Akcija - sve bučice na popustu i do -30%

Metode intervalnog treninga - vremenski setovi

Image

Vremenski setovi su metoda koju koristim većinom kada su prostor, vrijeme i potrebni rekviziti limitirajući faktor prilikom planiranja treninga.

Planiranje treninga

Trening se radi na način da se oformi 8-10 stanica na kojima se radi u intervalima od 30 sekundi rada i 30 sekundi odmora nakon čega slijedi promjena stanice.

Vremenski setovi su po principu vrlo slični kružnom obliku rada, međutim razlikuju se jer jedina pauza (30 sekundi) je između vježbi te nakon odrađene serije nema odmora već se ide na sljedeću seriju. Na ovaj način rada ovisno o broju, rasporedu i intenzitetu vježbi može se odraditi intervalni trening u trajanju do 30 minuta.

skok

Prednosti ove vrste treninga

Prateći srčani puls tijekom treninga primjećuje se da puls ne pada ispod hipotetske granice od 60 % maksimalnog srčanog pulsa iznad koje razvijamo aerobne kapacitete te se zaključuje da i ovakvim radom indirektno radimo na podizanju aerobnih kapaciteta.

Ovakav sustav treninga je izuzetno efikasan i primjenjiv u programima sa ciljem smanjivanja potkožnog masnog tkiva kao svojevrstan odmak od klasičnog programa koji se bazira na dugotrajnom aerobnom treningu i staničnom radu na trenažerima.

Primjer funkcionalnog intervalnog treninga

U nastavku je prikaz jednog funkcionalnog intervalnog treninga koji često koristim zbog jednostavnosti primjene, malog broja rekvizita, mogućnosti izvedbe na ograničenom prostoru i sa većim brojem vježbača.

trening

Slični koncepti su mogući i u radu s većim opterećenjima (šipka, bučice), ali opterećenje se treba smanjiti u odnosu na metodu kompleksa zbog većeg broja ponavljanja i vremenskog trajanja treninga.

Objavljeno 30.11.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!