Učvrstite trbušnjake i čitavo tijelo elastičnom trakom!

Image

Dolaskom toplijih dana, većina će trenirati na otvorenom s ciljem postizanja čvrstih trbušnjaka, ali i čitavog tijela. Elastična traka je kraljica kada je riječ o rekvizitu koji možete spremiti u najmanju torbu i ponijeti ga bilo gdje sa sobom, te pomaže u osvještavanju aktivacije svih mišićnih skupina otporom koji pruža.

jacanje elasticna traka

Već su u prijašnjim tekstovima opisane važne značajke ovog rekvizita i pravilan način njegove upotrebe, no nije naodmet ukratko ponoviti:

  • intenzitet elastične trake ovisi o njenoj gustoći – gušća traka označava jači intenzitet, a manja gustoća trake slabiji intenzitet, koji također razlikujemo po bojama.
  • individualno odredite intenzitet trake – što je hvatište bliže središtu trake, jače je opterećenje, a što je hvatište dalje od njenog središta, opterećenje je slabije.
  • u početnom položaju svake vježbe traka treba biti blago napeta, tijekom izvođenja vježbe se postiže najveći otpor, a kod povratka u početni položaj (ekscentrična faza pokreta), zadržite početnu napetost trake.

elasticna traka

Slijede funkcionalne vježbe za trbušne mišiće i čitavo tijelo s elastičnom trakom s kojima oblikujete površinski sloj trbušnih mišića (poznatiji kao kornjačin oklop) i ujedno aktivirate preostala dva sloja abdominalnih mišića te čitav core.

Broj serija i ponavljanja: izvedite dvije serije 10-15 ponavljanja pojedine vježbe s pauzom od minutu između serija. Za početak napravite 15 sekundi pauze između pojedine vježbe s ciljem da čitav slijed vježbi odradite u kontinuitetu.

Disanje: izdahnite kroz usta pri otporu, a udahnite na nos u ekscentričnoj fazi vježbe.

elasticna traka

Vježbe za trbušnjake i čitavo tijelo s elastičnom trakom

Elastična traka oko stopala i između dlanova:

  • trbušni pregib s dijagonalnim opružanjem koljena i kukova
  • istezanje obje ruke i noge (abdukcija) u trbušnom izdržaju
  • dijagonalno spuštanje i okomito podizanje opruženih bedara iz kukova u trbušnom izdržaju
  • stotica – udarci rukama iz ramena u trbušnom izdržaju s dijagonalno opruženim bedrima
  • podizanje kukova od podloge do polovice trupa

Elastična traka prepolovljena na dva dijela između dlanova u širini ramena:

  • dijagonalno spuštanje i okomito podizanje slobodnog bedra u položaju trbušnog izdržaja – traka između dlanova pridržava suprotno bedro u okomitom položaju naspram podloge
  • prebacivanje bedara preko glave ispod elastične trake

Traka je kvalitetan saveznik u oblikovanju trbušnjaka i čitavog tijela gdje god izvodili treninge.

Elastičnu traku možete kupiti u Fitness.com.hr webshopu.

Objavljeno 23.04.2018.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
14
1
Podijeli s prijateljima!