Moj uobičajeni ručak kad sam na dijeti

ketchup

Od nove godine do danas sam skinula 6 kg. Malo sam stisnula s prehranom i uozbiljila se oko sadržaja svojih obroka, ali i količine i rezultati su tu. Isprobala sam više vrsta prehrane i moj organizam najbolje reagira na cikliranje ugljikohidratima, pa tako i radi.

U danima kad treniram u jednom obroku imam ugljikohidrate čija se količina razlikuje po treninzima. U ostalim danima ne unosim ugljikohidrate. To mi je najbolji način za održati mišiće i izgubiti mast.

U dane treninga, ugljikohidrati su gotovo uvijek oni iz riže. Nekako mi je to i navika, a i volim tu rižu pa je to najjednostavnije.

Evo jednog od obroka koje jedem:

  • 150 g mljevene puretine
  • 60 g riže
  • 100 g brokule
  • Zero carb ketchup
  • Peršin
  • Sol, papar po želji

Rižu sam stavila kuhati u jednu posudu, a brokulu u drugu.

Meso sam pomiješala s malo peršina, soli i papra i oblikovala 3 manje polpetice, pa ih ispekla na suhoj tavi, po par minuta sa svake strane.

Kad se meso ispekli izvadila sam ga na dasku i ostavila da malo odstoji, da otpusti sokove.

Rižu i brokulu sam procijedila, polpetice narezala na sitno pa sve stavila u tanjur i da dodam malo sočnosti i arome sve prelila zero carb ketchupom koji je pravi spas u vrijeme kad sam na dijeti.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
9
0
Podijeli s prijateljima!

Ostali postovi

Postoji3komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija

Ostali postovi

Postoji3komentara na ovu temu

Komentiraj ovu temu

Samo registrirani korisnici mogu ostavljati komentare. Registracija je besplatna.
Registracija