Zuzka: 5-minutni trening cijeloga tijela bez rekvizita (video)

Image

Mnogima je putovanje vrijeme kad ne mogu vježbati jer "nemaju gdje ni kako". Pogotovo je ovo izgovor kad su smješteni u hotelima u kojima nema teretane ili druge vrste dvorane u kojoj bi se mogao odraditi trening. No, dobar trening se bez imalo problema može odraditi u hotelskoj sobi. Treba vam doslovno samo malo slobodnog prostora, a toliko ćete ga naći i u najmanjoj sobi.

Dakle, pogledajte Zuzkin video prijedlog kako odraditi trening u hotelskoj sobi i zaboravite ubuduće na izgovor da ne možete vježbati dok ste na putovanju. Trebate samo ručnik koji će biti zamjena za podlogu za vježbanje i jednu stolicu. Trening traje 5 minuta.

Krenimo:

1. Podizanje bokova

Lezite na leđa, a stopala stavite na stolicu tako da su koljena pod pravim kutom. Rukama se uz tijelo oslonite o pod i podižite bokove u zrak do pozicije u kojoj vam trup i natkoljenice čine ravnu liniju. U gornjoj pozicije čvrsto stisnite stražnjicu. Vježbu ponovite 20 puta.

2. Sklekovi

Iz prethodne vježbe se zarolajte u poziciju skleka i odradite seriju sklekova, ali tako da se kod svakog skleka potpuno spustite na tlo i odmaknete dlanove od poda. Odradite 10 sklekova.

3. Bugarski iskoraci

Stanite ispred stolice. Stopalo jedne noge zabacite ravno unatrag i postavite ga gornjim dijelom na stolicu. Držeći ravno leđa, spuštajte se u iskorak, pazeći pritom da koljeno prednje noge ne prelazi liniju prsta. Ako se to događa, odmaknite prednju nogu više naprijed, a težinu tijela prilikom spuštanja više prebacite na stražnju nogu. Odradite 20 iskoraka na svaku nogu.

zuzka trening

4. Kompleks: izdržaj + odnoženje + obrnuti sklek + privlačenje koljena

Stanite u poziciju izdržaja s opruženim rukama, ali sa stopalima na stolici. Iz te pozicije, polako dlanovima "došećite" što bliže stolici, pazeći da kralježnica ostane čvrsta, a noge opružene. Iz te pozicije, jednu nogu podignite što više u zrak pa na jednoj nozi odradite sklek, tako da laktove širine u stranu. Vratite se u položaj, pa dlanovima prošećite nazad u položaj izdržaja pa iz tog položaja koljeno iste noge koju ste dizali u stranu privucite što bliže laktu te ruke pa vratite u početni položaj. Napravite na svaku stranu po 5 ponavljanja.

Ove 4 vježbe možete ponoviti u još 2 kruga. U samo 15 minuta, bez rekvizita, samo težinom vlastitog tijela možete odraditi vrhunski trening. Samo je volja potrebna!

Objavljeno 24.11.2015.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
12
4
Podijeli s prijateljima!