Striptiz fitness za seksi obline

Image

S kao prirodni oblik ženskog tijela, S kao senzualnost, S kao seksepilnost, S kao snaga, S kao samopouzdanje. S faktor je novi revolucionarni oblik fitnesa namijenjen isključivo ženama.

Sjedinjujući jogu, ples i erotske pokrete, S faktor pruža zdrave kardio vježbe, kao i neke nove trikove za spavaću sobu. Tonificira mišiće, učvršćuje tijelo, povećava fleksibilnost, skida suvišne kilograme i povećava razinu energije.

Striperske i vježbe oko šipke fokusiraju se na gornji dio tijela i snagu abdomena. Ujedno jačaju samopouzdanje i ženama pružaju nov osjećaj za doživljaj vlastitog tijela.

Fitness je kreirala holivudska glumica Sheila Kelley poznata iz serija "Zakon iz Los Angelesa" i "Sestre", filmova "Singles" i "Jednog lijepog dana", kao i mnogih drugih. Pripremajući se za ulogu striptiz plesačice u filmu "Ples u Plavoj iguani" učila je striperske pokrete i ples od profesionalnih plesačica.

Tako je došla na ideju da osmisli novi fitness sa ženstvenim senzualnim pokretima koji naglašavaju ženske obline, umjesto da ih izravnavaju kao većina drugih oblika vježbanja prilagođenih muškom tijelu.

Ali, Sheilla nije samo glumica, ona je i supruga (udana za Richarda Schiffa, popularnog glumca iz "Zapadnog krila") i majka (ima dvoje djece) koja sretan brak može zahvaliti upravo novoprobuđenoj erotskoj snazi te samopouzdanju i unutarnjem miru koji joj je donijela.

Danas je Sheilla jedan od najpopularnijih fitness gurua u Americi. Osnovala je program vježbanja pod nazivom S faktor koji su usvojili fitness centri diljem SAD-a. Živi u Los Angelesu, gdje je nedavno otvorila novi prošireni centar za S faktor.

Hrvatska je prva zemlja u Europi u kojoj je prevedeno ovo recentno američko izdanje. Osim knjige, najesen kreće i tečaj S-faktora u fitness centrima.

Picassov luk

Za što je koristan: Ovaj pokret otvara grudni koš, što može olakšati astmu i druge respiratorne tegobe, a ujedno i blago masira prednju stranu srca. Ovo je vježba za gipkija leđa i bokove te za otvaranje područja zdjelice. Slobodno zabačena glava povećava dotok krvi u mozak, što održava sinapse u punom pogonu.

Početnici : Sjednite na stopala i razmaknite koljena za širinu kukova. Desni dlan stavite na pod iza sebe, oko 30 cm od stopala. Zadržite stražnjicu na stopalima, udahnite i izvijte leđa pa isturite grudi ispred sebe. Oslonite se na desnu ruku.

Prijelazni : Stavite desni lakat na pod iza sebe, oko 50 cm iza stopala. Dlan je na podu. Oslanjajući se na lakat, izdahnite i izvijte leđa u luk prema gore, glavu zabacite unatrag.

Napredni : Stavite desni dlan iza sebe, oko 30 cm od stopala. Prsti su okrenuti prema zidu iza vas. Udahnite i izvijte leđa, oslanjajući se na desnu ruku podignite stražnjicu sa stopala i što više isturite zdjelicu prema naprijed.

Prikradanje divlje mačke

Kleknite na pod: Sjednite na potkoljenice, a ruke ispružite ispred sebe na podu. Podignite se na ruke i koljena pa desno koljeno i desnu ruku pomaknite naprijed. Ispred sebe što više ispružite desnu ruku i desno koljeno, dok su lijeva ruka i koljeno nepomični.

Savjet više :

Neka vam leđa slobodno vijugaju dok puzite. Opustite mišiće leđa i spustite glavu. Dopustite lopaticama da se dižu i spuštaju do maksimalne visine i dubine. Naglasite pokret.

Demonstrira Ana Kuhanec, prva naša instruktorica S faktora.

Objavljeno 13.10.2006.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!