Vaše transformacije: Tamarina priča - od gimnastičarke do pretilosti, mršavosti i fitness uzora
Lifestyle

Vaše transformacije: Tamarina priča - od gimnastičarke do pretilosti, mršavosti i fitness uzora

Jeste li vidjeli naš poziv svim vježbačima i osobnim trenerima da se pohvalite svojom transformacijom? Ohrabrite se i pohvalite se svojim radom, upornošću i rezultatima koje ste postigli, a kojima ćete zasigurno motivirati mnoge da se pokrenu i naprave pozitivne promjene u svojem životu.

Donosimo vam razgovor s Tamarom…

Prije svega, predstavi se našim čitateljima: Tko si, koliko imaš godina i čime se baviš?

Pozdrav! Moje ime je Tamara Savić, dolazim iz Karlovca i imam 28 godina. Bivša sam gimnastičarka te trenutno radim u jednoj firmi kao menadžerica.

tamara savic

Kada se dogodila tvoja transformacija i koliko je sam proces trajao?

Moja transformacija se dogodila još davnih dana, prije kojih 8 godina. Kao gimnastičarka, trenirala sam cijeli život dva puta na dan intenzivno, gdje mi se prije 8 godina dogodila povreda kralježnice nakon koje je moj aktivan život doslovno stao preko noći te sam u tom periodu nakon ozljede u par mjeseci dobila 20 kg.

Proces je trajao dosta dugo jer sam u tih 8 godina imala sve transformacije, od dobivenih kilograma, pa do u par mjeseci pada na svega 48 kg. Zadnje 3 godine sam došla do ovoga danas.

Kako je izgledao tvoj život prije toga i koji su bili najveći problemi?

Moj život prije toga?! Hmm... paaa u životu sam navikla biti aktivna kao sportašica i najteže mi je pala sama pomisao da je s treninzima i gimnastikom kao takvom gotovo zbog povrede.

Problemi su počeli s nakupljanjem kila, a nemogućnosti treniranja niti bilo kakve aktivnosti. Jos veći problem je bio pad kilograma u jako kratkom roku zbog osobnih problema nakon kojih više nisam mogla dobiti kile.

Što te potaknulo na transformaciju i jesi li je radila sama ili ti je netko pomogao?

Nakon dugotrajnog oporavka od ozljede, na nagovor doktora i fizioterapeuta da bismo probali izbjeći ikakve operacije krenula sam u teretanu kako bi ojačala leđa.

Na prvu nisam bila nikako zadovoljna s time jer nisam navikla na takav način treniranja, ali ubrzo nakon toga kada su krenuli prvi vidljivi rezultati, mogu reci da sam se skroz pronašla u fitnessu. Radila sam sve sama, uz tu i tamo trenere u teretani.

tamara savic

Koliko ti je ta životna promjena promijenila život i popravila kvalitetu života?

Ta promjena je jako utjecala na mene, kako na fizički tako i psihički.

Danas ne mogu zamisliti dan bez treninga. Mogu reći da se nakon dugo godina osjećam odlično i zadovoljno! Hranim se zdravo i kvalitetno, te vodim aktivan život.

Koliko i kako sad vježbaš?

Vježbam 5 do 6 puta tjedno po sat do dva, zavisi što koji dan radim u teretani. Imam organizirano po danima koji dio tijela radim te uz to ubacujem dan do dva kardija.

Kako izgleda jedan tvoj dan kad govorimo o prehrani, po obrocima, što jedeš?

Što se tiče prehrane, trudim se jesti pravilno i zdravo. Držim se toga da imam do 5 obroka dnevno. Ujutro jedem ugljikohidrate, vlakna i masti, a navečer protein.

Ujutro većinom jedem jaja, zobene pahuljice, ručak mi se većinom sastoji od mesa te povrća, variva i tjestenina, za večeru većinom piletina uz salate. Međuobroci su mi voće i orašasti plodovi, te nakon treninga obavezno protein shake.

Naravno dozvoljavam si i cheat day :)

tamara savic

Što bi savjetovala svima koji su u sličnoj situaciji kakvoj si ti bila? Što je najbitnije za krenuti?

Svima koji su u fazi da imaju viška kilograma ili su u onom suprotnom savjetovala bi da misle na sebe i na svoje zdravlje, neka sami sebi dokazu da to mogu.

Najteže je krenuti, to svakako ali sve se može trudom i voljom! Budite uporni u onome što želite. Vjerujte, nema ništa bolje od onog osjećaja nakon dobro odrađenog treninga i zadovoljstva kada se pogledate u ogledalo!

Poziv svim vježbačima i osobnim trenerima: Pohvalite se transformacijom koju ste napravili!

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Na forumu ima 0 komentara na ovu temu
Forum
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 23.04.2019
Piše:
Zorana Jagodić