Vježbe snage pomoću TRX rekvizita
Vježbe

Vježbe snage pomoću TRX rekvizita

Niz poremećaja u metabolizmu čovjeka koji živi užurbanim načinom života, posljedica su stresa, loše prehrane i nedostatka tjelesne aktivnosti.

Nažalost, prevencija zdravlja i tjelesna aktivnost još uvijek nisu u prvom planu, a razlog tome je što ljudi još uvijek nemaju stečene navike tjelovježbe jer ih se ne educira od najranije dobi (vrtić, škola..).

Mnoštvo needuciranih trenera također dovodi do krive predodžbe o vježbanju kod klijenata koji si postavljaju nerealne ciljeve i očekivanja.

Danas se u fitness industriji nudi čitav niz različitih rekvizita koji nude mogućnost jednostavnog doziranja opterećenja, a uz to je rad s njima ili na njima jednostavan i zabavan.

Jedan od takvih novijih rekvizita je i TRX koji se koristi u vrhunskom sportu, sportskoj rekreaciji i rehabilitaciji.

TRX

TRX je rekvizit koji omogućava izvođenje stotine kompleksnih vježbi kojima se razvija snaga, izdržljivost, fleksibilnost, ravnoteža, koordinacija. Koristi se vlastita težina odnosno sila gravitacije. Čovjekov centar težišta se nalazi iznad bokova duž središnje linije tijela. Mijenjanjem položaja tijela mijenja se i centar težišta, ali u većini normalnih životnih aktivnosti ostaje unutar granica torza.

Ovo je novi pristup treningu u kojem sve mišićne skupine na tijelu rade kao cjelina za razliku od klasičnog treninga snage na spravama u kojem uključujemo samo određene mišićne skupine. Isto tako s njim je moguće vježbati na bilo kojem mjestu u bilo koje vrijeme na otvorenim ili zatvorenim prostorima.

Pristupačan je za korištenje svim dobnim skupinama od početnika do profesionalnih sportaša.

Ovaj vid treninga nazivamo i suspenzijski trening jer je prilikom izvođenja bilo koje vježbe uvijek jedan dio tijela (ruke ili noge) poduprt sidrenom točkom na rekvizitu, a suprotni kraj je u dodiru s tlom.

Intenzitet možemo povećati povećavajući kut tijela u odnosu na tlo, brzinom izvedbe vježbe te sa dodatnim vanjskim opterećenjem. Važno je naglasiti da se intenzitet vježbanja smije povećavati jedino nakon što se savlada osnovni pokret.

Vježbe se izvode u pokretu , statično te kombinacijom. Također se mogu izvoditi na vrijeme ili na broj ponavljanja.

Pri vježbanju na TRX-u može se koristiti stanični trening, kružni trening i kombinirani te se pri vježbanju sa TRX-om može upotrijebiti i niz drugih rekvizita.

Prikazati ću vam neke vježbe koje se mogu izvesti na TRX-u premda je mogućnost upotrebe mnogo veća.

Trening video:

TRX možete naručiti na fitness.com.hr web shopu.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • TRX: 5 vježbi koje još niste probali x 37
    Evo kratkog podsjetnika za sve vas koji volite vježbati s TRX-om, a polako vam ponestaje ideja. Vježbe u nastavku su poprilično teške i više namijenjene naprednijim vježbačima, ali isto tako možete ih...
  • 12 pilates vježbi na TRX-u koje morate probati! x 16
    Poznato je da je jedna od glavnih karakteristika pilatesa jačanje jedne mišićne skupine i istovremeno istezanje druge mišićne skupine. Osim poznatih rekvizita: velika lopta, valjak, elastična traka, š...
  • Video prikaz - funkcionalni trening s girjama! x 22
    Zahvaljujući Tomislavu i Dream gymu donosimo vam nove super video materijale! Ovaj puta radi se o sve popularnijem rekvizitu, girjama iliti kettlebellsima. Uživajte u pregledu!
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova