Pogledajte što sve u jednom danu (na definiciji) pojede najpoznatiji hrvatski osobni trener!

Image

Vrijeme pred ljeto je period kad su mnogi „na defki“ odnosno na oblicima prehrane kojima je cilj istopiti masno tkivo i pritom što više zadržati teško stečenu mišićnu masu. Tim povodom jedan dan sam provela uz Marka "BitiFit" Lončara i pratila sve njegove obroke.

Marko ustaje u 5 sati ujutro i liježe oko 1 ujutro. Također, Markov broj obroka ovisi o broju treninga koje odradi u tome danu (1 ili 2) ili se radi o danu odmora.

Marko trenutno ima 97 kilograma i ovo su njegovi obroci u danu s jednim treningom:

Doručak

Kajgana sa svježim sirom - 2 jaja i 5 bjelanjaka i 100 g svježeg sira

dorucak

Međuobrok

Tuna s povrćem – 150 g tune i povrće

tuna

Ručak

Meso s rižom - 200 g teletine i 100 g riže

rucak

Obrok prije treninga

Losos s blitvom – 150 g lososa i blitva s malo krumpira

rucak

PWM

Proteinski shake nakon treninga -  1.5 mjerica proteina 1.5 dl vode i malo meda

rucak

Obrok poslije treninga

Junetina s integralnom tjesteninom

integralna

Večera

Zrnati sir – 200 g zrnatog sira

vecera

Napomena: Ovo je prehrana primjerena Marku, njegovom bazalnom metabolizmu koji iznosi 2200 kcal, dnevnim kalorijskim potrebama i prosječnoj dnevnoj potrošnji. 

Što kažete?

Objavljeno 13.06.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!