"Train Together. Gain Together." - 4 atraktivne bodyweight vježbe za trening s partnerom
Vježbe

"Train Together. Gain Together." - 4 atraktivne bodyweight vježbe za trening s partnerom

Bodyweight vježbe su iznimno popularne iz više razloga. Za njihovu izvedbu nisu potrebni nikakvi rekviziti osim vašeg tijela koje "radi" kao rekvizit. Osim toga, ako bodyweight vježbe radite s partnerom, onda ćete se svakako i zabaviti i odraditi super trening. 

Donosimo 4 bodyweight vježbe koje možete odraditi kao samostalan trening, primjerice u kružnom obliku rada, ako svaku bježbu radite po 60 sekundi, a napravite 8-10 krugova. Inače, ove vježbe možete odraditi i na kraju klasičnog treninga, kao "finisher" kojim ćete iscrpiti i posljednje atome snage, ali i zabaviti se. 

reebok

Čučanj sa sklekom u "tačkama"

Jedan partner zauzme poziciju planka s opruženim rukama. Drugi stane između njegovih stopala i uhvati ih za nožne zglobove i podigne se u potpuno uspravnu poziciju. Iz te pozicije, partner koji je u planku radi sklek, a partner koji stoji uspravno radi čučanj pazeći pritom da su leđa tijekom izvedbe pokreta budu ravna i u neutralnoj poziciji. Nakon odrađenog određenog broja ponavljanja, partneri mijenjaju pozicije i ponavljaju vježbu.

Plank s pljeskom

plank

Oba partnera stoje u položaju planka na opruženim rukama, okrenuti jedan prema drugome. Iz tog položaja, partneri istovremeno podižu suprotne ruke od tla i dodiruju dlan partnerove suprotne ruke. Ruke se podižu naizmjence.

Preskoci preko partnera u plank

Jedan partner stoji u položaju planka na podlakticama, a drugi sunožno bočno preskače preko njega. Vježba se izvodi u trajanju od 30 sekundi nakon čega se zamjenjuju pozicije.

Jednonožni čučanj s partnerom 

reebok

Stanite jedno prema drugome i dlanom jedne ruke uhvatite dlan iste ruke vašeg partnera. Nogu na kojoj se nećete spuštati u čučanj, ispružite ispred sebe i odignite od poda.

Držeći balans, krenite se spuštati u čučanj na drugoj nozi. Spustite se toliko da kuk dođe minimalno do ravnine koljena, a natkoljenica bude paralelna s ravninom tla. Iz najdonje pozicije se vratite u početnu poziciju u kojoj je noga kojom radite čučanj potpuno opružena. Ponovite pokret na suprotnoj nozi i tako radite naizmjence.

reebok sprint tr

Zajedno ste snažniji. Trening s prijateljima može povećati motivaciju za 100%, a za sve ostalo tu je Reebok oprema za trening. Odaberite nove tenisice Sprint TR za višenamjenski trening i odjeću koja izgleda odlično. Reebok kolekciju pronađite u INTERSPORTU!

Želimo vas potaknuti da postanete snažniji, zajedno! Kupi nove Sprint TR s prijateljem i oboje ostvarite 20% popusta! Dođite zajedno u odabrane prodavaonice Intersport ili ostvarite popust kupnjom na web shopu koristeći kod REEBOK-SPRINT koji vrijedi ukoliko se u tvojoj košarici nalaze 2 para novih Reebok Sprint TR tenisica! Javi prijatelju i požurite jer akcija vrijedi do 20.03.!

Foto: Jaka Ažman, Lea Kovačić

Model: Rebeka Fink

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 05.03.2018
Piše:
Sponzorirani članak