15 vježbi za mišiće trbuha s gymstickom (video)

Image

Gymstick je praktičan rekvizit koji zauzima malo prostora, a pruža mogućnost odrade raznovrsnih vježbi i tipova treninga. Gymstick je kombinacija štapa i elastičnih guma koje pružaju otpor, a čija upotreba zahtijeva istovremeni rad više mišićnih skupina iako fokus i sam pokret može biti usmjeren jednoj specifičnoj mišićnoj skupini.

Upotreba gymsticka zahtijeva od vježbača koordinaciju, ravnotežu, stabilnost corea, mišićnu snagu i izdržljivost. Siguran je za korištenje kod raznih dobnih skupina, profila sportaša i rekreativaca.

gymstick

Važna beneficija ovog rekvizita je da pruža korektan neurološki feedback o položaju pojedinih dijelova tijela čiji položaj je definiran pomoću rekvizita.

Primjerice, kod podizanja ramena iznad glave teško je postaviti ruke u jednu liniju. Zbog držanja za štap ovaj rekvizit osigurava pravilan položaj ramena, ruku i gornjeg dijela leđa. Kod osoba s unutarnjom rotacijom ramena i pogrbljenim držanjem u gornjem dijelu leđa Gymstick ispravlja položaj ako se postavi iza leđa te tako vježbač dobiva informaciju, dojam i osjećaj o ispravnom položaju ramena za vrijeme vježbanja. Upravo zbog postavljanja štapa iza leđa postiže se istezanje prednjeg dijela tijela.

Položaj zdjelice se može dobro regulirati kada je štap u rukama a noge su u trakama na završetku elastičnih guma. Svaka promjena ili izbacivanje iz ravnoteže u području stopala odmah se osjeti u gornjem dijelu tijela.

gymstick

Gymstick osigurava konstantnu aktivaciju bočnih mišića trbuha zbog neprestanog povlačenja elastičnih traka u različite smjerove i to uglavnom u suprotan u odnosu na smjer u koji se izvodi vježba. Kombiniranjem pokreta, primjerice, ruku s rotacijom u trupu dobiva se funkcionalna vježba s otporom. U tom slučaju dobivate aktivaciju ruku i aktivaciju bočnih mišića trbuha.

Osnovna prednost ovog rekvizita je da pokret koji se izvodi zahtijeva koordinaciju i dodatnu snagu zbog otpora elastičnih traka. Dodatni izazov u održavanju ravnoteže i usklađivanju pokreta postiže se zbog udaljenosti traka u koje se postavljaju noge u odnosu na štap, što zahtijeva aktivaciju centra tijela, odnosno cora.

gymstick

Predložene vježbe za mišiće trbuha mogu biti podloga na koji se nastavlja pokret gornjim ili donjim dijelom tijela, da bi vježba bila još funkcionalnija. Postavljanjem štapa iza leđa u nekim vježbama, osigurava se ispravno držanje u gornjem dijelu tijela, što je posebno važno kod osoba s kifotičnim lošim držanjem, odnosno pogrbljenim držanjem u gornjem dijelu leđa.

Pri izvođenju vježbi pripazite na položaj zdjelice zbog postavljanja štapa iza leđa i ispravljanja gornjeg dijela leđa postoji velika mogućnost uvijanja u donjem dijelu leđa.

gymstick

Vježbama se aktiviraju svi mišići trbuha:

Površinski trbušni mišići

Lateralna skupina:

  1. obliquus externus abdominis
  2. obliquus internus abdominis
  3. transversus abdominis

Medijalna skupnina:

  1. rectus abdominis
  2. pyramidalis

Dubinski trbušni mišići

  1. quadratus lumborum
  2. psoas major

gymstick

Vježbe za mišiće trbuha u stojećem položaju

Vježbe za mišiće trbuha iz kleka

Vježbe za mišiće trbuha iz sjeda

Vježbe za mišiće trbuha iz ležanja na leđima

Gymstick možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Objavljeno 16.08.2017.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
17
1
Podijeli s prijateljima!