispružimo ispred tijela u visini ramena.

U prvom dijelu vršimo pokret primicanja jedne ruke prema sebi (ruka je savijena u laktu, a šaka u visini prsiju), drugom rukom koja je opružena vršimo rotaciju trupa. Prilikom rotacije trupa treba paziti da je ruka opružena te da pokušamo ne rotirati kukove i podići se u koljenima.

Rotaciju kukova spriječit ćemo na način da zauzmemo što niži položaj u nogama (tzv. položaj „stolice“) te napravimo rotaciju samo iz struka. Vraćamo u početni položaj istim putem kojim smo izveli vježbu. Vježbu izvodimo naizmjenično u jednu i drugu stranu.

Vrlo koordinacijski i energetski zahtjevna vježba u kojoj je aktiviran cijeli kinetički lanac. Prilikom izvođenja vježbe preporuča se disanje na način da tijekom primicanja ruke prema sebi vršimo udisaj, a izdisaj za vrijeme rotacije trupa.

Vježba br. 2

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 2 Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 2

U ovoj vježbi se također nalazimo u početnom stavu stojećem, noge su u širini kukova i lagano savijena koljena. Rukama primamo ručke "gamma" pozicije i vršimo pokret objema rukama prema sebi i u stranu. Prilikom vježbe paziti da su nam leđa ravna, da ne rotiramo kukove i ono što se često puta događa, početnicima i osobama s manje snage, da tijelo pregibaju prema naprijed (rade pretklon).

Istim putem vraćamo se u početni položaj, a kretnju izvodimo naizmjenično u jednu pa drugu stranu. Prilikom izvedbe vježbe preporuča se disanje na način da tijekom popuštajuće faze udišemo, a tijekom svladavajuće faze izdišemo. Specifična vježba u pripremi skijaša, tenisača, golfera.

Vježba br. 3

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 3 Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 3

Izrazito zahtjevna vježba koja se primjenjuje u pripremi skijaša, zahtjeva ravnotežu te zavidnu snagu trupa. U početnom položaju stojimo bočno od Kinesisa, vanjsku nogu odmaknemo od tijela, trup okrenemo prema Kinesisu dok su ruke ispružene ispred tijela u ravnini ramena. Skupljenim šakama držimo ručke „alfa“ pozicije. U isto vrijeme vršimo kretnju primicanja vanjske noge prema sebi s podignutom natkoljenicom te rotiramo trup s rukama ispred sebe tako da smo u potpunosti u položaju bočno od Kinesisa.

Istim putem vraćamo se u početni položaj. Vježbu prvo izvodimo u jednu stranu, a zatim u drugu. Prilikom izvedbe vježbe preporuča se disanje na način da tijekom popuštajuće faze izdišemo, a tijekom svladavajuće faze udišemo.

Vježba br. 4

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 4 Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 4

U ovoj vježbi stojimo bočno od Kinesisa, noge skupljene i lagano savijene u koljenima. Trupom i licem se okrenemo prema Kinesisu, a ruke ispružimo ispred tijela u visini ramena te skupljenim šakama primamo ručke „alfa“ pozicije. Vanjskom nogom vršimo iskorak bočno, prenosimo težinu na iskoračenu nogu te rotiramo trup s rukama ispred sebe u drugu stranu.

Istim putem vraćamo se u početni položaj. Vježbu prvo izvodimo u jednu pa zatim u drugu stranu. Disanje kao i u prethodnim vježbama tijekom popuštajuće faze udišemo, a tijekom svladavajuće faze izdišemo.

Vježba br. 5

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 5 Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 5

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 5

U ovoj vježbi sjedimo na lopti s time da smo bočno okrenuti Kinesisu. Rukama primamo ručke „alfa“ pozicije. U početnom položaju trup nam je okrenut prema Kinesisu, a ruke su ispružene ispred tijela u visini ramena. Vršimo prvo kretnju primicanja vanjske ruke k sebi (ruka savijena u laktu, šaka u visini prsiju), a zatim opruženu unutarnju ruku dovodimo ispred sebe istovremeno rotirajući trup.

Vježbu prvo izvodimo u jednu, a zatim u drugu stranu. Tijekom izvedbe vježbe bitno je paziti da su leđa ravna te da uskladimo disanje. Dišemo na način da tijekom primicanja ruke prema sebi vršimo udisaj, a izdisaj za vrijeme rotacije trupa.

Vježba br. 6

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 6 Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 6

Ojacajte trup s Kinesisom - vjezba broj 6

U položaju sjedećem na lopti, primamo pothvatom ručke „beta“ pozicije, leđa su tijekom izvođenja vježbe ravna. Prvo izvodimo jednoručni pregib, nakon toga potisak ruke gore (tzv.uzručenje) i u završnoj fazi tijelom se naginjemo u stranu (tzv.otklon).

Prilikom naginjanja gornjeg dijela tijela u stranu bitno je da leđa ostanu ravna, a lopta mirno. Disanje usklađujemo s pokretom, kroz popuštajuću fazu udišemo, a tijekom svladavajuće faze izdišemo.

Pratite i dalje našu priču o inovativnom vježbanju na Kinesisu. Uskoro ćemo vam predstaviti pravu čaroliju složenih pokreta koji nam omogućuju da u malo vremena napravimo veliki volumen rada te s malim brojem ponavljanja postignemo zavidne rezultate.

Zaželite li biti u trendu te biti među prvima koji vježbaju na Kinesisu, javite se u prvi Kinesis studio Linea Alba gdje možete vježbati pod stalnim stručnim vodstvom. Treninzi su individualni te planirani i programirani prema vašem stupnju treniranosti.

Objavljeno 14.10.2009.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!