Intervju s Draženom: "Transformacija je trajala 10 tjedana i postao sam državni prvak u kategoriji Men’s Physique"
Mršavljenje

Intervju s Draženom: "Transformacija je trajala 10 tjedana i postao sam državni prvak u kategoriji Men’s Physique"

Napravili smo intervju s Draženom koji će motivirati mnoge. Nastaviti ćemo s objavama transformacija pojedinaca kako bi pomogli svima onima koji tek kreću u ovaj proces.

Zašto ste se odlučili na transformaciju?

Transformacija je bila potrebna pošto sam se odlučio natjecati u bodybuildingu / fitnessu. Na kraju se trud isplatio jer sam postao državni prvak u kategoriji Men’s Physique. Nastupio sam na još tri otvorena prvenstva Hrvatske na kojima sam osvojio dva zlata i jedno srebro.

Kako ste postigli ovaj super rezultat?

Mislim da je za moj rezultat najviše zaslužna moja upornost i želja za ostvarenjem zacrtanog cilja. Naravno, uz unaprijed određeni plan prehrane, plan treninga i adekvatnog odmora.

Dražen prije transformacije

Koliko dugo je trajala transformacija?

Transformacija je trajala 10 tjedana.

Kako izgleda vaš dnevni jelovnik?

Moj dnevni jelovnik se bazira na 7 do 8 obroka (četiri kruta obroka i 3 do 4 proteinska shakea)

1. obrok - doručak
zobene pahuljice, banana i whey protein od čokolade izmiksano s vodom u blenderu

2. obrok
pileća prsa s rižom

3. obrok
posni sir s rižom ili povrćem

4. obrok
pileća prsa s povrćem

5. obrok
whey protein s voćem

6. obrok - obrok nakon treninga
whey protein s vodom i zobene

7. obrok
oslić s povrćem

8. obrok - obrok prije spavanja
casein protein s vodom

Dakle, u svakom obroku imam kvalitetne bjelančevine koje kombiniram sa zobenima, rižom i u većini slučajeva s jako puno raznovrsnog povrća. Kruh, tjesteninu, slatko, masno sam izbacio iz jelovnika!

Uzimate li što od dodataka prehrana (suplemenata) i što?

Naravno, whey protein, casein protein, vitamini i minerali, aminokiseline i za sagorjevanje masnoće Olimp Thermo Speed u kombinaciji s L-carnitinom.

Kako izgleda vaš trening?

Treniram 5 ili 6 dana u tjednu, dnevno 2 puta. Ujutro aerobni trening, kardio na tašte koji nekad traje oko sat vremena ili pola sata. Ovisi da li radim lagani kardio ili hiit.

Poslijepodne trening u teretani na spravama koji traje do sat vremena. Većinom jedna skupina mišića dnevno.

Pon - Noge
Uto - Prsa
Sri - Leđa
Čet - Ramena
Pet - Ruke

Koji dio u transformaciji vam je bio najteži?

Prehrana definitivno! Jer sam se morao puno toga odreći.

Dražen poslije transformacije

Vaši budući fitness planovi?

Ostati u formi, nastaviti se natjecati i osvojiti još koje zlato! :)

Imate sugestije / savjete za ljude koji tek ulaze u proces transformacije?

Postoje pravila, i ukoliko ih se pridržavate, rezultati su zajamčeni!

Don’t give up! ;)

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
  • Intervju s Damirom: "Trenirao sam dva do tri puta dnevno!" x 24
    Donosimo vam još jednu odličnu transformaciju u kojoj se naš Fitovac Damir pripremio za izlazak na natjecanje! Sve detalje pročitajte u nastavku!
  • "Smršavila sam 27 kg u 7 mjeseci" x 782
    Prenosimo vam iskustvo naše FITovke koja je svojom upornošću i uz pomoć ostalih FITovaca uspjela napraviti super rezultate. Odvažite se i vi i budite primjer drugima!
  • Nekoliko korisnih savjeta za zdravu prehranu x 18
    Način na koji se jede je veoma važan (zapamtite da nikada ne biste trebali jesti u hodu, na brzinu, gledajući televiziju), jedite opušteno i u miru i dobro žvačite hranu jer probava počinje već u usti...
Na forumu ima 1 komentara na ovu temu
Forum
line
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 04.11.2014
Piše:
Fitness.com.hr