Akcija: do 40% popusta na odabrane kardio sprave

Vodimo vas kroz vježbe mobilnosti i istezanja za cijelo tijelo

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Pogledaj i ti najveću ponudu fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Teretane su nam počele s radom i velika je vjerojatnost da patite od početnih upala mišića. Ali čak i ako niste krenuli trenirati s ovim povratničkim valom, vjerojatno vam tijelu nedostaje istezanja i mobilnosti. U koju god skupinu ljudi upali, danas imam trening za vas.

Donosim vam trening mobilnosti cijelog tijela koji će biti odličan za upale mišića, ali i za one vježbače koji se tek pripremaju napraviti prvi korak prema dvoranama i teretanama.

4 videa s vježbama za povećanje mobilnosti

Kroz četiri kratka videa ćemo proći svaki dio vašeg tijela te ovaj trening možete raditi bilo kada u danu. Naime, ne samo da možete odraditi 4 videa uzastopno nego možete izabrati samo jedan koji vam je u tom trenutku potreban i odraditi samo njega.

Svaki od četiri videa ima svoj fokus:

1. Vježbe za mobilnost ramena i torakalna kralježnica

2. Vježbe za mobilnost leđa

3. Vježbe za mobilnost stražnje lože

4. Vježbe za mobilnost kukova

Svaku vježbu zadržite po minutu u položaju

Kroz videa vam demonstriram vježbe i zadržavam ih par trenutaka, ali ako želite, možete svaku poziciju zadržati jednu minutu za najbolji učinak. Za vrijeme odrađivanja vježbi duboko dišite i to je sve!

Utjecaj istezanja i rada na mobilnosti već znate ali znate li da je po najnovijim studijama (Thomas i sur.) potrebno raditi minimum 5 minuta po tjednu određenu vježbu istezanja za najbolji učinak? Npr. želite li postati bolji u “hip openers” vježbi potrebno je držati poziciju hip openers jednu minutu i to 5 puta tjedno za najbolji učinak!

Sretni i mobilni bili!

Reference:

  1. Thomas E, Bianco A, Paoli A, Palma A. The Relation Between Stretching Typology and Stretching Duration: The Effects on Range of Motion. Int J Sports Med. 2018 Apr;39(4):243-254.

Objavljeno 13.03.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!