Krećemo danas: Squat challenge - kako u mjesec dana do 200 čučnjeva u 1 seriji!

Image

Čučanj je izvrsna vježba za donji dio tijela koja primarno aktivira mišiće prednje i stražnje strane natkoljenice te stražnjice. Ovaj izazov vam može poslužiti kao odlična zanimacija i rekreacija u vlastitom domu ili vani tijekom šetnje.

Kako se izvodi čučanj?

Stav je otprilike širine ramena s prstima blago rotiranima prema van. Pokret se izvodi guranjem kukova unatrag i dolje dok trup pokušava ostati vertikalan. Koljena svo vrijeme prate smjer stopala (otvarati koljena prema van).

Cijela površina stopala je na tlu, a težina nije prebačena samo na prste niti samo na pete već je ravnomjerno raspoređena na cijelo stopalo. 

Pravilnu izvedbu čučnja pogledajte u videu:

Cilj je na kraju ovog izazova napraviti 200 čučnjeva u jednoj seriji odnosno bez stajanja! I sama sam se okušala u ovakvom izazovu i ono što sam pozitivno primijetila kod ovakvog izazova je:

  • čučnjevi postanu dnevni podsjetnik za kretanje - stvara se navika za kretanjem svaki dan
  • nakon čučnjeva se uvijek osjećam bolje i pokretnije
  • odlično ih je raditi nakon dugo vremena provedenog u sjedećem položaju
  • čučnjevi postanu zabava - pustim najdraže pjesme i uz njih izvodim vježbu
  • blage promjene na bedrima i stražnjici - zategnutiji izgled

Od ovog izazova ne mogu obećati nikakve pretjerane fizičke promjene, ali ovom izazovu to nije ni cilj.

Cilj je motivirati samog sebe i potaknuti se na promjenu, na nešto bolje. Gurati se za ostvarenje rezultata, a to je 200 čučnjeva bez pauze. Itekako preporučam da se posvetite ovakvom izazovu jer bilo koje kretanje ima brojne benefite na Vaše fizičko i psihičko zdravlje.

Želim vam svu sreću!

Mjesečni raspored:

izazov

Objavljeno 05.04.2021.

Trebate savjet stručnjaka? Tu smo za vas

Besplatne savjete možete dobiti od fitness trenera i nutricionista zaposlenih u Fitness.com.hr trgovinama u Zagrebu.


Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!