Božićna akcija: iskoristi do 40% popusta na sve proizvode za mršavljenje!

Koliko kalorija možemo potrošiti sa samo 30 minuta badmintona?

Image

Hladnije vrijeme redovno znači i sve manje vremena provedenog na svježem zraku i zamjenu aktivnosti koje se rade na otvorenom s onima u dvoranama. Vrlo često to znači i vrijeme ponovnog vraćanja grupnim aktivnostima poput badmintona, squasha i sličnim aktivnostima.

Badminton je aktivnost koja, ako se igra visokim intenzitetom, može pomoći potrošnji velike količine kalorija. No, osim toga, ovaj sport ima niz prednosti za ljudsko zdravlje i raspoloženje.

badminton

Koje su prednosti igranja badmintona?

Kao izvrstan potrošač energije, badminton doprinosi regulaciji tjelesne težine i gubljenju viška kilograma. Po broju kalorija koje možemo potrošiti igrajući badminton, spada u jedan od najboljih sportova.

Budući da se radi o visokointenzivnom sportu, badminton doprinosi kardiovaskularnom i respiratornom zdravlju. Također, on regulira krvni tlak pa smanjuje rizik od razvoja kardiovaskularnih bolesti.

Kao intenzivna aktivnost, badminton snižava razine šećera u krvi te smanjuje rizik od dijabetesa. Zbog pozitivnog utjecaja na tjelesnu težinu, on smanjuje stres na zglobove i potiče jačanje kostiju i akumulaciju kalcija u kostima.

Badminton podrazumijeva brze kretnje i promjene smjera, što poboljšava reflekse, koordinaciju i ravnotežu, a što se pozitivno reflektira i u svakodnevnom životu. Osim toga, on poboljšava raspoloženje te pomaže u borbi protiv depresije, anksioznosti i stresa.

Svaka fizička aktivnost doprinosi otpuštanju endorfina, što pomaže u borbi protiv umora te poboljšava opće mentalno stanje. Budući da se badminton igra u dvoje ili četvero, on je i izvrsna društvena aktivnost tijekom koje ćete graditi zajedništvo, natjecateljski duh, ali i imati priliku upoznati nove ljude.

badminton

Koliko kalorija troši badminton?

Badminton je primarno anaerobna sportska aktivnost, a tijelo tijekom igranja ovog sporta troši zalihe energije za energiju.

Budući da se radi o visokointenzivnom i jako brzom sportu, badminton je izvrstan način da se u kratkom vremenu potroši jako puno kalorija. No, koliko kalorija će pojedinac potrošiti ovisi o nekoliko faktora, tjelesnoj težini te intenzitetu igranja.

Tjelesna težina

Tjelesna težina je najvažniji faktor u određivanju koliko kalorija je moguće potrošiti tijekom igranja badmintona.

Primjerice, tijekom igranja sat vremena badmintona umjerenim intenzitetom, osoba teška 90 kilograma može potrošiti oko 550 kalorija. Osoba teška 55 kilograma igranjem istim intenzitetom i u jednakom trajanju može potrošiti oko 330 kalorija.

Intenzitet igranja

Količina kalorija potrošenih tijekom badmintona djelomično ovisi i o intenzitetu igranja.

Naime, igranje badmintona uz druženje može osobu tešku 70 kilograma dovesti do gubitka od oko 270 kalorija. U natjecateljskom badmintonu, ista osoba može potrošiti oko 50 kalorija u 60 minuta igranja.

Objavljeno 23.11.2019.

Pregledaj povezani sadržaj
Brza ocjena - kakav vam je sadržaj?
Podijeli s prijateljima!