Božićna akcija: iskoristi do 25% popusta na sve namaze i maslace!

7 savjeta kako ostati hidrirani cijeli dan

Image

Vrući dani koji su nas još nedavno grijali svakodnevno su nas podsjećali da učestalo nadoknađujemo izgubljenu tekućinu, pogotovo ako se redovito bavimo sportom. No sada, kada temperature počinju lagano padati, mnogi zaboravljaju koliko je i dalje bitno nastaviti s  adekvatnom hidratacijom. Tijekom svakog godišnjeg doba naše tijelo jednostavno treba optimalnu hidrataciju, s obzirom na to da voda čini 60-70% tjelesne težine i da nam je neophodna za život, kao i za kvalitetnu sportsku izvedbu.

Voda ne sadrži kalorije, šećere, sol niti umjetne okuse – dakle nema razloga da je ne pijemo što češće možemo. Svejedno, to se i dalje često zaboravlja zbog različitih razloga i izgovora, između ostalog i onoga da voda jednostavno – nije fina. Unatoč mnoštvu savjeta o potrebnoj i pravilnoj hidrataciji i dalje se mnogo ljudi bori s neugodnim posljedicama dehidracije, koje u pojedinim slučajevima mogu biti i opasne.

Iz tog razloga s vama dijelimo 7 savjeta kako da ostanete hidrirani, a pritom u tome uživate. Da bi neka radnja postala navika, bitno je da u njoj nalazimo zadovoljstvo. Ako niste ljubitelj obične vode zavirite u tekst koji slijedi te pronađite poneki trik koji će vam pomoći da usvajanje takve navike potraje što kraće i bezbolnije, a učinci dugoročni.

1. Razbudite se uz čašu vode

Čaša vode odmah nakon buđenja odličan je način da započnete dan. Ne samo da ćete na taj način hidrirati tijelo nakon cijele noći, nego ćete svoj dan započeti vrijednom navikom i zbog toga se osjećati dobro. Ocijedite malo limuna ili pak ubacite žličicu meda i pokupite još koju dodatnu prednost ovih popularnih trikova za zdravlje.

2. Bilježite koliko pijete

Ako niste sigurni koliko tekućine popijete kroz dan, potrudite se to zabilježiti. Većina ljudi zna u grame nabrojati koliko jede, ali ne znaju koliko čaša vode popiju tijekom dana. Vođenje bilješki o tome koliko vode i druge vrijedne tekućine unesete kroz dan dodatno će osvijestiti vašu naviku konstantno vas podsjećajući da pijete te vam pružiti uvid u to koliko ste blizu svojih potreba.

3. Provjerite svoj osjećaj žeđi prije nego nešto pojedete

Žeđ se često krivo protumači kao glad. Ako osjetite da ste gladni, a to ne biste trebali biti, možda vam vaše tijelo samo daje signal da mu nedostaje tekućine. Prije nego posegnete za nekim zalogajem, popijte čašu vode, pričekajte koju minutu i vidjet će te što vam zaista treba.

4. Zašećerene napitke zamijenite cijeđenim voćem

Ne, tobože prirodni sokovi neće povećati razinu vaše hidratacije – umjesto toga počastit će vas šećerima, umjetnim bojama i dodatnim kalorijama. Puno bolji izbor je cijeđeno voće. Uz hidrataciju dobit ćete i vrijedne vitamine, osjećati se poletno i svježe, a ispuniti svoju dnevnu kvotu unosa tekućine. Izaberite svoje najdraže voće i uživajte u bogatstvu prirodnih okusa i mnoštvu vrijednih nutrijenata.

5. Vodu učinite ukusnijom dodatkom voća

Da biste poboljšali okus čiste vode dodajte joj komadiće voća ili pak kockice zaleđenog voća.

Bit će vam ukusnije, a i usput ćete si priuštiti dodatni unos nutrijenata.

6. Jedite hranu bogatu vodom

Krastavci, paprike, rajčice, celer, salate, tikvice - samo su dio namirnica bogatih vodom koje će doprinijeti vašem dnevnom unosu vode, bez da to i primijetite. Iskoristite ih u svakom obroku i primijetit ćete kako ćete se osjećati bolje.

7. Svaka tekućina se računa

Ne morate samo piti vodu u svrhu ispunjavanja dnevne doze hidratacije. Kao što je već gore spomenuto – kava, čajevi, juhe od povrća te ostalo povrće i voće  bogato vodom kao i malomasno mlijeko ukusni su načini da se svakodnevno hidrirate i u tome uživate. Svoj dnevni unos tekućine strateški rasporedite i osjećajte se sjajno!

Objavljeno 09.10.2015.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!