Vježbe za tonus ramena i ruku (video)

Image

Ako napravite anketu među ženama s pitanjem: “Koji biste dio tijela voljele učvrstiti i dobiti tonus?”, gotovo je sigurno da će na drugom mjestu (nakon stražnjice) biti ruke. Žene vole lijepo oblikovane, vretenaste mišiće na rukama, te se svakojakim vježbama bore protiv opuštenih i mlohavih nadlaktica.

Lijepo oblikovane ruke zahtijevaju održavanje tonusa mišića ramena i bicepsa. No, budući da se radi o malim mišićnim skupinama, trening ruku i ramena se može jako uspješno odraditi u jako malo vremena, s tek jednim rekvizitom - elastičnom gumom!

Pogledajte video trening za tonus ruku, i počnite već danas vježbati s nama!

Za trening vam je potrebna samo elastična guma i malo slobodnog prostora u vlastitom domu, parku ili na plaži. Također, dodatna prednost ovoga treninga jest i to što je gotov za 15-ak minuta pa ga možete odraditi i na pauzi na poslu. 

Trening se sastoji od 4 vježbe. Svaku vježbu se izvodi u 4 serije po 10 puta.

Ako želite otežati trening, možete ga odraditi kao kružni trening: bez pauza između vježbi i serija, u 4 kruga.

Vježbe:

  1. Biceps pregib elastičnom gumom  - 4 x 10
  2. Bočno odručenje s polupogrčenim laktovima za ramena - 4 x 10
  3. Predručenje s polupogrčenim laktovima - 4 x 10
  4. Unakrsno povlačenje od butina do brade - 4 x 10

Ovaj trening je namijenjen svima: od početnica, do iskusnijih vježbačica. Razliku u intenzitetu i težini može se napraviti odabirom traka jačeg ili slabijeg otpora. Odradite ovaj trening 2 puta tjedno, i garantiramo da ćete već nakon nekoliko tjedana zamijetiti promjene u izgledu svojih ruku, a ljetne majičice će vam puno bolje stajati.

Pratite video: 

Više video treninga pogledajte na Fitness.com.hr YouTube kanalu

Objavljeno 06.08.2015.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
6
1
Podijeli s prijateljima!