ViPR - funkcionalni rekvizit nove generacije

Image

Ponuda sportskih rekvizita danas je zaista toliko šarolika da bi svaki dan trening mogli odraditi s nekim novi rekvizitom. ViPR je također jedan od noviteta koji se zadnjih godina pojavio na tržištu te je odmah uvršten na listu najmodernijih funkcionalnih rekvizita. Stoga se danas sve češće može vidjeti kako se koristi za različite vrste treninga.

Iako na prvi pogled djeluje kao nezgrapna gumena cijev, ViPR je nevjerojatno efikasan, neuništivi funkcionalni rekvizit.

ViPR predstavlja skraćenicu za tri ključne komponente koje su temelj svakog treninga -vitalnost, učinkovitost i oporavak. Osnovna ideja treninga s ViPRom bila je zamijeniti klasičan trening u teretani s utezima.

ViPR

Glavna prednost ViPR-a kao rekvizita je svakako ta što je za izvođenje svake vježbe potrebno koristiti cijelo tijelo tako da je svaki trening s ViPRom kompleksan trening. Na taj način svaka vježba koju izvodite s ViPRom može biti vježba za core, vježba ravnoteže ili agilnosti.

Da bi bio toliko fleksibilan ViPR je napravljen od gume i dostupan u 7 različitih težina (od 4-20kg). Kao takav prilagođen je da se može nositi, vuči, bacati, rolati, prevrtati, skakati po njemu i bilo što drugo što vam pada na pamet. Specijalni dizajn i karakteristike omogućuju njegovu primjenu u otvorenim i zatvorenim prostorima.

Zbog svoje funkcionalnosti i svestranosti mogu ga koristiti početnici ali i napredni vježbači, a svoju primjenu našao je i u prevenciji ozljeda i rehabilitaciji.

Uz ViPR ćete u najkraćem vremenu razviti fleksibilnost i mobilnost, snagu, jakost, ravnotežu i koordinaciju. Ovakav tip treninga također povećava kalorijsku potrošnju i ubrzava metabolizam kako za vrijeme tako i nakon treninga, a ujedno je i zanimljiv zbog širokog spektra vježbi i pokreta koje omogućuje.

Primjer vježbi:

1. Clean to thruster

Raskoračni stav, noge su u širini ramena, stopala okrenuta prema van. ViPR stavite okomito ispred sebe i kroz čučanj podignite gore tako da ga uhvatite sa donje strane. Izvodite duboki čučanj i istovremeno dižete ViPR iznad glave. Vratite u početni položaj.

2. ViPR cylinder lift

Raskoračni stav, noge su u širini ramena, stopala okrenuta prema van. ViPR stavite okomito ispred sebe pridržavajući se za njegov gornji dio. Istovremeno se spuštamo u polučučanj i bacamo ViPR prema gore. Isto ponovimo odmah još jednom nakon čega spuštamo ViPR u početnu poziciju i ponovimo isto.

3. ViPR squat pops

1. verzija: raskoračni stav, noge su u širini ramena, stopala okrenuta prema van. ViPR dignite u visinu prsa i stavite horizontalno na ruke. Spuštate se u čučanj i dok se dižete istovremeno ispružate podlaktice i pustite da vam se ViPR otkotrlja do ručnog zgloba. Vratite u početni položaj i ponovite isto.

2. verzija: raskoračni stav, noge su malo šire od širine ramena, stopala okrenuta prema van. ViPR je i dalje na rukama u visini prsa. Radite zasuk trupa u jednu stranu i spuštate se dok koljeno stražnje noge ne dotakne pod. Vraćate u početnu poziciju, radite zasuk trupa u drugu stranu, ali ovaj put se ne spuštate nego samo ispružite ruke ispred sebe i vratite u početni položaj.

3. verzija:raskoračni stav, noge su šire od širine ramena, ViPR u visini prsa horizontalno oslonjen na ruke. Simulirajte bočni iskorak i dok se vraćate u početni položaj ispružite podlaktice i pustite da se ViPR otkotrlja do ručnog zgloba. Isto ponovite na drugu stranu.

4. Farmer's lift with ViPR

Raskoračni stav, ViPR uhvatite za ručke neutralnim hvatom, utegnite donji dio leđa. Izvodite zasuk trupa spuštajući ViPR paralelno uz nogu sve dok vam ViPR ne dođe u visinu skočnog zgloba. Iz te pozicije vraćate se u početni stav držeći ViPR u visini prsa i radite zasuk i korak na drugu stranu pritom izvodeći rameni potisak.

5. ViPR rolling pushups

Stanite u položaj skleka, jednom rukom oslanjajući se o pod a drugu stavite na ViPR koji leži na podu okomito okrenut u odnosu na tijelo. Spuštate se u sklek dok istovremeno rukom koja je na ViPR-u gurate ViPR od sebe sve dok ruka ne bude paralelna s podlogom. Vraćate u početni položaj. Ruka koja je na ViPR-u mora cijelo vrijeme izvođenja vježbe biti ispružena.

6. ViPR rotating sit up

Legnite na leđa, pogrčite noge a ViPR uhvatite za ručke i stavite iza glave. Radite trbušnjake tako da dižete ViPR ispruženim rukama i istovremeno ga rotirate iz vodoravnog u okomiti položaj. U završnoj fazi vježbe ViPR spustite uz stopalo. Istim putem vratite se u početni položaj.

7. ViPR uppercut lunge

Raskoračni stav, stopala su u širini ramena. ViPR uhvatite za ručke neutralnim hvatom i rotirajte gornji dio tijela tako da vam ViPR dođe uz bok. Radite iskorak i istovremeno rotirate i dižete ViPR na suprotno rame. Na isti način vratite se u početni položaj.

Objavljeno 14.06.2013.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
6
3
Podijeli s prijateljima!