Chair dance - nova metoda vježbanja i plesa na sjedalicama

Image

Chair dance, kako ime i navodi, je nova metoda vježbanja i plesa na sjedalicama. Namijenjen je ženama svih dobi, a zbog izvođenja većine vježbi u sjedećem stavu - i osobama s invaliditetom.

Chair dance

Prednost chair dance-a je i u tome da se može vježbati bilo gdje, dovoljno vam je sjedalica. Garderoba za trening je sportska obuća i odjeća u kojoj se osjećate udobno. Treninzi traju 1 sat, a trebaju se održavati 2-3 puta tjedno. Ovo je grupni trening i svaka polaznica treba imati svoju sjedalicu.

Tri su vrste vježbi na chair dance treninzima:

  • aerobne vježbe
  • vježbe snage
  • vježbe istezanja

Još jedan dio treninga čini sam ples u kojem se uvježbava koreografija na i sa sjedalicama. Ovaj dio nije obavezan i ovisi o želji polaznica i znanju koreografiranja i maštovitosti instruktora.

Chair dance

Sjedalice se koriste na više načina. Osim vježbi u sjedećem stavu postoje i vježbe u stojećem i ležećem stavu gdje se sjedalica koristi kao rekvizit. Ovisno o tjelesnom stanju polaznika vježbanje se dijeli na 3 stupnja: početnički, srednji i napredni.

Trening počinje aerobnim vježbama, nastavlja se vježbama snage i plesnim dijelom, a završava vježbama istezanja.

U plesnom dijelu treninga polaznici se trebaju zabaviti, ali i naučiti povezivati elemente na i sa sjedalicama u jednu plesnu cjelinu. U takvim se kratkim koreografijama mogu primijeniti svi plesni stilovi. Suvremeni ples, jazz dance, latino ples, r'n'b, hiphop i cabaret mogu se izvrsno uklopiti u chair dance koreografiju.

Vježbe istezanja na kraju treninga su jako važne jer vraćaju mišiće u njihovo osnovno stanje i sprečavaju buduće povrede. Naravno, i vježbe istezanja kao i sve ostale izvode se na (ili uz pomoć) sjedalica.

Chair danceOvaj program vježbi je jedinstven i zabavan. Vježba se uz glazbu, a samo vježbanje jača tonus svih mišića i kardiovaskularnu izdržljivost, poboljšava fleksibilnost tijela i jača samopouzdanje. Budući da se na treningu podjednako vježbaju sve mišićne skupine napredak polaznika je vrlo brzo vidljiv. Mišići će se učvrstiti, tijelo postati gipkije i pokretljivije, a masno tkivo će postupno nestajati.

Vježbe u chair dance-u mogu se prilagoditi ne samo tjelesnoj pripremljenosti već i dobi polaznika pa tako trening može biti više ili manje intenzivan. Zabrane treniranja nema ni za jednu skupinu ljudi. Većina vježbi koje se izvode su statične i njima se rizik od povreda svodi na minimum. Osim toga, svaka bi polaznica trebala ispuniti upitnik u kojem će navesti eventualna zdravstvena stanja i/li povrede za koje instruktorica treba znati i prema tome prilagoditi vježbe. Svaka vježba ima svoju lakšu ili težu varijaciju tako da prilagođavanje vježbi polaznicima smatram važnim.

Moje polaznice su oduševljene ovim treningom jer je maštovit i zabavan, a koreografije koje uče na treningu ih oduševljavaju. Većina njih nikad se prije nije bavila plesom, a sad u svojim tridesetima i četrdesetima otkrivaju novu strast za plesom i vježbanjem. Uz sve to, njihovi mišići su se oblikovali na "plesački" način, izdužili su se i učvrstili, a masno tkivo je postupno nestalo. Svojim me uspjesima oduševljavaju iz treninga u trening!

Ako ste u mogućnosti, svakako i sami posjetite chair dance trening i pokušajte i sami, iznenadit ćete se!

www.studio-i.hr
email: [email protected]

Objavljeno 31.05.2010.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Dojam sadržaja
1
1
Podijeli s prijateljima!