30-dnevni izazov: Kako vijača može kardio učiniti zabavnim?
Vježbe

30-dnevni izazov: Kako vijača može kardio učiniti zabavnim?

Vijača je jedan od fitness rekvizita s kojim smo se svi susreli još u osnovnoj školi. Na satovima tjelesnog odgoja, često je upravo preskakanje vijače bila jedna od aktivnosti, a potom smo mnogi zaboravili na ovaj vrhunski rekvizit. Vijača ne samo da je odlična za vježbanje, već je i cjenovno prihvatljiva, malena dimenzijama pa laka za nošenje i, što je jako važno - troši puno kalorija.

Liječnici ističu da je upravo preskakanje vijače izvrsna aktivnost za očuvanje kardiovaskularnog zdravlja, a dodatno potiče i jačanje i gornjeg i donjeg dijela tijela. Također, vijača stvara manje opterećenje na zglobove (gležanj, koljena i kukove) od običnog jogginga kojeg mnogi smatraju sigurnim. 

Početnicima koji tek kreću preskakati vijaču uvijek se daje nekoliko uputa koje vrijede i za naprednije skakače vijače:

  • Izaberite vijaču s ručkama koje su lagane i ugodne za držanje.
  • Dužina vijače ovisi o vašoj visini. Kada stojite na sredini vijače, ručke moraju dosezati vaš pazuh.
  • Odaberite kvalitetne tenisice u kojima će preskakanje vijače biti sigurno i udobno

reebook vijaca

Koje tenisice odabrati?

Sigurnost i udobnost tijekom preskakanja vijače moraju osiguravati kvalitetne tenisice namijenjene za takvu vrstu aktivnosti. Za preskakanje vijače mi biramo nove Everchill TR 2.0 tenisice koje će maksimalno zadovoljiti potrebe svakoga tko je dohvatio vijaču u ruke, bez obzira radi li se o profesionalnom sportašu, rekreativcu ili početniku.

Odlikuje ih:

  • Svestranost - bez obzira na vrstu treninga - ove tenisice mogu se nositi sa svime.
  • Liquid Foam - nevjerojatna kombinacija mekoće i stabilnosti.
  • Sustav prozračivanja od 360° - hladi stopala tijekom napornog treninga.

Otkrijte nove mogućnosti treniranja i prekinite s rutinom. S novim tenisicama Everchill TR 2.0 teretanu i dvoranu pretvorite u igralište.

Više o novim Reebok Everchill TR 2.0 tenisicama pročitajte na LINKU.

Kako pravilno preskakati vijaču?

Kada preskačete vijaču položaj ruku je oko visine kukova, laktovi su lagano pogrčeni, a ruke su vrlo blizu tijela. Doskačite što mekše i radite male skokove preko vijače.

Skakanje vijače može biti izvrstan način da se zagrijete i pripremite za trening, ali može biti i dio treninga. Primjerice, možete izmjenjivati 50-200 preskoka vijače (ovisno o razini vaše forme) s nekom drugom vrstom aerobne aktivnosti ili vježbama snage.

vijaca preskakanje

(Model: Rebeka Fink. Foto: Lea Kovačič, Jaka Ažman. Model na fotografiji obučen je u Reebok outfit.)

30-dnevni trening vijačom

Donosimo primjer treninga vijačom za mjesec dana kojim ćete potrošiti jako puno kalorija, zabaviti se i potaknuti jačanje i nogu i gornjeg dijela tijela, a posebno corea.

Krenimo s izazovom!

vijaca trening

Kakav vam je članak?
Pročitaj i ovo:
Opcije
Isprintaj
Veličina slova

Objavljeno: 26.11.2017
Piše:
Sponzorirani članak