Skratite vrijeme oporavka: 7 vježbi istezanja nakon planinarenja ili biciklizma (video)

Image

Istegnite čitavo tijelo nakon planinarenja ili biciklizma, skratite fazu oporavka mišića, te izbjegnite nepotrebne povrede.

Vježbe istezanja izvedite odmah po završetku aktivnosti u prirodi dok su mišići još zagrijani - pridržavanjem za ogradu, klupu ili tanje drvo.

Svaki položaj zadržite najmanje 30-60 sekundi, dok kontinuirano udišete na nos i izdišete kroz usta.

istezanje

Slijedi 7 vježbi istezanja nakon planinarenja ili biciklizma:

  • Istezanje listova u položaju iskoraka (obje strane)
  • Istezanje kvadricepsa (obje strane)
  • Bočno istezanje (obje strane)
  • Istezanje prednje strane trupa, ruku i kukova
  • Istezanje stražnje lože s osloncem jedne noge na povišenje i pretklonom tijela (obje strane)
  • Istezanje piriformisa, stražnjice i abduktora u polučučnju s prekriženim gležnjem preko natkoljenice (obje strane)
  • Istezanje leđa, stražnje lože i ruku

Umjesto konzumiranja tableta protiv bolova u mišićima, izdvojite svega 5 minuta za istezanje mišićnih skupina koje ste prethodno aktivirali planinarenjem ili biciklizmom.

istezanje

Objavljeno 02.12.2017.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
10
0
Podijeli s prijateljima!