Kinesis - probajte vježbe za leđa!

Image

Naša priča o inovativnom načinu vježbanja na Kinesisu, spravi koja omogućuje neograničene mogućnosti pokreta, nastavlja se s prikazom manjeg dijela vježbi koje se mogu izvesti na Kinesisu za leđa. Već ste upoznati da se na Kinesisu mogu izvoditi lako izvedive bazične vježbe i vježbe rehabilitacije, pokreti i vježbe koji su specifični za pojedini sport ili za poticanje koncentracije, pokreti koji objedinjuju duh i tijelo. U sljedećih nekoliko prikaza vježbi upoznat ćemo vas s bazičnim vježbama za leđa.

Vježba br. 1

U ovoj vježbi, iz početnog stojećeg stava prilikom kojeg su noge u širini kukova i lagano savijene u koljenima, primamo rukama ručke tzv. gamma pozicije hvatom od ispod i vršimo pokret privlačenja laktova k tijelu. Pri tome ruke ostaju savijene u laktu tako da su nam šake u visini ramena. Pri tome se preporuča disanje na način da tijekom popuštajuće faze vršimo udisaj, a tijekom svladavajuće faze izdisaj. Ista vježba se može izvesti i na lopti, vidi vježbu broj 3.

Vježba br. 2

Zauzimamo početni položaj stojeći jednako kao i u prethodnoj vježbi samo što sada ručke tzv. gamma pozicije primamo odozgora (nathvatom). Ruke su nam opružene u visini ramena i vršimo pokret tzv. pripričenje , privlačimo obje ruke opružene istovremeno k tijelu. Prilikom izvedbe vježbe preporuča se disanje na način da tijekom popuštajuće faze udišemo, a tijekom svladavajuće faze izdišemo. Ova vježba se također može izvesti i na lopti, vidi vježbu broj 5.

Vježba br. 3

U ovoj vježbi sjedimo na lopti pri čemu moramo paziti da lopta prilikom izvedbe vježbe ostane mirna te da su nam leđa ravna. Primamo rukama ručke tzv. gamma pozicije hvatom od ispod i vršimo pokret privlačenja laktova k tijelu. Prilikom izvedbe vježbe preporuča se disanje na način da tijekom popuštajuće faze izdišemo, a tijekom svladavajuće faze udišemo.

Vježba br. 4

I u ovoj vježbi sjedimo na lopti, održavamo balans na lopti i leđa su ravna prilikom izvedbe. Prije nego što sjednemo na loptu prekrižimo ručke tzv. gamma pozicije i primamo ih rukama hvatom od ispod. Sjednemo na loptu ruke nam se nalaze iznad glave lagano savijene u laktovima. Vršimo pokret povlačenja ruku prema dolje pri čemu su ruke lagano savijene u laktovima tijekom cijelog pokreta. Disanje kao i u prethodnim vježbama tijekom popuštajuće faze udišemo, a tijekom svladavajuće faze izdišemo.

Vježba br. 5

Kao i u prethodnoj vježbi sjedimo na lopti , tijekom izvođenja vježbe pazimo da lopta ostane mirna i da su leđa ravna. Ručke primamo hvatom odozgora (nathvatom), opružimo ih u visini ramena i vršimo pokret tzv. pripručenje , privlačimo obje ruke opružene istovremeno k tijelu. Tijekom popuštajuće faze udišemo, a tijekom svladavajuće faze izdišemo.

Vježba br. 6

Zahtjevnija vježba za leđa koja se izvodi također uz pomoć lopte, a osim jačanja leđa, razvijamo i statičku snagu trupa. Rukama hvatom od ispod (pothvatom) primamo ručke, ruke su ispružene. Legnemo leđima na loptu tako da je prsni dio kralježnice većim dijelom na njoj, a kukove što više podignemo. Vježbu izvodimo tako da ruke koje su ispružene povlačimo prema sebi privlačeći laktove k tijelu, ruke su u završnoj poziciji pogrčene u laktovima. Disanje kao i u prethodnim vježbama.

Vježba br. 7

Početni položaj u ovoj vježbi je sijed na lopti, tijelom smo okrenuti prema Kinesisu, a ruke su ispružene ispred tijela u ravnini ramena (predručenje). Jednu ruku privlačimo k sebi, lakat te ruke ide uz tijelo, okrećemo se pri čemu treba pripaziti da lopta ostane mirna, a leđa ravna, opružamo ruku u nazad s laganim pogledom za rukom. Vraćamo ruku istim pokretom natrag u početni položaj i isti pokret ponavljamo drugom rukom. Ova vježba osim što jača leđa služi i kao odlična vježba za trup. Disanje usklađujemo s pokretom, kroz popuštajuću fazu udišemo, a tijekom svladavajuće faze izdišemo.

Vježba br. 8

U ovoj vježbi okrenuti smo licem prema Kinesisu. Iz početnog, stojećeg stava prilikom kojeg su noge u širini kukova i lagano savijene u koljenima, primamo ručke hvatom od ispod i vršimo pokret privlačenja laktova k tijelu i koliko je to moguće u nazad. Pri tome ruke ostaju savijene u laktu tako da su nam šake u visini prsiju. Preporuča se disanje na način da tijekom popuštajuće faze vršimo udisaj, a tijekom svladavajuće faze izdisaj.

Kinesis nam pruža zaista neograničeni broj pokreta i vježbi, ovo je samo jedan manji dio vježbi za leđa. Većina ovih bazičnih vježbi može se ukomponirati s još nekoliko mišićnih skupina čime vježba postaje zahtjevnija, ali i samim time produktivnija.

Još jednom vas podsjećamo da vježbati na Kinesisu možete u prvom Kinesis studiu Linea Alba u sklopu individualnih programa pod stalnim stručnim vodstvom trenera.

Objavljeno 26.08.2009.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!