10 namirnica koje biste uvijek trebali imati u hladnjaku

Image

Jednostavnije je kontrolirati kasnonoćno i jutarnje haranje po hladnjaku imate li uvijek pri ruci ove zdrave namirnice. Napunite hladnjak s ovih 10 super zdravih i ukusnih namirnica i pripremajte ukusne obroke bez imalo grižnje savjesti.

1. Tortilje od cjelovitog zrna

Većina ugljikohidrata koji se nalaze u tortiljama su složeni stoga se ne morate brinuti o povišenoj razini šećera. Imate li želju za slanim, pospite naribani sir po tortilli, zamotajte i pripremite u tosteru i dobit ćete fini i rastopljeni obrok. Ukoliko ste se zaželjeli slatkog prelijte tople tortille sirupom od agave i pospite cimetom.

Tortilje od cjelovitog zrna

2. Banane

Slatke i zasitne, banane su namirnica bogata kalijem i vlaknima. Najbolje ih je jesti same, ali možete ih kombinirati i s drugim namirnicama u bezbroj ukusnih varijanti. Narežite bananu i pospite po zobenim pahuljicama ili narežite ju na komade i umočite u maslac od badema.

Banane

3. Miso

Fermentirana pasta od soje, iznimno popularna u Japanu, možda vam se čini kao neuobičajena namirnica koju biste trebali imati u hladnjaku, ali možete ju iskoristiti na bezbroj načina i tako ojačati imunitet. Pomiješana s vrućom vodom ova pasta bogata cinkom postaje ukusna juha. Pomiješana s drugim sastojcima pretvara se u ukusnu marinadu za ribu ili meso ili fini preljev za zelenu salatu. Samo pripazite pri kupovini i uzmite onu s niskom razinom soli.

Miso

4. Jaja

Jaja puna proteina jedna su od najraznovrsnijih hrana majke prirode. Jedno veliko jaje sadrži oko 75 kalorija iako će razni oblici kuhanja to i promijeniti. Uvijek imajte tucet jaja pri ruci koja možete pripremiti na brz i lagan način.

Jaja

5. Mlijeko

Litra prirodnog izvora kalcija nikad nije na odmak, bilo da se radi o nemasnom, sojinom ili mlijeku od badema. U samo par minuta pripremite zdravu i okrepljujuću šalicu kakaa od čokolade i sirupa od agave ili smiksajte smoothie.

6. Bademi

Mjerica badema zdrava je zamjenska grickalica za čips, krekere i tome slično. Ali ovi su orašasti plodovi također nezaobilazan dodatak pićima, pahuljicama i nemasnim jogurtima. Držite bademe (i ostalo orašasto voće) u hladnjaku da spriječite oksidaciju prirodnih ulja (koja sadrže štetne slobodne radikale).

7. Maslac od kikirikija

Ova ukusna kremasta namirnica našla se neopravdano na zlu glasu, ali konzumirate li ju umjereno imat ćete više koristi nego od običnog maslaca. Maslac od kikirikija bogat je nezasićenim masnim kiselinama i vitaminom B-6 (folna kiselina) koji je odgovoran za produkciju novih stanica. Namažite ga na krišku integralnog kruha, dodajte stabljiku celera i pripremili ste zdrav međuobrok. I ostali maslaci od orašastog voća, poput badema, oraha, indijskog oraščića zdrava su opcija.

Kikiriki maslac

8. Svježi sir

Ova je namirnica bogata kazeinom, proteinom koji stvara osjećaj sitosti kroz duži period. Pomiješajte sirovo povrće sa svježim sirom i pripremite ukusan slani međuobrok. Volite li više slatko pomiješajte svježi sir s bademima i omiljenim voćem.

Svježi sir i mlijeko

9. Gljive

Pune antioksidanata, gljive su hranjiva, ali često zanemarena hrana. Bilo da više volite klasične šampinjone ili egzotične shiitake uvijek ih imajte u hladnjaku. Možete ih jesti same, u omletu ili u raznim kombinacijama s mesom i povrćem.

10. Edemame (zelena zrna soje)

Isprobajte nešto novo! Učinit ćete si uslugu ukoliko se opskrbite ovom namirnicom koja je bogata kalcijem, željezom, vitaminima i mineralima. Ova japanska zelena zrna soje slatkastog su i blago orašastog okusa i možete ih miješati s raznim namirnicama i pripremiti na primjer umak od povrća ili salatu.

I naravno, na kraju, ostavite nešto mjesta i za ribu ili mesni obrok.

Objavljeno 14.03.2012.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
223
25
Podijeli s prijateljima!