NOVA Fitness.com.hr trgovina u Zagrebu - 15% popusta na sve do kraja mjeseca!

4-tjedni plan hodanja za gubljenje kilograma

Image

Velika prednost hodanja je da ne morate učiti pokret, trebate samo obući kvalitetnu obuću, odjenuti se primjereno vremenskim prilikama i krenuti. Prednosti hodanja su mnoge: od poboljšanja raspoloženja, do smanjenja rizika od povišenog kolesterola, visokog krvnog tlaka, srčanih bolesti i dijabetesa, čak i u usporedbi s intenzivnim trčanjem, a pogotovo u usporedbi sa pretežno sjedilačkim načinom života.

Iako hodanje mnogi ne doživljavaju kao tjelesnu aktivnost ona to itekako jest. Kako biste se pokrenuli i hodanje učinili svojom redovnom fizičkom aktivnošću donosimo vam 4-tjedni plan hodanja koji će, uz primjerenu prehranu i kalorijski deficit, doprinijeti regulaciji tjelesne težine, uz sve ostale gore navedene benefite hodanja.

hodanje

Plan koji donosimo se radi u periodu od 7 dana koji se potom ponavljaju kroz prvi mjesec nakon čega se trening za nivo otežava kako bi se kontinuirano poticao napredak.

Uz treninge hodanja, ovaj plan podrazumijeva i 2 treninga snage koje ćete odraditi uz trening hodanja. Trening snage možete odraditi u vlastitom domu i može se sastojati od osnovnih vježbi kao što su čučnjevi, iskoraci, sklekovi, različite varijante planka, a ako imate rekvizite poput elastičnih traka ili bučica, u trening uključite i vježbe s njima.

7-dnevni plan pogledajte u sljedećoj tablici:

trening

Cilj ovog mjesečnog plana

Svaki od ovih treninga trebao bi vam potaknuti potrošnju prosječno 200-300 kalorija, ovisno o vašem stanju, ali i brzini i intenzitetu aktivnosti. Nakon odrađenog prvog mjeseca povećajte trajanje treninga i brzinu kako biste potakli dodatni napredan.

Istezanje

Na početku i na kraju svakog treninga odradite kratko zagrijavanje i hlađenje u trajanju od 5-10 minuta.

Savjet za kraj

Trening koji radite mora vam biti izazovan, ali ne pretjerano težak da ga u započetom tempu ne možete završiti.

Ako ste početnik, krenite polako, bez pretjerivanja i pratite svoje sposobnosti kako biste što prije naučili pronaći optimalan tempo koji je ostvariv u zadanom vremenu, a opet dovoljno težak da vas potakne da se malo pomučite.

Objavljeno 11.01.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!