Istina o smanjivanju tjelesnih masti

Image

Važno je da shvatite znanstvene činjenice o smanjivanju tjelesne masnoće, a ne da slušate mitove.

U javnosti postoji mnogo zabluda po ovom pitanju. Mitovi i neznanje su češći nego naučno razmišljanje i logično planiranje. Cilj nam je da prvo rasvjetlimo nastajanje masnog tkiva i njegovo uklanjanje.

Tada ćemo prijeći na specifičniju biokemiju - neurokemiju, strategije, dijete, dodatke - lijekove, i programe vježbanja kako bi pomogli čitatelju da stvori oružje kojim će postići svoj cilj, a to je smanjivanje i održavanje tjelesnih masti na minimumu. Vrlo je korisno da ostavite na strani stara mišljenja o "dijetama" i hirovito razmišljanje.

Razumjevanje kako vaše tijelo radi i korištenje strategija radi optimiziranja tih funkcija je puno bolje nego kupovina još jedne jadne knjige o dijetama ili gutanje još neke magične pilule.

Sva medicinska literatura zaključuje da u slučajevima kada povećanje tjelesne masnoće nije vezano za genetiku, promjena životnog stila (dijete i vježbanje) okrenuti će to stanje.

Da bi dobili jasnu sliku o tome kako se tjelesna mast akumulira, a onda uništava, moramo početi jednostavnije i pogledati veliku sliku. Velika slika smo mi, ljudi, koji skladištimo prekomjernu energiju u tijelu u masne ćelije. Ove masne ćelije se šire i dijele dok rastu i tako stvaraju onaj izgled koji svi mi želimo držati na minimumu. Kada pojedemo više kalorija nego što možemo iskoristiti tada se ta energija skladišti u tjelesne masnoće.

Kada se potreba za energijom ne može nadoknaditi unosom hrane, tada tijelo poseže za tjelesnim mastima. Masne stanice se smanjuju dok oslobađaju svoju energiju u krvotok. Kontinuirano crpljenje ovih rezervi je ono što bodybuilderima daje onako zavidan "izrezan" izgled.

Zato je jedina razumna strategija za smanjenje tjelesnih masti da naša dnevna potreba za energijom bude mnogo veća od unosa kalorija.

Ako netko ima veće nivoe tjelesnih masti moguć je samo jedan zaključak -- ili ima jednake ili prekomjerne unose kalorija. Stari mitovi o "namještanju bodova " ili "poravnanjima" su besmisleni i nisu poučni. Ako netko ima "teške trenutke" on tada ili ima jednako ili previše od potrebe za kalorijskom energijom. To je toliko jednostavno.

Moguće je da se smanjenje tjelesne masnoće uspori ili zaustavi na neko vrijeme. Ovo uglavnom ima veze sa budućim temama koje se tiču efikasnosti energije, efikasnost ili otpor inzulina, i ostalih promjenjivih vrijednosti. Ova gledišta se odnose na to koliko brzo će netko smanjiti tjelesne masti, a ne da li je to moguće.

Ubuduće bi bilo ne razumno zaključiti da netko ne može dostići željeni nivo tjelesnih masti osim ako nemaju nekakav rijedak genetski problem.

Sada kada to znamo, situacija postaje malo kompleksnija. Kao sportaši imamo u glavi točno određene ciljeve. Sportaši koji žele poboljšati rast mišića i smanjiti ili minimizirati rast masti, moraju biti obrazovaniji od obične osobe koja samo želi stati u prošlogodišnju odjeću. Dajte sve od sebe kako biste što bolje izgledali i pazite na svoje tijelo !

Objavljeno 10.10.2006.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
4
4
Podijeli s prijateljima!