Update 1- bit Update-a

Image

1. poglavlje – razlog zbog kojeg treba govoriti o tome

U razvijenim zemljama omjer debelih osoba u protekla dva desetljeća je udvostručen, trenutno je više od 50 posto stanovništva pretilo ili debelo, a svako sedmo dijete bori se s problemom težine.

Rastom pretilosti i debljine raste i učestalost visokoga krvnog tlaka, dijabetesa, te kardiovaskularnih bolesti.

U razvijenim zemljama svijeta vodeći uzrok smrti su kardiovaskularne bolesti.

Dijabetes je problem koji danas u svijetu pogađa 240 milijuna ljudi, ali prema prognozama do 2025. godine ta bi brojka mogla biti veća od 333 milijuna ljudi, do 2030. godine dijabetes će biti najrasprostranjenija bolest u svijetu. Trenutno je već četvrti vodeći uzrok smrti.

Važno je znati

To što se borite s problemima prekomjerne težine, može se pripisati jednom jedinom hormonu, inzulinu, čiji rad pospješuje jedino šećer – glukoza. A šećer koji se nalazi u Vašem organizmu, uglavnom se stvara od rafiniranih ugljikohidrata.

2. poglavlje – update sustav kao stila života

– zdrava prehrana

– redovita tjelovježba

– učinkovito mršavljenje, bez gladovanja i stresa

– klinički dokazano

– sveobuhvatniji (kompleksniji) sustav od običnih prehrambenih preporuka

– kontinuirani razvoj

Preporučujemo:

– dijabetičarima

– onima koji žele izmršaviti ili održati težinu

– osviješteni kupci koji se žele zdravo hraniti

Važno je znati

Tjelovježba igra veliku ulogu u održavanju kardiovaskularnog sustava. Zajedno s ispravnom prehranom su glavni čimbenici duševne ravnoteže. Tjelesnu građu u 80%-tnom omjeru određuje ishrana, a u 20% tjelovježba.

Update 1 brašno

3. poglavlje – sažetak za tebe

Važno je znati

Preuranjeni i česti osjećaj gladi izaziva visoka razina inzulina. A to rezultira novijim osjećajem gladi. Organizam ne treba zašećerenu hranu i piće, koji imaju najveću ulogu u visokoj razini inzulina.

Uzimajući u obzir znanstvenu pozadinu

Update1 – onima koji žele mršavjeti, dijabetičarima i onima koji žive zdravim stilom života

– u 100 grama hrane manje od 30 grama ugljikohidrata (CH < 30 gr)

– GI ispod 30

– udjel ugljikohidrata smanjen za 50%

Update2 – za tjelovježbu, onima koji žele održati tjelesnu težinu

– u 100 grama hrane 30-50 grama ugljikohidrata (30<CH<50 gr)

– GI između 30-50

Update3 – ne preporuča se dijabetičarima, onima koji žele mršavjeti, niti onima koji žele održati tjelesnu težinu

– u 100 grama hrane više od 50 grama ugljikohidrata (CH>50 gr)

Važno je znati

Lanac trgovina UPDATE1 na umu ima sljedeće: zdravi stil života, ispravna prehrana – odgovarajuća tjelovježba – duševna ravnoteža.

Cijela filozofija našeg trgovačkog društva usmjerena je na samo jedan cilj: napokon otvoriti oči ljudi, i na taj način potaknuti ljude na razmišljanje. (A to nije nikakav otrcani marketinški trik!)

Update1 Preljevi

4. poglavlje – veza Update1 – a i zdravlja

Osnovno načelo je unos najmanje upola manje količine ugljikohidrata, u obliku sporo apsorbirajućih ugljikohidrata (s niskim glikemijskim indeksom).

Naša update hrana temelji se na tradicionalnim receptima, promijenjeni su samo određeni sastojci:

– umjesto šećera koristimo Update šećer, od kojih je jedinstveni Update1 Zero šećer, koji je beskaloričan i ne sadrži ugljikohidrate

– umjesto brašna koristimo update pripravak za smanjenje ugljikohidrata (Update1 Low-Carb Master Mix) koji putem niskog udjela ugljikohidrata smanjuje udjel ugljikohidrata u gotovom jelu, kao i njen utjecaj na povećanje razine šećera u krvi (glikemijski indeks). Sadrži 9 grama ugljikohidrata u 100 grama proizvoda, što znači skoro za 90% smanjeni udjel ugljikohidrata.

Udjel ugljikohidrata u brašnu smanjen je pomoću prirodnih vlakana i biljnih bjelančevina. Visoki udjel vlakana smanjuje rizik od karcinoma debelog crijeva. Udjel vlakana je 47 grama u 100 grama brašna.

