Istopite masne naslage vježbama na Bosu lopti
Vježbe

Istopite masne naslage vježbama na Bosu lopti

Bosu lopta je „3u1 rekvizit“ pomoću kojeg istovremeno oblikujete tijelo, topite masne naslage i razvijate balans.

U nastavku donosimo osam vježbi na Bosu lopti kojima ćete postići zagrijavanje tijela, kondiciju, te sagorijevanje masnih naslaga.

Sve vježbe se izvode u stojećem položaju na okrugloj strani Bosu lopte, te je njihova svrha zagrijavanje tijela prije vježbi oblikovanja i stabilizacije ili topljenje masnih naslaga izvođenjem kondicijskih vježbi između intervala oblikovanja.

Preporuke za izbjegavanje mogućih ozljeda:

  • prije izvođenja vježbi na nestabilnoj Bosu lopti, iste vježbe probajte izvesti na ravnoj podlozi step klupice
  • uvijek zakoračite punim stopalom na sredinu Bosu lopte
  • neka vam pogled prati pokret stopala, kako biste izbjegli rizik od mogućih ozljeda
  • na početku izvodite pokrete sporije, tek kad ih savladate dodajte brži tempo

Disanje: dišite kontinuirano bez prekida, udahom na nos i izdahom kroz usta neovisno o fazi izvođenja vježbe.

Broj serija i ponavljanja: ovisno o konceptu treninga, svaku vježbu ponavljajte u trajanju od 30 sekundi do minute.

Slijedi osam vježbi zagrijavanja i kondicije s Bosu loptom:

Tap stopalom - naizmjenično (sporo - brzo)

Penjanje i silaženje (step-ups)

Podizanje koljena kroz penjanje i silaženje 

Podizanja koljena naprijed i strana (pojedinačno)

Sunožni skokovi na polu loptu iz širokog raskoračnog stava

Iskorak u stranu kroz skok (side-to-side jumps)

Čučanj u stranu kroz skok (side-to-side squats)

Skok s balansom na jednoj nozi u krug (obje strane)

Isprobajte gore prikazane dinamične vježbe koje pružaju dodatan izazov u razvoju kondicije, te sagorite masne naslage na zabavan način.

Bosu ili balansnu poluloptu možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 9 komentara na ovu temu
Forum
Svi komentari na temu: Istopite masne naslage vježbama na Bosu lopti

Pozdrav, zanima me jel dobro odrađivati aerobne treninge tipa trčanje ili preskakanje vijače ako sam na dijeti bez ugljikohidrata. Inače to je 3x tjedno dok sam ostala 3 puta u teretani. Cilj mi je mišićna definicija te skidanje masnih naslaga. Naravno obrnutim redoslijedom ;)
Maryann
09.04.18. u 22:36
line
Ovisi primarno o tome u kojoj si trenutno fazi..
Prije svega sa prehranom, kako izgledas, koliko dugo si na dijeti, koliko jos imas za skidat, i da li je samo skidanje masnog tkiva trenutno zastalo ili ne?
CeLe111
10.04.18. u 08:04
line
5-6 obroka dnevno, proteini i povrće. Dijeta 10 dana. Imala sam 75 kg sad 71. 173 cm visoka. imam jači donji dio tijela .Bitno mi je smanjiti opseg bedara ,koljena i kukova.
Maryann
11.04.18. u 18:12
line


Ja bi raðe hodala što duže mogu nego imala dodatne intezivne aktivnosti uz toliko malo energije.....hodanje æe smiriti kortizol, ovo drugo æe ga isprovocirati još više što bi te moglo zbetonirat.

Koliko dugo misliš tako? UH-a nema u nikakvoj varijanti?
Gym_girl
11.04.18. u 20:41
line
Nema Uh , samo povrće do 10 g na dan. a mislim još bar 10 dana, a kasnije uvoditi Uh s manjim glik indeksom, znači opet ne žitarice riža kruh slatko i sl
Maryann
12.04.18. u 12:27
line
 
Povræe do 10 g na dan? Geek

Što je sa masnoæama? Na hranu mislim :)
Gym_girl
13.04.18. u 00:27
line
ma ne ..mislila sama ako pojedem 200 g povræa to je otprilike 10 g uh
Masnoæe uzimam, ulja..
Maryann
14.04.18. u 15:10
line
 
... znaèi 200g povræa na dnevnoj bazi?

Mislim da smo ovdje u crvenoj zoni, samo što info dobivam na kapaljku :)
Gym_girl
14.04.18. u 21:23
line
Vijacom ces definitovno smrsavit po meni jedan od najboljih i najjednostavnijih alata za mrsavljenje a i odlican je za koordinaciju. E sad pitanje je koliko ces dugo moc to sve radit s tako malo UH. U tvom slucaju se definitivno bolje drzat laganijeg oblika cardia ako jos i treniras u teretani. Prepotucio bih da se drzis osnovnih slozenih vjezbi: cucanj, mrtvo, potisak neke vrste te iskorak. Pazi na broj serija koje radis jer si u kalorijskom deficitu i nemozes se oporavljat tako dobro. Ne svidja mi se tako.veliki gubitak tjelesne mase u samo 10 dana iako ti je dobar dio toga voda. Pazi da ne izgoris od zelje. Pametnim pristupom mozda ces doci do rezultata sporije ali neces imati neugodne posljedice poput hormonalnih disbalansa koji mogu bit jako neugodni kad se s dijetom pretjera (obicno u kasnijim fazama). Ali da rezimiram. Da cardio definitivno bih ukljucio ali samo malo manje agresivan. Npr brzo hodanje ili lagani jogging, bicikla, plivanje ako.imas pristip bazenu ili moru. Pozz
protejini
24.04.18. u 17:37
line
Opcije
Isprintaj
Veličina slova