Do savršeno ravnog trbuha sa samo 10 minuta vježbi dnevno! (video)
Vježbe

Do savršeno ravnog trbuha sa samo 10 minuta vježbi dnevno! (video)

Ravan i toniran trbuh ne postiže se samo vježbama za trbuh ili tzv. „trbušnjacima“. Kada se želi postići ravan trbuh mora se djelovati na dvije stvari:

  1. Redukcija potkožnog masnog tkiva
  2. Jačanje mišića trbuha

Zbog toga ću vam predložiti 4 koraka kako ćete postići da vaš trbuh bude ravan. Ovisno o početnom stanju već za 2 mjeseca možete vidjeti veliku razliku.

1. korak – Odabir redukcijskog jelovnika

Za smanjenje potkožnog masnog tkiva potrebno je u prvom redu regulirati prehranu. Izbacivanjem svega što je „bijelo“ napravit ćete ogroman korak. Pri tome mislim na redukciju na minimum svih namjernica koje sadrže rafinirani šećer i bijelo brašno.

Savjetujem vas da potražite savjet stručnjaka nutricionista, jer je to njihova struka i područje.

2. korak – Poticanje mikrocirkulacije u području trbuha

Masažom područja trbuha potaknut ćete mikrocirkulaciju i potaknuti limfu na brži rad, a time ubrzati proces redukcije potkožnog masnog tkiva u području trbuha. Izmasirajte područje trbuha prije svakog treninga!

U masaži možete koristiti kremu ili ulje, a za bolji efekt odaberite neku kremu koja djeluje na smanjenje potkožnog masnog tkiva.

3. korak – Intervalni tip treninga

U periodu kada želite postići najbrži rezultat birajte aktivnosti intervalnog tipa, koje dokazano ubrzavaju metabolizam i crpe energiju iz masnih zaliha. Intervalno ne znači uvijek HIIT trening, intervalno može  biti i hodanje.

4. korak – 10 minuta svakodnevno vježbe za trbuh

Da bi mišići trbuha bili lijepo oblikovani i da bi se izrazili morate birati ciljane vježbe za ovo područje. 10 minuta vježbi usmjerenih na mišiće trbuha bit će dovoljne, ako ne izostavite ni jedan korak prije u postizanju cilja. Vježbe koje predlažem izvodite u početku 20 sekundi, radeći ih 10 minuta u krug. Kako raste vaša sposobnost produžujte trajanje svake vježbe, da bi na kraju svaku vježbu izvodili po 60 sekundi.

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • Trbušni mišići na tanjuru x 109
    Nije bitno koliko trbušnjaka možete napraviti ako ne jedete pravilno. Morate disciplinirati hladnjak ako želite izvući maksimum iz vježbi i ako želite lijepe i vidljive trbušne mišiće.
  • Vježbe za trbuh sa dvoručnim i jednoručnim utezima x 25
    Među vježbe koje se najčešće izvode u teretani spadaju vježbe za jačanje trbušnih mišića. To su većinom vježbe s vlastitim tijelom dok se vježbe za jačanje trbušnih mišića s dvoručnim i jednoručnim ut...
  • Objašnjavamo pojedine vježbe za trbuh x 42
    Lezite na leđa na tlo ili na neku ravnu površinu, stopala su na tlu. Kičma mora biti ravna prije nego počnete izvoditi vježbu. Ruke stavite iza glave odnosno, još bolje, na prsa. Ova je jedna od najbo...
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 17.04.2017
Piše:
Lana Novota, mag.cin. kineziologije