U prvi plan stavljena je važnost smanjenja unosa soli, u cilju sprječavanja nastanka visokoga krvnog tlaka, kao i smanjenja daljnjih rizika u slučaju da je bolest već nastala.

Važno je znati

Prije nekoliko stoljeća dijabetes, te kardiovaskularne bolesti bile su prava rijetkost. Ljudi su bili fizički aktivni, nisu poznavali zašećerenu hranu. Živjeli su dugo ako nisu postali žrtvom epidemija ili ratova.

Tajna zdravoga života

Ne primjenjujemo aditive koji nisu potrebni našem organizmu i štetno utječu na njega;

– umjetne pojačivače okusa, kao što je npr. natrijev glutamat, čiji su učinci poznati kao „sindrom kineskog restorana“: osjećaj slabosti, depresija, glavobolja, vratobolja, bol u leđima, brzi otkucaji srca.

– sintetična bojila

– dodane šećere ni u kojem obliku

Update1 pecivo priznato je u čak dva klinička ispitivanja

– Temeljem sadašnjih laboratorijskih mjerenja naša peciva sadrže 70% manje ugljikohidrata.

– Proizvode koje razvijamo, stalno kontroliramo neovisnim laboratorijskim mjerenjima.

Dio zdrave prehrane je odgovarajući unos nutrijenata. Update1 ne zabranjuje unos bilo kojeg makronutrijenta (bjelančevina, mast, ugljikohidrat), nego samo ograničava količinu onih čija prekomjerna konzumacija vodi do debljanja i povezanih bolesti.

Važno je znati

Protekle četiri godine potrošnja lijekova porasla je za više od 50%.

Inzulin je hormon koji potiče staničnu diobu i angiogenezu, stoga je kancerogeni.

Visoka razina inzulina ujedno predstavlja i povećani rizik za žile.

Gore navedene bolesti skoro su bez iznimke povezane s nepravilnim prehrambenim navikama, nedostatkom tjelovježbe, te pretilošću i gojaznošću koji proizlaze iz toga. Kako pretilost, tako i gojaznost potječu iz prekomjernog konzumiranja šećera i rafiniranih ugljikohidrata.

Update1 tjestenine

5. poglavlje – pregled update-a

2004 Početak update – a.

2005 Pojavljivanje prve update knjige i prvih update prehrambenih proizvoda

2006 Progresivna nagrada struke za poslovnu ideju godine. Progresivna nagrada struke za preuzimanje društvene odgovornosti

2008 "Presenter of the Year" stručna nagrada

2009 "Dr. Natura Global Health World USA" velika nagrada

2010 Klinička istraživanja update1 sustava

Važan pristup sustava je harmonija prehrane i kretanja.

Update1 zastupa zdravi stil života koji se preporučuje i za pretile osobe i dijabetičare!

6. poglavlje – update kategorije hrane

Smrznuta suha hlađena

– peciva – sastojci – peciva – mliječni proizvodi

– pizza – mlinarski proizvodi i tjestenine – mesni proizvodi

– tortilla, pita – slastice – konditorski proizvodi

– topli sendviči – konzervirani proizvodi – hladna kuhinja i gotova

– poluproizvodi – začini i dodaci jelima jela

– sladoledi – update šećer, sladila i sol

– žitarice

– osvježavajući i sportski napitci

– dodaci prehrani

Važno je znati

  • „Update peciva podjednako se preporučuju osobama na dijeti i dijabetičarima!

  • Osobama na dijeti iz razloga što ne potiče organizam na izlučivanje velike količine inzulina, koji nakon smanjenja razine šećera u krvi ponovno rezultira osjećajem gladi.

  • Niski je glikemijski indeks peciva, što osigurava sporu apsorpciju, zahvaljujući čemu osjećaj sitosti dugo traje. Visoki udjel vlakana odgovara ne samo za osjećaj sitosti nego i za laganiji rad crijevnog sustava.

  • Vlakna vezuju kolesterol i tako se iz crijevnog sustava apsorbira manje masnoća, stoga se konzumacija preporučuje i osobama s visokom razinom masnoća u krvi.

  • Dijabetičari također mogu uživati ne samo u okusu nego i u povoljnom djelovanju, a to je postupni, spori rast razine šećera u krvi. U odnosu na tradicionalna brašna udjel apsorbirajućeg ugljikohidrata manji je za 50-70%.“

UPDATE1 Low Carb Shop: Importanne Galleria , Iblerov trg. 10 (prizemlje) , Zagreb

www.update1.hr

Objavljeno 07.06.2016.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!