Vježbaj kod kuće - pogledaj top 50 najpopularnijih rekvizita za kućni trening!

4 koraka: Kako brzo i sigurno doći u formu?

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovinu

Više od 3000 zadovoljnih kupaca svaki mjesec svoje proizvode kupuje u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovini u Zagrebu (Vrbani)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Htjeli mi to priznati ili ne, svi volimo izgledati lijepo, biti u dobroj formi, osjećati se dobro i biti puni samopouzdanja. No, ponekad jednostavno ne znamo odakle početi. Što trebam jesti, trebam li vježbati i kako, hoću li znati sama… samo su neka pitanja koja si postavljaju svi koji žele doći u formu i osjećati se bolje.

Stoga, da bismo vam pomogli kako da se pokrenete i postignete svoje ciljeve, donosimo vam 4 koraka, odnosno 4 pitanja na koja si morate odgovoriti, kao preduvjet za ostvarenje cilja.

  1. Zašto želim doći u formu? (Inspiracija)
  2. Kako ću jesti da to postignem? (Prehrana)
  3. Koje ću vježbe raditi ili koji sport odabrati? (Aktivnost)
  4. Tko će biti uz mene? (Podrška)

Krenimo redom….

putokaz

1. Zašto želim doći u formu?

Možete li sami sebi odgovoriti na ovo pitanje? Odgovori mogu biti: „želim upoznati osobu svoga života“, „želim biti sposoban igrati se sa sinom u dvorištu“, „želim dokazati drugima daj a to mogu“, „želim se bez srama skinuti u kupaći kostim“, „želim sama sebi biti lakša i ljepša“… svaki odgovor koji date je točan, ali ga morate imati. Morate imati razlog zbog kojeg ovo radite jer će vam upravo taj razlog biti inspiracija onda kad vam bude najteže i kad poželite od svega odustati.

Psiholozi savjetuju da odgovor na ovo pitanje napišete na papir i zalijepite negdje gdje ćete svakodnevno vidjeti, primjerice na vrata svoga frižidera, kako biste se svakodnevno i redovno podsjetili zašto ste krenuli i zašto trebate ustrajati u ostvarenju svoga cilja.

prehrana

2. Kako ću jesti da to postignem?

Ako želite doći u formu, morate ćete promijeniti svoju prehranu. U nekim slučajevima će biti potrebne drastične promjene, u nekima manje, ali ako želite promjenu u odrazu u ogledalu, morate napraviti promjenu na tanjuru.

Čak 80% uspjeha u postizanju željene forme leži u vašoj prehrani i zapamtite: nema toga treninga koji može popraviti lošu prehranu. Također, ako ne gubite kilograme, razlog je jednostavan – previše jedete. Stoga, za početak obavezo počnite voditi računa o odabiru namirnica koje konzumirate, a ako tanjur napunite proteinima i povrćem, na njemu neće biti mjesta za nepotrebne i prazne kalorije.

trening

3. Koje ću vježbe raditi ili koji sport odabrati?

Kao i svaki drugi cilj i ovaj mora biti specifičan, mjerljiv, ostvariv, relevantan i vremenski određen. Primjerice, ako postavite cilj: Skinut ću višak kilograma, gotovo je sigurno da ga nećete ostvariti. No, ako vam cilj glasi: Vježbajući tri puta tjedno u teretani, u naredna 3 mjeseca smršavit ću 10 kilograma, tada ste na dobrom putu da cilj zaista i realizirate.

Kod odabira aktivnosti, nemojte se voditi za onom „Ako je Ana uspjela smršaviti hodajući svaku večer, uspjet ću i ja“, već pronađite aktivnost koju ćete zaista moći provoditi bez da vam bude dosadna i odustanete nakon tjedan dana. Bez obzira odaberete li jogu, fitness, trčanje ili kick boxing, odaberite nešto što volite i čega ćete se držati dok ne ostvarite cilj.

Također, ako ste prije par mjeseci ili godina pokušali izgubiti kilograme trčeći i niste uspjeli, nema smisla da opet krećete s trčanjem jer gotovo je sigurno da ni ovaj put nećete tom aktivnošću doći do svog cilja.

I imajte na umu, dok god ste u kalorijskom deficitu, kilogrami će padati, ali cilj je ne ugroziti zdravlje, već postati zdravija, jača i fit verzija sebe. Stoga, proces mršavljenja, nadopunite procesom stjecanja novih mišića koji će vam podići kalorijsku potrošnju i u stanju mirovanja, ali vam i doprinijeti općem zdravlju, boljem držanju i samopouzdanju.

podrska

4. Tko će biti uz mene?

Iako se to mnogima čini nevažno, u procesu mršavljenja jako je važno imati podršku okoline. Prije svega, psiholozi potvrđuju da su u pokušajima postizanja forme puno uspješniji oni koji svoj naum podijele s okolinom i bliskim osobama.

Prije svega, nitko od nas ne želi pred drugima ispasti gubitnik, pa ćete puno teže odustati nego što biste da za vaš plan i cilj nitko nije znao. Također, ako vam bude teško, od ljudi koji znaju za vaš plan možete potražiti podršku i motivaciju, a možda ćete i vi neke motivirati da vam se pridruže i ostvare neke svoje ciljeve.

Ako imate prijatelja koji ima iskustva u vježbanju ili slaganju prehrane, svakako se posavjetujte. Ako ne, svakako potražite pomoć od trenera i nutricionista koji će vam znanjem pomoći da osmislite individualizirani plan prehrane i treninga koji će biti vaša karta prema uspjehu.

I na kraju, budite realni: višak od 20 kilograma nitko nije dobio preko noći, pa nemojte misliti da ćete ih tako brzo ni izgubiti. Idealno i zdravo gubljenje kilograma se smatra ono od 1 kilograma tjedno. U početku to može biti puno više, ali kad se mršavljenje stabilizira ovo je gubitak s kojim trebate biti zadovoljni.

Budite strpljivi i ustrajni i rezultati neće izostati!

Objavljeno 18.04.2020.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!