NOVA Fitness.com.hr trgovina u Zagrebu - 15% popusta na sve do kraja mjeseca!

10 novogodišnjh odluka koje vam savjetujemo da donesete

Image

Sretna vam, zdrava i uspješna 2021. godina! Želimo vam da budete zadovoljni, zdravi i fit i da sve negativno ostane u prošloj 2020. godini.

Godina za nama bila je drugačija od svih dosadašnjih, od potresa, pandemije i promjena životnih navika, ali i mogućnosti, a to nas je mnoge potaklo da promislimo o svojem životu i svakodnevnom ponašanju. Isto tako, u novu smo godinu ušli s novogodišnjim odlukama koje su vrlo često povezane s zdravijim životnim navikama koje želimo usvojiti.

novogodisnja odluka

Ukoliko niste formulirali i odlučili se za neku novogodišnju odluku donosimo vam neke prijedloge:

1. Skuhat ću si jednom tjedno nešto što nikada dosad nisam kuhala

Iako je mnogima odluka jesti zdravije, neka vam odluka bude i – jesti raznovrsnije. Isprobajte neke nove recepte, probajte nove okuse i začine. Učinite svoju prehranu zabavnom, raznovrsnom i novom.

2. Isprobat ću neke nove aktivnosti

Jeste li ikada probali meditacije, nordijsko hodanje ili sup? Sigurno postoje neke aktivnosti koje su vam zanimljive, ali ih dosad nikada niste isprobali. Odaberite jednu ili više aktivnosti koje vam zvuče zanimljivo i isprobajte ih ove godine.

3. Jednom tjedno ću temeljito očistiti stan

Ako ranije niste, u 2020. ste zacijelo naučili da je higijena pola zdravlja. Održavajte prostore u kojima živite čistima i urednima, a redovno održavanje higijene će i vremenski biti najekonomičnije, ali i najbolje za vaše zdravlje.

4. Prestat ću piti alkohol

Konzumacija alkohola u vlastitim domovima značajno je porasla u prošloj godini što je zacijelo povezano sa strahom, depresijom i anksioznosti koji su također značajno porasli.

No, pokušajte u 2021. godinu smanjiti unos alkohola na minimum. Poboljšat ćete zdravlje, raspoloženje, ali i ojačati imunitet za koji smo sad svjesniji nego ikad koliko je važan.

alkohol

5. Prestat ću pušiti

Svi znamo, cigarete su iznimno opasne za zdravlje pluća i kardiovaskularno zdravlje, a to se odnosi i na e-cigarete. Neka 2021. godina bude godina u kojoj ćete se riješiti ove loše navike i zauvijek prestati pušiti.

6. Svakodnevno ću jesti povrće

Bez obzira budete li se držati dijete ili ne, povrće treba biti redovna namirnica na vašem tanjuru. Idealno bi bilo da u svakom od glavnih obroka imate neki izvor povrća, ali ako to nije moguće, uvedite obavezu da barem jedan obrok u danu sadrži kvalitetno povrće.

7. Hodat ću po stepenicama umjesto liftom

Ovo je naoko mali korak, ali dugoročno ima pozitivne učinke i na zdravlje i na raspoloženje. Svi se premalo krećemo, pa pokušajte ovakvim promjenama skupiti što više kretanja kroz dan.

8. Krenut ću vježbati jogu

Joga je aktivnost koja ima niz prednosti, od poboljšanja fleksibilnosti, izgradnje mišića, poboljšanja držanja, pozitivnog utjecaja na zdravlje zglobova i kosti, poboljšanja cirkulacije, kontrole krvnoga tlaka, ali i poboljšanja općeg mentalnog zdravlja, mira i samopouzdanja. Nije li vam ovo dovoljno da krenete?

joga

9. Otići ću na sistematski pregled

Briga o zdravlju mora biti prioritet, svim generacijama. Čak i ako nemate neke zdravstvene tegobe, jednom godišnje odradite cjeloviti sistematski pregled kako biste, ukoliko je potrebno, prevenirali tegobe ili ih prepoznali na vrijeme.

10. Podijelit ću svoju novogodišnju odluku s bliskim osobama (ili na društvenim mrežama)

Onoga trenutka kad svoju novogodišnju odluku podijelite s drugima, ona dobiva na dodatnoj važnosti i vama daje odgovornost i pred samima sobom, ali i pred drugima. Također, ako svoj napredak podijelite s drugima, u tome ćete pronaći dodatnu motivaciju da ustrajete.

Objavljeno 01.01.2021.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!