Puno sjedite i radite za računalom? Donosimo mini trening protiv bolova u vratu i leđima!

Image

Sjedite li više nego inače ovih dana? Provodite više vremena za kompjuterom ili za TV-om? Imam rješenje za vas. Donosim vam kratki trening koji možete ubaciti kao pauzu od sjedenja i riješiti se bolova u vratu i leđima u roku od samo par minuta dnevno.

Sve vježbe koje će biti prikazane u videu imaju svoja objašnjenja rečena u videu, ali je veoma važno da shvatimo zašto se bolovi od sjedenja javljaju kako bi ih možda mogli i spriječiti. Nitko od nas ne sjedi u savršenoj poziciji gdje kralježnica zadržava neutralan položaj. Većina smo naslonjeni u sjedalici ili nadvijeni nad kompjuterom kao da će nam to pomoći u radu.

sjedenje

Prilikom pozicije prikazane na slici naši mišići vrata i gornjeg dijela leđa se produžuju. Zamislite ih da su u dugotrajnom treningu istezanja, toliko dugom da se istegnu do te mjere da se više ne mogu vratit u prvobitno stanje tako lako.

Važno je za naglasiti da sjedenje nije problem samo po sebi, možete sjesti na “najnepravilniji” mogući način i neće vas ništa početi smetati ako se u toj poziciji zadržite minutu.

Problem nastaje kad mi iz dana u dan ponavljamo istu pogrešnu poziciju po 7 8 ili nekad više sati dnevno. Tada mišiće “treniramo” na takvu lošu poziciju radi koje se kasnije stvaraju bolovi smetnje i tegobe u leđima i vratu.

Trening protiv bolova

Trening koji vam donosi zahtijeva jednu malu masažnu lopticu koja može biti i teniska loptica i malo dobre volje. Traje kratko te ga možete napraviti u pauzi od rada kako bi vam se poboljšala koncentracija i kako bi smanjili bolove u leđima. Pa krenimo.

Izdvojeni proizvodi iz webshopa

Masažna loptica Peanut

Masažna loptica Peanut je odlično masažno pomagalo koje potiče cirkulaciju krvi, ublažava stres i na...

  • 29,00 kn
Oval Spiky Massage Roller

Oval Spiky Massage Roller je odlično masažno pomagalo koje potiče cirkulaciju krvi, ublažava stres i...

  • 29,00 kn

1. Masaža leđa s masažnom lopticom

Vježbu izvodite 1 minutu na jednoj i 1 minutu na drugoj strani tijela.

2. Wall slides – zadržavanje pravilne posture

Vježbu izvodite 30 sekundi, odnosno dok zadržavate set up (trtica, donja leđa, glava i ramena u kontaktu sa zidom) i ponovite 3 puta.

3. Cobra

Vježbu zadržavate 1 minutu, nije potrebno skroz ispraviti laktove već samo dok su vam kukovi i dalje u kontaktu s podom.

4. Mobilnost torakalne kralježnice:

Vježbu izvodite 8 puta na jednoj i 8 puta na drugoj strani, ponovite to 2 puta.

Ponovite trening u danu više puta ako radite dugi vremenski period sjedeći. Traje do 10 minuta a pomoći će vam u bolovima u vratu, oko lopatica i gornjem dijelu kralježnice. Sretno!

Objavljeno 20.11.2020.

Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!