Božićna akcija: iskoristi do 30% popusta na kettlebelle, bučice i pločaste utege!

Istopite masne naslage vježbama na Bosu lopti

Image

Bosu lopta je „3u1 rekvizit“ pomoću kojeg istovremeno oblikujete tijelo, topite masne naslage i razvijate balans.

U nastavku donosimo osam vježbi na Bosu lopti kojima ćete postići zagrijavanje tijela, kondiciju, te sagorijevanje masnih naslaga.

Sve vježbe se izvode u stojećem položaju na okrugloj strani Bosu lopte, te je njihova svrha zagrijavanje tijela prije vježbi oblikovanja i stabilizacije ili topljenje masnih naslaga izvođenjem kondicijskih vježbi između intervala oblikovanja.

Preporuke za izbjegavanje mogućih ozljeda:

  • prije izvođenja vježbi na nestabilnoj Bosu lopti, iste vježbe probajte izvesti na ravnoj podlozi step klupice
  • uvijek zakoračite punim stopalom na sredinu Bosu lopte
  • neka vam pogled prati pokret stopala, kako biste izbjegli rizik od mogućih ozljeda
  • na početku izvodite pokrete sporije, tek kad ih savladate dodajte brži tempo

Disanje: dišite kontinuirano bez prekida, udahom na nos i izdahom kroz usta neovisno o fazi izvođenja vježbe.

Broj serija i ponavljanja: ovisno o konceptu treninga, svaku vježbu ponavljajte u trajanju od 30 sekundi do minute.

Slijedi osam vježbi zagrijavanja i kondicije s Bosu loptom:

Tap stopalom - naizmjenično (sporo - brzo)

Penjanje i silaženje (step-ups)

Podizanje koljena kroz penjanje i silaženje 

Podizanja koljena naprijed i strana (pojedinačno)

Sunožni skokovi na polu loptu iz širokog raskoračnog stava

Iskorak u stranu kroz skok (side-to-side jumps)

Čučanj u stranu kroz skok (side-to-side squats)

Skok s balansom na jednoj nozi u krug (obje strane)

Isprobajte gore prikazane dinamične vježbe koje pružaju dodatan izazov u razvoju kondicije, te sagorite masne naslage na zabavan način.

Bosu ili balansnu poluloptu možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Objavljeno 17.03.2018.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!