Mirela Martinović, vlasnica najboljih trbušnjaka u Hrvatskoj: Bez pravilne prehrane, nemoguće je imati dobar trbuh!

Image

Trideset dana trajao je nagradni natječaj na Fitness.com.hr-u na kojem smo tražili najbolje trbušnjake. U velikom broju prijavljenih natjecatelja bilo je zaista teško izdvojiti pobjednike, no žiri je najboljim trbušnjacima proglasio one vlasnice Mirele Martinović. Tim povodom razgovarali smo s Mirelom i pokušali saznati recept za pobjedničke trbušnjake! 

Predstavi se našim čitateljima: tko si, koliko imaš godina, odakle dolaziš i čime se baviš?

Zovem se Mirela Martinović, iz Pule sam i imam 35 godina. Zaposlena sam u jednoj privatnoj firmi, a u slobodno vrijeme radim kao instruktor grupnog fitnessa u klubu BBK Mornar.

trbusnjaci

Kako održavaš ovakve trbušnjake? Baviš li se nekim sportom? Koje su tvoje najdraže vježbe?

S 15 godina krenula sam na aerobik u klub BBK Mornar u kojem sam i dan danas. Do tada sam trenirala različite sportove, ali nigdje se nisam dugo zadržala. Ovakav vid treninga mi se svidio tako da sam već 20 godina u tome.

Osim grupnih treninga također treniram i u teretani jer sam vidjela da mi kombinacija jako dobro odgovara. Volim težinski trening u teretani, ali volim i grupne treninge koji se kod nas dosta baziraju na kardio vježbama. S obzirom na sve to okušala sam se i na bodybuilding i fitness natjecanjima zajedno sa svojim kolegama iz kluba gdje smo ostvarivali i dobre rezultate.

Podijeli s nama neku tajnu takvih trbušnjaka: što misliš da radiš drugačije od drugih da imaš tako vrhunske trbušnjake?

Mislim da je za njih zaslužno vrijeme koje sam provela u sportu, ali bez pravilne prehrane ne bi bilo moguće ostvariti ikakve rezultate.

Koje vježbe za trbušnjake radiš i koliko često?

Iskreno, trbušnjake radim jako malo i kada ih radim, radim najobičnije "crunches" ili podizanje nogu dok visim na vratilu. Mislim da je za trbušnjake jako bitna dobra forma prilikom odrađivanja svih ostalih vježbi koje odrađujete u treningu.

Npr. kod čučnjeva, potisaka ili povlačenja ako ispravno odrađujete vježbu trbušni mišići će cijelo vrijeme biti aktivni. Isto je i kod aerobika.

Poznato je da na izgled trbušnjaka jako utječe prehrana. Opiši nam što jedeš u jednom prosječnom danu.

Kako se približava ljeto malo sam počela ozbiljnije paziti što jedem, što nikako nije slučaj tijekom zime kada baš i ne vodim računa previše.

Već godinama dan započinjem jajima s nekim dodatkom poput sira, špinata ili slično. Probala sam ubaciti različitu hranu u doručak (zobene, cornflakes), ali jaja me jedino drže sitom do sljedećeg obroka.

Drugi obrok je već na poslu kada zbog praktičnosti obično jedem kombinacije posnog sira ili zrnatog sira s tunom i integralnim dvopekom te uz dodatak nekih masnoća kao što je maslinovo ili bučino ulje.

Ručak je kombinacija mesa i nekih ugljikohidrata i povrća npr. meso ili riba s rižom ili krumpirom i povrćem. Sve na način koji mi je u tom trenutku najzgodniji za pripremiti, a preferiram kuhano.

Nakon toga su treninzi i navečer kad dođem doma je još jedan obrok kao što je bio ručak jer obično napravim količinu za dva obroka.

Pijem dosta vode što je mom metabolizmu i probavi jako potrebno.

mirela martinovic

Uzimaš li dodatke prehrani?

Uzimam vitamine i minerale svaki dan. Obavezni su vitamini C, B kompleks i magnezij, a oko treninga su tu whey, BCAA i neke druge aminokiseline.

Osvojila si nagradu za najbolje trbušnjake za kupnju u fitness.com.hr webshopu. Kako ćeš je potrošiti?

Naravno na vitamine i minerale koje dosta trošim.

Objavljeno 29.05.2018.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
21
8
Podijeli s prijateljima!