Fitness ikona Lazar Angelov: Bez 100% posvećenosti nema rezultata!
Lifestyle

Fitness ikona Lazar Angelov: Bez 100% posvećenosti nema rezultata!

Ako pratite “fitness ikone” na društvenim mrežama, onda vam zacijelo nije nepoznato ime Lazara Angelova, jednog on najpoznatijih fitness modela i influencera na svijetu.

Lazar Angelov je u svijest sporta ušao vrlo rano, a njegov prvi sport kojim se bavio bila je košarka kojom se bavio do odlaska u vojsku. No, nakon vojske, umjesto povratka u svijet košarke, okrenuo se fitnessu i danas, sa 34 godine, smatra ga se jednim od najutjecajnijih imena u svijetu fitnessa.

100%-tna posvećenost je jedini način održavanja forme

Ono što Angelov ističe u svojim intervjuima je da su njegov izgled i forma rezultat potpune posvećenosti svojem fitness cilju.

“Jednako je teško održavati ovakav izgled, kao što je teško jednom ga postići. Doslovno 100% svojeg vremena posvećujem tome jer, kao i svi drugi, ako prestanem o tome brinuti, vrlo brzo ispadam iz forme.”, ističe Angelov koji dodaje kako su mu najveća motivacija obožavatelji sa svih strana svijeta koji mu se javljaju i zahvaljuju na podršci i pomoći da i oni postignu svoje životne transformacije.

Na treningu uvijek idite do maksimuma

“Uvijek radim teške treninge, bez obzira u kojoj sam fazi i radim li ono što se klasično naziva “masom” ili “definicijom”. Takav način treninga mi pomaže da očuvam mišiće i zadržim tu mišićnu gustoću i tvrdoću.”, ističe u intervjuu za Simply Shredded.

Primjer jednog dana prehrane

Angelov ističe da ponekad tijekom zime odradi period “mase” u kojem mu postotak masnoga tkiva ide do 10-12% te u tom periodu radi na povećanju jakosti. U tom periodu pokušava dobiti koji kilogram čiste mišićne mase, no svjestan je svojih ograničenja pa preko njih ni ne pokušava ići.

Tijekom perioda definicije Angelov preferira prehranu s niskim udjelom ugljikohidrata, ali ne i keto. Ističe da bolje rezultate postiže s low-carb prehranom nego s ketom, pa se i drži ovog principa.

Primjer jednog dana prehrane Lazara Angelova donosimo u nastavku:

  • Obrok 1: zobena kaša, jaja, maslac od kikirikija, grejpfrut
  • Obrok 2: riža, piletina, brokula
  • Obrok 3: tjestenina, tuna, avokado
  • Obrok 4: riža, piletina
  • Obrok 5: losos, zelena salata
  • Obrok 6: zrnati sir, brokula

Savjeti Lazara Angelova onima koji žele postići svoj fitness cilj

Lazaru je trebalo nekoliko godina da postigne svoj fitness izgled, ali ono što mu daje dodatnu vjerodostojnost jest činjenica da takav izgled održava tijekom cijele godine, već niz godina. Stoga, svakako vrijedi poslušati njegove savjete:

  1. Imajte na umu, morate biti strpljivi. Znate kako se kaže “Rim nije sagrađen preko noći”, pa tako ni dobra forma.
  2. Uspjeh je kombinacija ustrajnosti u treningu i prehrani, i ako jedan od tih segmenata zapustite, rezultat će izostati.
  3. Nemojte odustati. Budite spremni da ćete se suočiti s preprekama i poteškoćama, ali isključite odustanak kao moguće rješenje.

Izvor: Lazar Angelov

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 05.01.2019
Piše:
Zorana Jagodić