Velika akcija: do 30% popusta na najpopularnije kardio fitness sprave

Most (bridge) – varijacije vježbe s težinom vlastitog tijela

Image

Posjeti Fitness.com.hr webshop i trgovine

Sve proizvode za ostvarenje svojih fitness ciljeva pronađi u:

Fitness.com.hr webshopu

Fitness.com.hr trgovinama u Zagrebu (Vrbani, Središće)

Najveća ponuda fitness opreme, sprava za vježbanje te dodataka prehrani na jednom mjestu!

Nakon opisa pravilnog izvođenja vježbe most (bridge) u prethodnom članku, pogledajte razne varijacije ove vježbe s težinom vlastitog tijela.

O dobrobitima izvođenja vježbe most i zašto bi je trebalo uklopiti u svaki trening, bilo je riječi u prethodnom članku, ali nije na odmet ponoviti.

Cjelodnevnim sjedenjem pregibači kukova su u fleksiji, stoga suprotna radnja – ekstenzija, koju pruža vježba most, osigurava balans tijelu koje provodi većinu dana sjedilački. Vježbom most ćete ujedno osnažiti čitavo tijelo s naglaskom na stražnju ložu, stražnjicu i abdomen.

Varijacije vježbe most možete iskoristiti u svom ustaljenom programu treninga, a pojedinačnu vježbu izvedite u 2 serije po 8-10 ponavljanja.

Disanje: izdah kroz usta u koncentričnoj fazi vježbe, udah na nos u ekscentričnoj fazi vježbe.

Slijede razne varijacije vježbe most:

Most - kralježak po kralježak

Most – ekstenzija i pregib kukova

  • ekstenzija i pregib kukova do poda
  • titranje u izdržaju mosta
  • ekstenzija i pregib kukova spuštanjem do pola
  • adukcija i abdukcija bedara u ekstenziji i pregibu kukova spuštanjem do pola

Izdržaj u mostu

  • podizanje na prste i spuštanje o puna stopala obje noge (plantarna i dorzalna fleksija skočnih zglobova)
  • u izdržaju mosta na prstima: naizmjenična plantarna i dorzalna fleksija skočnih zglobova
  • naizmjenično podizanje koljena u pregibu od podloge (obje noge)
  • podizanje i spuštanje kukova u mostu s jednim bedrom u zraku (obje noge)

Most na ramenima (naizmjenično)

  • spuštanje i podizanje opruženog bedra
  • ekstenzija i pregib bedra
  • kruženje opruženim bedrom (unutrašnje i vanjsko)
  • abdukcija i adukcija s opruženim bedrom

Prije izvođenja brojnih varijanti vježbe most, naučite pravilno izvesti osnovnu vježbu, kako biste naprednije varijante izvodili na siguran način s maksimalnim učinkom.

Objavljeno 07.03.2021.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!